Gå till innehåll

€500 Poker.se Freeroll på High5Action


H5Koffe

Recommended Posts

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså det här problemet med att utomstående kommer in och utnyttjar freerollsen osv, borde det inte vara att helt enkelt ta bort urlen från turneringsnamnet?

 

Alltså turren heter Poker.se Freeroll, då fattar väl alla vart de ska leta efter lösenordet? Döper man den till något annat är problemet borta?

just my 2 cents!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och att High5 är så jävla falska att de säger vi är unika och de vill fjäska för oss PF med en turre, sen skiter de fullständigt (antagligen njuter de) att massa polacker sabbar allt

 

Alltså rätta mig om jag har fel, men här erbjuder High5action tillsammans med poker.se oss medlemmar en freeroll utan några som helst krav. Jag tycker ditt inlägg (ihop med några andras) är så sjukt otacksamma och patetiska.

Varför i helvete skulle dem njuta av att en massa polska frirullejägare utan någon som helst intention att någon gång ens sätta in pengar på siten snyltar på deras freeroll?

 

Det rör sig om en €500frirulle med djupa stackar. Gör som jag o många andra, spela för att det är skoj att göra något ihop med medforumiterna. Knappast några lifechanching monies vi talar om :-)

 

Du borde fan skämmas, satans idiot!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså rätta mig om jag har fel, men här erbjuder High5action tillsammans med poker.se oss medlemmar en freeroll utan några som helst krav. Jag tycker ditt inlägg (ihop med några andras) är så sjukt otacksamma och patetiska.

Varför i helvete skulle dem njuta av att en massa polska frirullejägare utan någon som helst intention att någon gång ens sätta in pengar på siten snyltar på deras freeroll?

 

Det rör sig om en €500frirulle med djupa stackar. Gör som jag o många andra, spela för att det är skoj att göra något ihop med medforumiterna. Knappast några lifechanching monies vi talar om :-)

 

Du borde fan skämmas, satans idiot!

 

+1

 

 

Har iaf bestämt mig för att klonka denna och vara riktigt goodrun.. funkat hyffsat bra hittils, endast 3 pocket äss:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntade på att någon skulle säga så.

Jag förstår din poäng men jag tycker man ska tänka ett steg till.

 

High5 marknadsför denna freeroll som att det är till PF men egentligen är ju poängen att värva nya medlemar (Helt normalt/okej men när de "struntar" i att försöka stopa utom PFare känns det lite fult)

High5 Action tjänar på, tror jag, att dessto fler prisplatser det blir dessto fler får en liten slant på kontot att omsätta och sen kanske generar lite eller kanske allt tillbaka i form av rake.

Jag är inte otacksam, och visst kanske jag har gått till överdrivt men man ska inte börja hylla High5 och tro att det här är någon uppoffring som gör att de är på gränsen att gå i konkurs. Det är en schyst freeroll av dem.

Sen så gnäller jag inte på Polackerna pga pengarna utan för att jag helst bara skulle spela mot trevliga forumiter. Typ som att några snubbar du aldrig träffat kommer och spelar i erat homegame där inköp är en tjugo, inte så soft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...