BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Du gör det för lätt, står ju i rödt och allt nu fattar ju alla "utlänningar" bättre du lurar in pw i en mening eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miche Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Lycka till alla ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 för tidigt pwsläpp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GB Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Men Vafan är De Inte För Tidigt!?!:!o:o:o Håller med dig. Lite tidigt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 GJ nu börjas det, Rumän och spanjor. Tycker det är lite tråkigt att man lockar PF med att det är en unik turnering för oss och sen så "struntar" man i att göra det svårt för utlänningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Lösenordet har nu släppts! Forskade i möjligheten att skicka ut mass-pm på forumet, men det var inte möjligt, lösen är xxxxxxxxxxxxx Mvh, Kalle Kalle, får jag be dig ändra följande i ditt inlägg: Skriv inte lösenord i bara ett ord, ta en synonym elller skriv några tecken emellan. Sen som sagt ett lösenord i röd text bjuder ju in till 1000 oinbjudna svin. En rebus kanske vore bra också. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Redan 1 polack, 1 spanjack och 1 rumän anmäld.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Redan 2 spanjorer, en rumän och polacker registrerade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Roliga är ju att High5 vet om det här men struntar i det genom att slänga ut pw 3timmar före och med röd text .. WP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Kalle, får jag be dig ändra följande i ditt inlägg:Skriv inte lösenord i bara ett ord, ta en synonym elller skriv några tecken emellan. Sen som sagt ett lösenord i röd text bjuder ju in till 1000 oinbjudna svin. En rebus kanske vore bra också. Tack på förhand Rebus: Amerikansk domännamn + det är inte ditt utan det är + 2 första bokstäverna i eddie = lösenordet ungefär så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 7st IKEEE Skandinavier av 60 reggade 6st IKEEE Svenskar av 60 reggade. Finnar Danskar Norrmänn, sure. men 7 östeuroper av 60 är tragistk mycket Lås deras konton under kvällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Lösenordet har nu släppts! Forskade i möjligheten att skicka ut mass-pm på forumet, men det var inte möjligt, lösen är xxxxxxxx. Mvh, Kalle Jag förutsätter att de ickeforumiter (poker.se:are) som ev kommer på prisplats fråntas priserna och dessa isf ges nedåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Rebus: Amerikansk domännamn + det är inte ditt utan det är + 2 första bokstäverna i eddie = lösenordet ungefär så här? Njae, men såhär kanske: ett tips för rebusar, skriv inte ut den som vanligt för då är väl chansen att nåra syd-europeer kör nåt översättningsprogramm och träffar rätt. vanlig sätt: vanlig färg på brandbil? "säkrare" sätt: va nligf är gpåb randb il? Babelfishproof, i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 7st IKEEE Skandinavier av 60 reggade6st IKEEE Svenskar av 60 reggade. Finnar Danskar Norrmänn, sure. men 7 östeuroper av 60 är tragistk mycket Lås deras konton under kvällen! Jag misstänker att några forumiter har satt Polen som hemland eftersom det tiltar så många... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Då har jag försökt få ihop en rebus lite snabbt för lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 tack high5actionkalle! det där räcker för att hålla många borta. en fråga också: kan ni inte byta lösenordet? borde också hjälpa till lite tack på förhand igen EDIT: :eller varför inte helt enkelt kicka polackjävlarna och den där spanjoren?? måste ju vara det rätta det är 16 st som är utanför norden! fy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 tack high5actionkalle!det där räcker för att hålla många borta. en fråga också: kan ni inte byta lösenordet? borde också hjälpa till lite tack på förhand igen Det är inte jag som är H5K. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 GJ nu börjas det, Rumän och spanjor. Tycker det är lite tråkigt att man lockar PF med att det är en unik turnering för oss och sen så "struntar" man i att göra det svårt för utlänningar Fifan, do e rasist! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jag fattar absolut inte rebusen,e jag dum då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alen_923 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Tjena bara jag som inte fattar rebuset eller haha ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Kolla en gång till då i första inlägget. Har lagt till en förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jag förstår inte hälle, kan ni förklara lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alaska74 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hej! Jag förstår inte än vad är lösenordet ? kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Gått upp ett ljus nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mobiero Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Vi kan ju inte bara ändra rebusen. Den e väldigt bra och lätt. Uppfyller alla kriterier för en perfekt rebus:D Förresten, ska utlänningarna kickas? Med det menar jag dom som är utanför Norden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts