Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tror det var en 3.25a. Jag torskar typ alltid i hu i 45 mannorna av någon anledning.

 

Ahja, lycka till iaf och hoppas inte att vi möts allt för ofta :mrgreen:

 

Edit: när inte ens boku klarar att ha en vettig ROI på 18-mannorna(ens på lägre nivåer) så är det väl ett tydligt tecken på att man skall hålla sig ifrån dem.

 

Tror boku har runt 10% och det är en vettig ROI :) , Finns ju flera andra bra SNG spelare som har ofantligt höga ROI på alla nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror boku har runt 10% och det är en vettig ROI :) , Finns ju flera andra bra SNG spelare som har ofantligt höga ROI på alla nivåer.

 

 

Okej jag kan ha fel, men minns iaf att han hade stora problem med dem under sin första utmaning. Jag har ju inget konto på sharkscope så kan inte kolla bättre, men du har säkert rätt.

 

Men 45-mannorna är iaf bra mycket mer profitabla för honom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

100 sngs spelade och upp 109 dollars minst för sessionen och 201 för dagen! Kvar i en 90manna, 11/12. Edit. Ute. Upp 9k sek för månaden inkl fpps. Jag är nöjd, då jag bara spelat 18 dagar i Augusti. Riktigt taggad på sngs och det kommer nog bli mycket spel under första tiden i Kina!!!

 

 

 

http://open.spotify.com/track/605O1csK7Tumja3ibYPzTw

 

Kul att det går bra med sngandet. :)

 

Själv är jag inne i min livs värsta downer typ. Vinner inte många händer oavsett hand, vinner framför allt inga viktiga lägen som där ja är knapp underdog osv. :(

 

Men det får det ta och bli ändring på. :) Hade dig på några bord idag igen men fick aldrig chans att pusha dina BBs. ^^

 

Langa MSN i PM om du vill mysa om lite händer osv. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lever fortfarande btw... Var ett tag sedan jag skrev något sist. Har på senare tid haft minimal pokermotivation, blivit minimalt med speltimmar och även minimalt med gröna siffror. Har börjat semikötta lite nu för att hinna bygga upp rulle innan vi drar oss mot Kina. Vore ju inte fel att kunna spela hem lite fickpengar åtminstone.

 

Härvar för stunden NL5 och har precis avslutat en plussession. Rullen är väldigt liten och spelar till vis med stejkade pengar från Orrarah. Imorgon får det bli lite NL10 spel och känna på lyckan där. Har även en liten bonus på $50 på g som jag nog hinner spela in imorgon.

 

Har sedan sist också hunnit starta en blog som kommer uppdateras frekvent under våran Kinavistelse. Något för er som vill läsa om annat än bara poker. Bloggen finns på denna adress:

 

http://www.mylifeinshenzhen.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orrarah är nere i Lund och spenderar lite kvalitetestid med familjen så under tiden får jag stå för skrivandet i dbn. :-)

 

Köttar vidare på NL10 för att bygga upp rullen. Har under dagen spelat ihop tillräckligt VPPs för att få min $50 bonus som jag haft liggandes ett tag. Har också gått bra rent spelmässigt och ligger för stunden upp 5 inköp.

 

Återkommer seanre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...