Caroline87 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hittat 2KK o 1QQ. A på alla floppar o fi har gjort motstånd Standard, ska försöka bjuda på lite rigg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spiker1977 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 hahaha.. jag som tänkte att jag hinner fara på bastu och ta en bira innan jag börjar spela. Kommer tillbaka så är blindsen 100/50 och jag är ute redan . Sällan man ser 5000 stack fara så här snabbt.. gl till er som är kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 hahaha.. jag som tänkte att jag hinner fara på bastu och ta en bira innan jag börjar spela. Kommer tillbaka så är blindsen 100/50 och jag är ute redan . Sällan man ser 5000 stack fara så här snabbt.. gl till er som är kvar Vid mitt bord har en sitout kille över 3000 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jag är Blackbird7 om ni vill veta och ligger ganska bra till 4 av 69. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kabbaben Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Då var det du som synade mina 20 000 pre flop med 88 när jag hade AA och spikade en 8 på flopen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jag är Blackbird7 om ni vill veta och ligger ganska bra till 4 av 69. Bra gjort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magaluf Raider Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Spelade poker för några år sen men slutade och återupptog det nyss igen. Spelar på 1-3 $/Euro och spelarna här i freebeen verkar vassare än i dessa turneringar i alla fall. Dåliga NL-tournys spelares signum, raisa med en BB, t.ex. är helt frånvarande här och folk spelar mer position och spelare än kort vilket de flesta inte gör ens på $3 nivån. Kul att råkas grabbar & lycka till! Ligger själv ung. i mitten med 52 pers kvar. Första tournyn på High5 också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Då är man ute synade en all in med 1010. Han visade a10 och floppade A. Efter dess var man shortstacked och åkte när degen kördes in på knappen med j4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Tillägas bör väl att jag inte åkte ut för att jag ställde med j4, man får faktist det. Grejjen var dock att en med bättre kort synade, 2 tom.. och board med aakj nånting hjälpte inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Polacken slog ut mig på 39an med så fick inga cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Är de 8-pers bord eller något? orka liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hur går det? Spelar polackerna bra poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hur går det? Spelar polackerna bra poker? Är bara en kvar(25 kvar, itm 18). De flesta andra spelar bra samtidigt som jag fiskigt som bara den, men har haft flax i viktiga potterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hoppas att polacken bubblar nu då, det skulle vara så underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 han skulle åkt ut för ett tag sen.. turnade a med a8 mot qq har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 fan.. nu fick han a på river.. men rättvisa den här gången Edit: jag vet.. jag har tråkigt, men va fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 fan.. nu fick han a på river.. men rättvisa den här gången Edit: jag vet.. jag har tråkigt, men va fan Mot mig dessutom , jag som hade en så fin(commitad) Q7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 mm.. nötterna.. mot skräphanden ak suited.. och så drar han ut på river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opeth Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Polacken sitter på mitt bord och i vanlig ordning har nätverket startat idiotriggen vilket innebär att polacken blivit belönad med en monsterstack via klassiskt tattarspel.... underbart är ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Polacken sitter på mitt bord och i vanlig ordning har nätverket startat idiotriggen vilket innebär att polacken blivit belönad med en monsterstack via klassiskt tattarspel.... underbart är ordet. Precis det vi har sagt ju Hade en QQ mot hans A-någonting runt bubblan också. Spelade iofs den som en apa och får skylla mig själv. Ute som 16:de, va fan skall ja med 8 euro till på den klienten? Ahja, det var kul iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Polacken slutade 6:a & fick 19 €. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Precis det vi har sagt ju Hade en QQ mot hans A-någonting runt bubblan också. Spelade iofs den som en apa och får skylla mig själv. Ute som 16:de, va fan skall ja med 8 euro till på den klienten? Ahja, det var kul iaf shippa till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Klonk. Tack till alla på finalbordet, och High5Action. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Seriöst 39on plats kunde kommer bättre. Aj då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Seriöst 39on plats kunde kommer bättre. Aj då Hade typ räckt att du vann en coinflip till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts