adamovic8 Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Tyckte jag såg Johan Storakers lira på sajten för ett par dagar sedan. Inte hört ngt om det, och jag hade för mig att Tureniec var ensam svensk med röda bokstäver? Hade för mig att storåkers spelade för UB? Citera
Bryggargatan Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Tyckte jag såg Johan Storakers lira på sajten för ett par dagar sedan. Inte hört ngt om det, och jag hade för mig att Tureniec var ensam svensk med röda bokstäver? Hade för mig att storåkers spelade för UB? Storåkers gick till FT bara någon dag efter Tureniec om jag inte har helt fel... Citera
Juggler Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Bryggargatan har rätt. Johans sida på FTP Citera
Bluwajt Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Inte hört nåt om. wp johan! Citera
keftwe Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Storåkers gick till FT bara någon dag efter Tureniec om jag inte har helt fel... Inte fått mitt PM än, bryggargatan? Citera
Bryggargatan Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Inte fått mitt PM än, bryggargatan? Nej. Min lista är helt tom... Citera
Tottyville Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Jag satt brevid Storåkers och käkade Thai i Sthlm för några veckor sen. Det var coolt. Han var söt och satt med sin flickvän och pressade apelsin i hennes dricksvatten. Jag gjorde likadant, det såg gott ut. Citera
Herveao Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Jag lirade PLO med red pro Johan Storåkers häromdan. Reraisade honom pre och bettade en stor commitande bet på floppen. Han frågade "did you have it MadBad"? Jag Svarade" I don't remember Johan" Jasg bluffade mästaren och kom undan med det. Jävlar va ja kände mej som Mike i Rounders efteråt.. Citera
Caroline87 Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 "Ett nytt svenskt proffs?" Inte för att märka ord men, man blir väl inte proffs helt plötsligt bara för att man får ett sponsorkontrakt? Det är väl inte direkt något som händer över en natt? Citera
Tottyville Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 "Ett nytt svenskt proffs?" Inte för att märka ord men, man blir väl inte proffs helt plötsligt bara för att man får ett sponsorkontrakt? Det är väl inte direkt något som händer över en natt? Inte för att märka meningar, men alla vet att Storåkers redan är proffs, TS tror inte han blev proffs heller bara för han anslöt sig till Full Tilt. Utan menar givetvis att Full Tilt nu rekryterat ännu ett proffs. Du trodde alltså att TS trodde att Full Tilt rekryterat en nybörjare som iom rekryteringen blev ett proffs? Wp. Citera
Caroline87 Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Inte för att märka meningar, men alla vet att Storåkers redan är proffs, TS tror inte han blev proffs heller bara för han anslöt sig till Full Tilt. Utan menar givetvis att Full Tilt nu rekryterat ännu ett proffs. Du trodde alltså att TS trodde att Full Tilt rekryterat en nybörjare som iom rekryteringen blev ett proffs? Wp. Inte för att märka inlägg, men det var precis det jag ifrågasatte, alltså att TS trodde Full Tilt rekryterat en nybörjare, inte tvärtom. Du tolkade alltså mitt inlägg helt fel och sen tror du att alla vet att Storåkers redan är ett proffs? Isåfall måste jag säga att du är ganska så insnöad i pokervärlden, eller så får du helt enkelt kolla över din egen meningsbyggnad innan du försöker "attackera" någon annan. GG. Ja, jag älskar att dumargumentera. hej. Citera
adamovic8 Postad 23 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2009 Borde kanske skrivit "Nytt Full Tilt Pro?" Tack för alla svar dock, nu vet man:-D Kul förn Citera
wortex557 Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Jag lirade PLO med red pro Johan Storåkers häromdan. Reraisade honom pre och bettade en stor commitande bet på floppen. Han frågade "did you have it MadBad"? Jag Svarade" I don't remember Johan" Jasg bluffade mästaren och kom undan med det. Jävlar va ja kände mej som Mike i Rounders efteråt.. Får man fråga vilka stakes ni körde? Citera
Caroline87 Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Borde kanske skrivit "Nytt Full Tilt Pro?" Tack för alla svar dock, nu vet man:-D Kul förn Det var fullt förståligt, bara jag som är uttråkad Citera
Full Tilt Support Postad 27 Februari , 2009 Rapport Postad 27 Februari , 2009 Att Johan flyttat över till Full Tilt rapporterades faktiskt på poker.se den 5:e februari. Johan har så klart också en egen sida på ftp.com. Sen är vi givetvis väldigt glada att ännu ett svenskt proffs valt att spela exklusivt på Full Tilt Poker. MVH, Full Tilt Support Citera
hoppamera Postad 27 Februari , 2009 Rapport Postad 27 Februari , 2009 Inte för att märka inlägg, men det var precis det jag ifrågasatte, alltså att TS trodde Full Tilt rekryterat en nybörjare, inte tvärtom. Du tolkade alltså mitt inlägg helt fel och sen tror du att alla vet att Storåkers redan är ett proffs? Isåfall måste jag säga att du är ganska så insnöad i pokervärlden, eller så får du helt enkelt kolla över din egen meningsbyggnad innan du försöker "attackera" någon annan. GG. Ja, jag älskar att dumargumentera. hej. Annars kunde man kanske tänka att du kunde göra någon slags faktakoll i ämnet innan du gör ett knippe antaganden. Johan Storåkers tillhör väl ändå den skara livsproffs som är känd utanför landet lagom bäst. Sen kanske distinktionen "proffs" diskuteras men ja, han är proffs sen long time! Tror att väldigt få utanför pokersfären har någon som helst koll på vilka som är eller har varit proffs inom pokern och ett rimligt antagande är väl ändå att de som postar flitigt på ett pokerforum har någorlunda koll på branschen. Lycka till! Citera
Recommended Posts