Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

Precis hemkommen från fittklubben hugo. Brukar bli att man slutar där oavsett om man vill eller inte. Enda stället som har öppet för våran åldersgrupp, vilket suger obv. Stället vägrar spela house och rnb för att det kan locka dit invandrare... Nae fyfan... Enda positiva är att man blir riktigt grindtaggad, eftersom man bara vill härifrån efter en kväll ute!

 

SÅ NU JÄVLAR BLIR DET GRIND

 

Om det är nån från nkpg, får ni gärna läggag en kommentar, om vad ni tycker om stället och utelivet i övrigt...

 

allt suger get i nrkpg. Och ja jag hatar att jag flytta hit. Take me back to GBG ! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha...dra ett längre inlägg pleeeeease...Varför kom du hit? Och vart brukar det hängas?

 

Tjejen bor här. Jag bor precis bredvid Otten/hugo. Hänger typ hemma i min lya om jag ej festar med tjejen då "KANSKE" det blir otten eller hugo. Och det är ytterst tveksamt. Hellre går jag ut o tar en drink nånstans än drar till dom ställena.

 

Vad mer behöver man skriva än att nrkpg suger som ute ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okok.. Ska du ut nångång så äre bara dra ett inlägg här, så kommer jag och sympatideppar med dig. Grindas det nåt själv?

 

haha suck. Hellre drar jag en grind kväll hemma hos mig än o drar ut =) Kan köpa en back öl så kan vi fyllegrinda. Ahh ne lirar ej nu e lite små packad. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah fan! Äh jag är snart där jag med :-D Måste bara hitta lite medrigg först bara ;-) Annars är jag på lan och är säker på att pherlo också hänkar när han kommer hem! Btw, lirat på nån pokerklubb i stan?

 

ne de har jag inte. Tänkte dock åka nån gång till linkp o lira med flugan o grabbarna =) Ok men bara shippa msn så kan vi planera in ngt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut 8-)

 

Väldigt väldigt bra värde inatt på Stars, vilket bidrog till rushen upp till 84$ på sammanlagt 4242 händer. Håller jag snittet jag haft hittils med resultat och fpps, landar månadsresultatet 50kr högre än April månads, så bara att kötta på!

 

Imorn blir det att se United semisäkra titeln emot City och sedan kan det ju bli grind, vem vet? :-o

 

F.Ö är mina nuvarande IRL-mål att få folk med mig till Rom och Roskilde!!

 

jag är city fan :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis hemkommen från fittklubben hugo. Brukar bli att man slutar där oavsett om man vill eller inte. Enda stället som har öppet för våran åldersgrupp, vilket suger obv. Stället vägrar spela house och rnb för att det kan locka dit invandrare... Nae fyfan... Enda positiva är att man blir riktigt grindtaggad, eftersom man bara vill härifrån efter en kväll ute!

 

SÅ NU JÄVLAR BLIR DET GRIND

 

Om det är nån från nkpg, får ni gärna läggag en kommentar, om vad ni tycker om stället och utelivet i övrigt...

 

Hugo är oftast inget att ha och Otten har ju tappat sjukt mkt sen jag var i 18års åldern (ca 5-6 år sen). Palace däremot kan vara bra från och till. Men Norrköping överlag har ju inte mycket att komma med nu för tiden, dåligt krogliv och sveriges sämsta fotbollslag. Bara Dolphins som är skapliga :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte riktigt hur otten är nu för tiden, jag var där för någon månad sen och såg timbuktu och då var ju hela stället omgjort och såg jävligt fräscht ut, men har inte varit där på klubb på säkert två år.. så den där omgjorningen kanske är gammal som fan :)

 

Annars får väl ni börja plugga grabbar och haka på till trappan, är sjukt bra så fort det är en stor fest och billig sprit och öl, mumma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt streama matchen först, men den dör obv 5 min in och får istället åka till en polare och se den. Rätt medioker tillställning, men vad spelar det för roll, bara det blir 3 poäng. Löjligt av Ronaldo att tilta loss bara för att han blir utbytt, när guldet är klart. Kan inte komma ifrån att Berbatov ser så sjukt jävla loj ut. BÄTTRING! Nu blir det lite grrrriind!

 

Word! Alltså Berbatov ser ju oftast loj ut men på senare tid har han verkligen varit loj oxå. Tycker han dimpat lite. Angående Ronaldo incidenten så va det löjligt ja. Fast han är nog den spelare i världen som älskar att spela fotboll mest. Det är verkligen hans liv. Så jag tycker ändå det är lite skönt att se att han vill spela hela tiden :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha :)

Nyköping, var där några ggr för 1-2 år sen. Enda stället jag någonsin slagits på krogen, kom ensam på dansgolvet och nån jävla apa slår till mig helt oprovocerat.

Bara det känns väldigt norrköping. Var på tågstation en tisdagsmorgon kl 06.30 en gång, står det ett gäng fjortistjejer och kanske 18 åriga grabbar i bomberjackor med spritflaskor. God damn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...