Orrarah Postad 15 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 15 April , 2009 Rapport Share Postad 15 April , 2009 handen. Tror hans överlimpsrange där inehåller väldigt många kungar. Minns inte riktigt "flowet" på fr25 men det känns ändå som att du är slagen. Men jag jag svårt att ge unknows respekt. Sitter man på en väldigt stor databas och masstablar varje dag så blir det extra svårt när en ny nöt slår sig ner. Men du slår ju verkligen bara en bluff. Tror det är väldigt ovanligt att fi spelar ett färgdrag sådär. Händer som han eventuellt överspelar som typ 99-JJ, borde han ju raisat preflop. handen Jag hade pottat flopp, synat dubblingen. checksynat turn om han fjuttbettat och hittat checkfolden om han pushat rivern. Är väl sjukt vanligt på lägre nivåer att fisken ofta fjuttbettar med starka händer? Tänk alltid på vad du slår som faktiskt kan syna dig innan du pushar. I det här fallet är det väl typ A10 kanske. Edit: Trevlig dagbok överlag btw. Bilder och reserapporter är alltid ett stort pluss i en dagbok enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 15 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 15 April , 2009 Rapport Share Postad 15 April , 2009 Så jävla skööööönt! Hade verkligen inga förväntningar inför matchen, men när det börjades hetsas i Haslos db kom även taggen här. Skönt att ronaldo får avgöra och tilta liverpoolsupportrarna lite till... Eller vad säger du Late? Haha!=) Alltså ROOOOOOOOOOOOOOOONALDOOOOOOO! Min vecka är räddad. Sen vilken skillnad i försvaret när Rio och Vidic spelar tillsammans. Nu mår man bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Skoj att ni fortsätter plussa stadigt. E ju bara o fortsätta jobba på så är ni väll båda två uppe på midstakes borden ganska snart Tänkte bara höra hur det är med stars vip-program. Får man in nåra bonusdollar på att lira NL25? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Har inte uppdaterat ett tag, har inte spelat något på 2 dagar. Har haft svåra sömnproblem här nere men nu har jag inhandlat sömntabletter så förhoppningsvis ska jag kunna sova i fortsättningen. Råkade dock bli "dyng" igår så då behövdes det inte några tabletter. Började med att vi var bjudna till öppningen utav en svensk restaurang här nere vid halv åttatiden. Gick dit med inställningen att jag inte tänkte dricka något för att jag ska fixa till min dygnsrytm istället. Men väl på plats på restaurangen så fick vi reda på att huset stod för allting. Oj oj, vad vi började beställa in öl när vi fick höra det. Det bjöds även på svensk vodka med Ulf Lundell spelandes i bakgrunden. Riktigt kul att få en liten dust av sverige. Helan går körde friskt under hela kvällen. Kan också tillägga att stället hade ett halvt dussin dösnygga servitriser så vi ett par öl in satte vi igång och snackade med en hel del av de. En av mina polare här nere fyller nämligen 20 nu på lördag så vi försöker fixa tjejer till dennes fest. 6 stycken telefonnummer vaknade jag upp med i mina fickor. Nice! I alla fall.... Vid 10-11tiden någon gång fick vi nog av svenskstället och beslutade oss för att gå vidare. Tror det ösregnade när vi skulle gå ut så vi gick in på första bästa baren. Och nu börjar mitt minne svika mig ganska så kraftigt. Inte förrän vid 6 på morgonen lämnar vi stället med ett knippe brudar för ett fyllekäk på mcdonalds. "I pay for everyone, I pay for everyone.... ni är skyldiga mig pengar" utbrister en polare i. Riktigt fult knep imo! Vid 7 någongång hoppade vi i alla fall in i en taxi för att ta oss hem. Nu sken solen och man såg hundratals barn påväg till skolan. Sjukt asså! Och jag som inte tänkt att dricka något.... Vaknade nu vid tretiden och drog sänkte ett glas resorb och sedan begav vi oss till mcdonalds för en frukost. Schysst dygnsrytm och schyssta matvanor här nere! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Måste ju älska "janssons temptation" En av servetriserna. En riktig fullträff imo! Ägaren av den stället i blått. Andy Skumberg, som han kallas. Jörgen och jag. På väg hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Alltså vafan. Jag vill oxå supa, grinda och va utomlands. ÄCKEL! =) Fortsätt lägg upp mer bilder. Det är niceee! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Alltså vafan. Jag vill oxå supa, grinda och va utomlands. ÄCKEL! =) Fortsätt lägg upp mer bilder. Det är niceee! haha, aa det är jävligt fint att komma bort från sverige ett tag. laddar upp i princip alla bilder jag tar på picasa. här är länken dit: http://picasaweb.google.se/emanuel.tammelin/Kina2009?authkey=Gv1sRgCO7A5KnS--DWBQ# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 1.5h grind avslutad och plusset på 95$ hittat! Kan bli en jävla fin månad detta. Nu ner till olearys idag igen för att se hif-bajen. Antagligen stortorsk att vänta, men det blir nog trevligt iaf... Hur mkt har du i timmen? 24tablar NL25 eller, färre bord när du gått upp lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 haha, aa det är jävligt fint att komma bort från sverige ett tag. laddar upp i princip alla bilder jag tar på picasa. här är länken dit: http://picasaweb.google.se/emanuel.tammelin/Kina2009?authkey=Gv1sRgCO7A5KnS--DWBQ# har en fråga angående språket då jag är sugen att resa till Kina. Har en arbetskamrat som var där för 1-2 år sen och sa att det funkade ok med engelska i HongKong och värre utanför. Vad stämmer kring detta? Tack på förhand! Vad rekommenderar Ni att besöka i Kina städer, platser mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 16 April , 2009 Rapport Share Postad 16 April , 2009 Blir ofta sugen på börja nöta FR då spelet passar mig ganska bra. Men blir sjukt jävla ofta utråkad och ger upp efter att man lirat 15k händer på 2 dagar. Men när SNG spelet går så sjukt som det gör nu kanske man ska ta upp FR grinden. Hur är det med vipnivå på nl25? Vad kommer du upp i för nivå varje månad? Och hur mycket skiljer sig NL10 och NL25? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 har en fråga angående språket då jag är sugen att resa till Kina. Har en arbetskamrat som var där för 1-2 år sen och sa att det funkade ok med engelska i HongKong och värre utanför. Vad stämmer kring detta? Tack på förhand! Vad rekommenderar Ni att besöka i Kina städer, platser mm... Det stämmer att folk är dåliga på engelska utanför hong kong, ja. Inte säkert att någon kan engelska ens på walmart eller mcdonalds här, men det funkar ganswka bra ändå. Tar inte lång tid innan man snappar upp lite kinesiska så att man kan beställa in mat osv. Den yngre generationen är förstås lite bättre än den äldre. Vad det gäller olika platser i Kina har jag bara varit i hong kong och shenzhen och av de två städerna rekomenderar jag absolut shenzhen. Inte lika tätbefolkad stad men större, mindre stress och framför allt är allt mycket billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts