Mobiero Postad 17 Februari , 2009 Rapport Postad 17 Februari , 2009 Jag bara undrar ifall detta erbjudande är helt korrekt? Är det sant att man kan erhålla en hel tändare? Jag antar att kraven för de här guldklimparna måste vara kopiösa. Jag har också hört ryktas om att det är helt sinnesjukt hög trafik och fisktätt för alla som suktar efter tändaren, kan någon bekräfta detta? Tack på förhand. Citera
nikkokick Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Hej. För den som inte vet vad du pratar om, vad är detta? Startar du en oseriös tråd, eller pratar vi tändare av deluxemodell? För det lockar ju mig iallafall... Jag som ändå inte röker. Citera
Mobiero Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2009 Om man går in från Pokerforum finns det en fin banner där uppe. Där har du all info du behöver!! Citera
MilfHunter Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Förstår inte heller hur dom kan slänga in en tändare bara sådär, väldigt generöst är det iaf. Har någon lyckats grinda ihop till tändare och eventuellt kunna gå ut med någon information runt tändare? Citera
conny Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Ja, det vore korkat att regga sig via en site som ger rakeback. När man istället kan få en tändare som lyser upp ens tillvaro. Citera
Mobiero Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2009 Ja jag menar det. Skymten av tändaren liggandes där på skrivbordet måste ju vara en mirakelkur för alla dom värsta utdragningarna. Hoppas alla kan tänka till lite och förstå hur lyckligt lottade dom är med en tändare i sin ägo. Citera
Recommended Posts