Starfitter Postad 19 Februari , 2009 Rapport Postad 19 Februari , 2009 Tänkte dra ihop en tråd med snacka om vilka är som är bra på nl100 på prima. Där man kan lägga upp lite HH från händer som utspelats där och få lite input om hur andra hade lirat som känner till FI osv Över 15k händer kan jag iaf säga att jag har mest respekt för Evblast, TP80BHT, AA89 och Yossarian.. Mr-T har jag bara mött väldigt lite men han ska vara vass men spelar nästan aldrig nl100 som tur är Citera
stonethailand Postad 19 Februari , 2009 Rapport Postad 19 Februari , 2009 Yossarian var regg i somras när jag spelade, det var han Given och Mr-T som var duktiga och som gjorde ganska mycket moves även om de är väldigt grindiga. Tyvärr är databasen borta. Citera
PinkMargera Postad 20 Februari , 2009 Rapport Postad 20 Februari , 2009 Yossarian var regg i somras när jag spelade, det var han Given och Mr-T som var duktiga och som gjorde ganska mycket moves även om de är väldigt grindiga. Tyvärr är databasen borta. Mr-T är flera olika som delar på kontot har jag för mig. Ibland kan han vara supernitig och ibland extremt aggrolose, så det beror på vem som spelar hur bra han är... Llamer tyckte jag var hyfsad i höstas, dock så har han alltid något när han shovear... TP80BHT har jag lirat en del mot och tycker han är rätt kass faktiskt, callar ned alldeles för mycket... Citera
Sille Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Enda som man behöver bry sig om är Givmild och 555callme imo Mr T har ja inte sett de senaste. Finns nåra grinders till men orkar inte nämna dem nu. Citera
Starfitter Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 givmild är dåligt värde helt klart men 555callme spelar riktigt dåliga stats imo (27/13) typ.. Citera
easylife Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 (redigerade) . Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera
barrikaden Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Känns som att Primas 0,5-1 har ovanligt många bra regulers. Hur många % heltidsspelare? Nöter å nöter... Citera
Bobby_Chacon Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Hyfsat bra: Svennu2, Kometa, Vorre, Baronie, Kalleknekt, Manne1985, _HotBunny_ Citera
Recommended Posts