pherlo Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Åh är också förbannat avundsjuk Håller också på att försöka bli entreprenör(I sverige och Norge iofs), så jag är intresserad av den här tråden av flera anledningar. Kommer verkligen följas. Lycka till med allt(förutom när jag stötter på dig vid borden Orrarah ) Entreprenörskap är nöten. Hur som helst så måste jag vänta lite innan jag verkligen kan satsa på det. Behöver snabba cash nu i början av kinavistelsen och då är tyvärr pokern ett säkrare kort. Vad håller du på med för företag förresten? Nu är btw bloggen uppdaterad men för er som läste Orrarahs uppdatering här på pf så är det inte så mycket ny läsning. I alla fall så finns uppdateringen obv på http://www.mylifeinshenzhen.com Nu har vi precis varit och käkat lite och tänkte sätta igång med lite chillgrind. Update senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 tjena boys! e sjalv framme i vietnam och har samma problem lol. Gick o la mig 02 vakna 04 o e piggare an nonsin. kommer folja er har po bloggen so se till att prestera Hehe, nice! Hur länge ska du vara där då? Har snackat om att dra ner dit faktiskt och ta lite solsemester om pokern har gått bra HAHA... insåg precis att du måste vara grindern vi träffade i Istanbul? Sick att vi inte fattade det först... gick resan bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Vad håller du på med för företag förresten? Knegar fortfarande lite smått smatidigt som jag pluggar klart(eller i närheten av klart iaf) just nu. Tanken vi har med Norge är en helt egen ide som jag tror kan funka bra i Oslo men inte GBG(informativt va ), tyvärr handlar det nog om småpengar. I GBG handlar de om ett franchiseföretag. Båda två håller vi på att rulla igång nu(knock knock) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdjbc Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 haha, lol, koppla först nu att det var flygplanskillen Vietnamn bra skit eller? GL med sömnen! EDIT. LOL lol snabba pojkar haha. vietnam e bra..vaxla 300 dollar.fick ca 6 millar..en maltid kostar 20-30k..vet inte hur ja ska satta spratt po allt. varmt som fan men d e chill pa kvallen. har fortfarande problem med somnen...fortfarande inne i min grindsrytm vilket betyder att ja vaknar automatiskt nar kl e22-23 i swe vilket e 4 po morgonen har o e trott kl 14 typ nar kl e 08 i swe. for hoppas att d vander snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 lol snabba pojkar haha. vietnam e bra..vaxla 300 dollar.fick ca 6 millar..en maltid kostar 20-30k..vet inte hur ja ska satta spratt po allt. varmt som fan men d e chill pa kvallen. har fortfarande problem med somnen...fortfarande inne i min grindsrytm vilket betyder att ja vaknar automatiskt nar kl e22-23 i swe vilket e 4 po morgonen har o e trott kl 14 typ nar kl e 08 i swe. for hoppas att d vander snart segt med sömnproblemen men fy helvetet vad billigt det måste vara i vietnam då... du får alltså mer än 200 måltider för $300? vansinnigt. du får väl köpa luder eller något för att bränna dina pengar... på mat lär du ju inte lyckas göra det iaf jag o orre har hunnit dricka 2-3 st 60cl starköl (för 4.50kr/styck i närbutiken) än så länge.... tänkte dra oss mot något ställe i stadsdelen där det hänger många västerlänningar. inte precis bästa nattlivet här i stan men många kompisar ska dit så what the heck? update imorgon antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 kör hårt, ser framemot orre's shemale historier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Bloggen uppdaterad http://www.mylifeinshenzhen.com nu ska vi ut och leta efter en bar som visar Manchester United vs Tottenham . Ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 nu Taggar Vi Grabbar NU TAGGAR VI!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 en hundring satt på tottenham till 3,1 x pengarna! NU KÖR VI BOYS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 en hundring satt på tottenham till 3,1 x pengarna! NU KÖR VI BOYS synd att du gula Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Yey! Hittat en lägenhet som vi håller på att slå till på nu. 3 sovrum, 2 stora badrum, 2 balkonger på dryga 80 kvadratmeter. Runt 3800kr/månad i hyra. Finns pool på gården Nu ska vi iväg och ta ut pengar och sedan fixa betalningen.... kan flytta in redan ikväll Mer om detta senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Låter som ett riktigt kap. Overkligt billig hyra för en sådan lägenhet. Kanske borde bo i Kina istället, haha! Har man sett CL finalen '99 live då har man lyckats i livet. Respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Ge mig ett gevär och ja skjuter Adebayor här och nu! Största svinet någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 var är riskokaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 nuts, fan va taggad man blev. vad kosta flyg/boende och annat tjaffs, vad pröjsar ni tot och hur länge är ni borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts