Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Oh.. alltså..Scholes! Tål verkligen inte City atm. Adebadyor och Tevez på topp liksom. Vidrigt. Var tiltad från första minuten, då jag var 100% inställd på förlust från första början. Livsglädje vid målet. Hoppet lever.

 

Spurs-Chelsea, vilken match. Sjukt självförtroende de lirar med nu, Spurs, efter vinsten mot gunners i veckan. Borde egentligen varit skittaggad på utgång efter dessa matcher, men tror jag fick ut all min adrenalin och kände mig lite avslagen istället.

 

Hade rätt stora förväntningar på Patong, efter all hets under nyåret, men oj vad dött det var. I princip alla ställen stängde runt 2 och rätt få västerlänningar. Var inne en sväng på grabbarna grus, men oj vad trist att sitta o chilla med 15 svenska killar... Råkade svänga förbi Håkans bar som tyvärr var stängd...

 

Blir nog Karon eller Kata beach vid nästa utgång. SNÄLLA KOM MED TIPS, ALLA PÅ PF HAR VÄL VARIT I PHUKET?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är nog lite off season nu. Finns en del bra ställen på bangla road. Seduction är det ganska så mycket västerlänningar på, hollywood o tiger är stora ställen me massa thaior o lite västerlänningar.

 

Åk för all del inte till Karon eller Kata och festa där finns det typ bara enstaka horbarer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är nog lite off season nu. Finns en del bra ställen på bangla road. Seduction är det ganska så mycket västerlänningar på, hollywood o tiger är stora ställen me massa thaior o lite västerlänningar.

 

Åk för all del inte till Karon eller Kata och festa där finns det typ bara enstaka horbarer.

 

Mjo... Varit på seduction. Var helt okej. Bananstället var stängt när vi skulle dit. Skulle även till något ställe som ligger bredvid Håkans bar, men det var också stängt, när vi kom dit vid 2. :-( Håkan var btw inte där. Trist. Tråkigt med Karon och Kata. Hade förhoppningar på de ställena.

 

12.5k händer på nitfullring igår, för att ta igen hålet på 9.5 inköp. 40$ plus och läggdags vid 5snåret. Idag blir det mindre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är nog lite off season nu. Finns en del bra ställen på bangla road. Seduction är det ganska så mycket västerlänningar på, hollywood o tiger är stora ställen me massa thaior o lite västerlänningar.

 

Åk för all del inte till Karon eller Kata och festa där finns det typ bara enstaka horbarer.

 

Helt klar top3 på bangla. Runt 5-snåret drar alla till Safari som kan vara riktigt bra. Dit åker man med tuktuk från bangla. Theoffice brukade föra en del på grabbarna grus när vi ville träffa nordbor. Stället i sig är väl ingen höjdare, men ändå rätt lajban...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt klar top3 på bangla. Runt 5-snåret drar alla till Safari som kan vara riktigt bra. Dit åker man med tuktuk från bangla. Theoffice brukade föra en del på grabbarna grus när vi ville träffa nordbor. Stället i sig är väl ingen höjdare, men ändå rätt lajban...

 

 

Ska vi utforska...

 

På egen risk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja är rätt stökigt där borta vid 5-rycket samt dom kör gayklubb lite då och då....men each to his boat

 

Haha, låter som ett högvariansval :-) Kanske blir att kolla upp under helgen.

 

Livet glider vidare här i phukethuset. Mycket beach och grind. Hade en fin utgång i förrgår, då vi hängde på de lokala ställena med alla thailändarna. Guldanita har en irlpolare, som ska vara här några dagar, så vi ska ut med honom ikväll. Frank the tank och hakflem kommer hem från en 2dagars visarun i kuala lumpur. Får se hur taggade dom är. Hakflem hade blivit av med både iphone och visakort...

 

Cashade in 400 euro på boss igår och tänkte värma upp lite inför megagrinden 25/4-31/5. Spelat mest sh och spelet känns riktigt bra atm. Rekordmånad väntar, bara jag lyckas komma hem. KUKISLAND. Flyger 29/4. Tagga valborg i Lund också. Blockparty!!!

 

Hoppas allt är bra i Sverige fiskar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grindkväll i huset! Lyckades hitta ett semiskott med min lilla bossrulle på ett nl100 pund bord och lyckades hitta 3 inköp där på 43 händer. En och samma fi pushade in 88 och 1010 mot mina KK och AA inom loppet av 3 händer. KQJ flopp för AA vs 88 och AQ10 för KK vs 1010, gjorde att man skakade lite. Rivrade K med kungarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

33 på 10103 flopp i 3betad pott, fi betar ut turn och internet dör. FML. Lyckades dock hitta set mot samma kille lite senare och fick ta hem 150potten mot hans tptk. Upp ca 17.5 k svenska för månaden. Upp 870 euro inkl RB på boss, sedan i onsdags. Skönt.

 

Utgång igår. Patong sög som vanligt. Blev nån timmes häng på grabbarna grus faktiskt, trots min tidigare kritik. Aldrig tidigare sett så många anabolakillar med tribaltatueringar på så liten yta. Snackade även med 2 tjejer som jobbat som inkastare på Bangla road i 6 månader. Obegripligt. Hade nog varit mer givande att sitta i fängelse, än att stå där i ett halvår.

 

Snart dags för Superburger. Ett av de stammishaken vi har hittat här i området. Ett gatukök som ligger angränsande till en pub, där Thailands mysigaste farbror står och steker burgare. Han springer ut med maten och har alltid världens bredaste smile. Blir bra dricks där varje gång. Finns även ett thaiställe som bara lagar thaikäk (ytterst ovanligt i turistorterna). Med marginal det billigaste käket vi hittat hittills och med marginal det godaste thaikäket jag har ätit här borta. Otroligt besviken på maten överlag. Thaimaten är bättre hemma...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gått och blivit lite aktiva i turistandet. Go kart och snakeshow igår. Go kart och Phuket aqvarium idag. Vansinnigt skönt att kunna glida omkring med moppen i värmen. Hade aldrig någon som 15åring...

 

Ska försöka fixa en deal på noiq-poker, då de tydligen ska gå att få bra rb, om man ligger i lite. Näst sista kvällen i huset. Blandade känslor, men det ska bli skönt att komma hem. Valborgsfirande i lund på fredag kommer ju inte bli helt fel och efter det, göra sig hemmastadd i lägenheten igen och börja tokgrinda!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma i Lund. Semidåligt väder och inget drag i stadsparken. Var hemma hos en tjejkompis, som är ifrån Nkpg, på lite fest ett tag. Träffade även några andra snubbar från norrpan där. Trevligt. Blev sedan dödstrött och var tvungen att dra hem och vila lite ett tag. Jetlagen sitter i. Får se om jag drar ut sen igen.

 

Annars skönt att vara hemma... Imorn börjar lockdown. TAGGA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bokar av April månad. Ingen järnkoll, men det rör sig runt 18 svenska upp. Är rätt nöjd ändå, då jag trodde att det inte skulle bli så mycket spel i Thai. Har även byggt upp en stadig rulle för nl50 euro på boss och hoppas hitta nl100taggen om nån vecka max.

 

Kommer bli brutal jävla lockdown från och med imorn. Allt annat än rekordmånad är fail. TAGGA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...