pherlo Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 Helvete! Bakfull blev man ju idag obv. Inte orkat grinda något hittills och snart ska vi nog dra iväg till stadsdelen shekou för en massage. Får ta och jobba in den sista timman grind för att bli platinum ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 Hej hopp, har sett att nån av er ibland kastar ut spotify invites, PM gärna en till mig så jag kan göra syrran glad..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 Om inte de har någon invite kvar kan jag bjuda på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 30 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 Jävlar! Precis hemkommen från krogen. Full som fan men jag MÅSTE grinda en timma nu. Annars missar jag platinum... fan. Wish me luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 Spelade också livepoker ikväll på en krog. Sit&go med 50 RMB inköp (60 spänn). Jävla muppstruktur de spelade. Började med 10/20 blinds med 500 stack. Sen efter nån minut så skippade de blinds och körde ante på 200... say woot? jag bubblade ju skiten obv... Och för er som undra om hon servitrisen som jag trodde fick sparken så jobbar hon kvar. Var på det stället ikväl... klonk! .... och vill ni ha spotifyinvites får ni PM:a mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 Jahopp då var man platinum då. Hur firar man denna stora händelse egentligen? Lyckades även plusa $30 på spelet på denna timmas grind. Vetefan hur det gick till..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 1 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 1 Maj , 2009 Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 Mål för april [ ] spela 100k händer [ ] bli regular på NL50 [ ] beta av alla small/microstakes FR-filmer på DC Hopp.... inte ett enda mål uppfyllt den här månande då. Inledde månaden med en backdag på 8 inköp vilket sänkte min motivation en aning tillfälligt. Spelade nästan inte på en vecka efter det. Sen var det dags att åka till kina och direkt när jag kom hit hade jag rätt mycket problem med min mage och annat som hindrade mig från att grinda. Eftersom att jag inte har spelat så mycket som jag hoppats och dessutom gjort en massa cashouts så har jag inte heller kunnat uppfylla mitt mål om att bli regular på NL50. Även målet att se alla DCfilmer som rör smallstakes FR sket sig. Glömde helt enkelt att ta med mig alla filmer när jag åkte. Resultat för april Händer: 70k $: +$862 Timmar: 70h BB/100: 2.47 Rulle $1400 Mål för maj [ ] spela 100k händer [ ] bli regular på NL50 Sätter upp samma mål med spelandet även denna månad. Nu kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 1 Maj , 2009 Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 Bild från pokern igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 1 Maj , 2009 Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 Hur gick det till när han på ena änden skulle deala till han på andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 1 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Mayday holiday här nu och det innebär krökmaraton och mindre grind. Ikväll blir det nog dock lugnt för vi ska göra en dagsutflykt med båt imorgon bitti så förhoppningsvis blir det lite grind ikväll. Igår debuterade vi på ett för oss nytt ställe vid namn Pupo. Bikini/BBQ-party stod på schemat och vi hade en helbra kväll. En polare tog hem titeln "Beach King" och en flaska whiskey tack vare mitt hejande. Klonk! Film med dansarna och en elviolinist från Pupo: http://picasaweb.google.se/lh/photo/gp5dbNT4jrPKuBgXN2Od7Q?authkey=Gv1sRgCO7A5KnS--DWBQ&feat=directlink Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Hur gick det till när han på ena änden skulle deala till han på andra haha, inget nötbord att spela poker på precis. men det gick! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 2 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 1.5h spel och 134$ tillbaks i kassan!!! Otroligt jävla skönt. Efter all skit igår, var jag ubertaggad inför grind idag och varenda pott över 10$ har det vrålats över! United tar en säker 2-0 seger och nu måste väl guldet vara klart?! Jag och min polare har beslutat oss för att skita i Kroatien, då det inte känns värt helt enkelt. Otroligt sugen på att dra mig ner till Rom under finalveckan och bara dricka bira och njuta. Nån unitedsupporter som är sugen???!! Redan tagit ut segern i förskott, gillas ...men måste erkänna United ser tunga ut fast inte i klass med Barca som ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 2 Maj , 2009 Rapport Share Postad 2 Maj , 2009 Sitter och nöter på ett NL10 bord som heter Shenzhen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 3 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 3 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Vad säger vi om denna? Gillar nog hellre bet-fold linjen på turn, men å andra sidan spelar jag inte på samma nivåer som dig satt.. men annars är det kallt att han har träffat monster Alternativt som haslo säger att helt enkelt ge upp turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 jag ger upp efter flopp. Tror inte han floatar nån flopp med luft efter att han synat 3bet pre. Och om du tror han har ett lågt pocket så tycker jag bet på turn är bättre än checkraise. Hade brädan varit något i stil med JT33 hade jag gillar checkraisen betydligt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Tänkte ladda ner och testa TableNinja på 24 bord. Vilka inställningar tycker ni är viktiga att fixa på programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts