TotalFarsa Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Ja, som rubriken lyder. Och är det kompatibelt med alla former av word- och exceldokument, u know, från MS Office-paketet? Citera
fredyr Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Bra! +1 Kompatibiliteten med MS Office är också bra, dock behöver man installera nåt för att klara de här nya docx etc från Office2007. Citera
Nice Hand GG Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 +1 Kompatibiliteten med MS Office är också bra, dock behöver man installera nåt för att klara de här nya docx etc från Office2007. Vilket man också behöver göra om man har Office 2003. Citera
Crappy Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Funkar kanon, lite segt att öppna kanske. Citera
brainslicer Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 OpenOffice = Bra +4, och på samma gång kastar du ut photoshopen och kör Gimp long live open source Citera
TotalFarsa Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2009 Enligt hemsidan ska det vara kompatibelt med office 2007. Står inget om att man behöver tillägg. Men det visar väl sig sen. Laddar hem... Hurra för freeware! Citera
Nice Hand GG Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 OpenOffice = Bra +4, och på samma gång kastar du ut photoshopen och kör Gimp long live open source NEJ Citera
TotalFarsa Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2009 OpenOffice = Bra +4, och på samma gång kastar du ut photoshopen och kör Gimp long live open source Sambon = webdesigner så no-no på att slänga photoshop Citera
brainslicer Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Ni har tummen mitt i hand NEJ wtf, minns du inte den fina pokalen jag GIMPADE åt dig!!! Citera
TotalFarsa Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2009 Ni har tummen mitt i hand Nämnde Gimp för sambon när hon gick förbi. Hon mumlade nåt surt om pokernördar, smartobjects och gick och satte sig i soffan Citera
brainslicer Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Nämnde Gimp för sambon när hon gick förbi. Hon mumlade nåt surt om pokernördar, smartobjects och gick och satte sig i soffan Fick hon en nördgasm? Citera
TotalFarsa Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2009 Fick hon en nördgasm?"Yes, and it was LE *wait for it* GENDARY!" Dags att installera. Citera
Nice Hand GG Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Ni har tummen mitt i hand wtf, minns du inte den fina pokalen jag GIMPADE åt dig!!! Jo Men det betyder inte att jag har något emot personer som använder sig utav gimp... Typ... Photoshop = Brynäs Gimp = Frölunda Alla vet att brynäs är bättre än frölunda Citera
Juggler Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Vilken programvara är HV71 då? Jag kör mest google docs btw, finns på alla datorer och det är smidigt att samarbeta/dela med sig med av dokument till andra människor. Citera
Nice Hand GG Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Vilken programvara är HV71 då? Hmm Allt är bättre än frölunda... så Adobe Illustrator? Citera
Matfrid Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Anus. Jag är helt såld på Excel i Office 2007. Äntligen ett vettig gränssnitt och ett program som går att använda. De Excel-liknande kalkylprogrammen i olika OpenOffice är oanvändbara i praktiken, tycker jag. Citera
Dead-Inside Postad 19 Februari , 2009 Rapport Postad 19 Februari , 2009 Varför köra snikna gratisversioner när man kan köra äkta vara? Citera
brainslicer Postad 19 Februari , 2009 Rapport Postad 19 Februari , 2009 Varför köra snikna gratisversioner när man kan köra äkta vara? Lotus 1-2-3? Citera
PokerPeter Postad 19 Februari , 2009 Rapport Postad 19 Februari , 2009 Vilken programvara är HV71 då? Paint? Citera
Kwejk Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Vilken programvara är HV71 då? Jag kör mest google docs btw, finns på alla datorer och det är smidigt att samarbeta/dela med sig med av dokument till andra människor. jag kör också med google docs. sjukt smidigt. specielt med deras inbyggda valutakonverterare. 20 min delay kan man ju leva med som pokerspelare. Citera
bjoelle Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 OpenOffice = Bra +4, och på samma gång kastar du ut photoshopen och kör Gimp long live open source Gimp är ju ett program jag verkligen försökt att älska, men det går fan inte. Däremot - även om det inte hör tråden till - vll jag slå ett slag för pixlr.com nerbantat photoshop(typ) i webläsaren, perfekt för enklare bildredigering när man inte orkar öppna Ps Citera
Recommended Posts