Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kommer inte in på entraction. "Could not connect to server" fick jag nu och tidigare under eftermiddagen har jag i alla fall kommit in i lobbyn, men utan att kunna göra nåt. Är hela nätverket nere eller är det bara devilfish som strular?

Postad
Hm. Jag har haft problem med amerikanska sajter (ESPN, 2+2, etc) under dagen. Jag har Bredbandsbolaget som min ISP, är det en gemensam nämnare?

Samma här, bbb och massor av trubbel med Entraction.

Postad

Ringde upp dom och fick av telefonsvararen höra att det faktiskt är en driftstörning mot utlandet i mitt område. Arbetet med driftstörningen beräknas vara klart:

Den sjutt....onde februaari. Två...tusen.........niiio. Klock...an Tjugo....ett noll noll.

Postad
Samma sak här. Även jag har BBB.

Tycker jag upplever problem ofta med uppkopplingen med B2B? Speciellt de senaste veckorna. Någon som känner igen sig?

Jepp samma här. connection bad och sen timedout. svårigheter att få upp bord och se lobby osv. ostabilt värre

Postad

Jag har både BBB och ComHem bredband i lägenheten. Båda fungerar lika uselt ikväll. Är det ett Svenskt internet problem vilket det verkar vara eftersom andra nationaliteter verkar kunna spela så har det inte med leverantör att göra.