Love2Tilt Postad 13 Mars , 2009 Rapport Postad 13 Mars , 2009 iamivar var bäst när han lirade 2/5, har inte koll på läget just nu..men skoj att svart_taxi tas upp^^...undrar hur många rullar han hjälpt till att bygga upp, minns han som sjuka donatorn från den gamla goda tiden på 2/5 Citera
rAilFISH Postad 13 Mars , 2009 Rapport Postad 13 Mars , 2009 iamivar var bäst när han lirade 2/5, har inte koll på läget just nu..men skoj att svart_taxi tas upp^^...undrar hur många rullar han hjälpt till att bygga upp, minns han som sjuka donatorn från den gamla goda tiden på 2/5 iamivar klättrade iallfall till 25/50 vad jag har för mig...nu lirar han 10/20 eller 25/50 $ om jag inte har fel. Han och Jerico var stabilast på den tiden iallfall. Måste vart 2 år sen man spelade mot dom iallfall. Vissa utvecklas , vissa går åt det andra hållet. Citera
cobb89 Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 iamivar var bäst när han lirade 2/5, har inte koll på läget just nu..men skoj att svart_taxi tas upp^^...undrar hur många rullar han hjälpt till att bygga upp, minns han som sjuka donatorn från den gamla goda tiden på 2/5 ivar va rungood Citera
speltorsk_LOL Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Vad tycker ni om Trillske som spelar NL500 samt NL200 tror jag. Någon som har nån input på honom från hans NL500spel? Citera
Trillske Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Vad tycker ni om Trillske som spelar NL500 samt NL200 tror jag. Någon som har nån input på honom från hans NL500spel?Free monies. På NL100 är det ännu mysigare. Citera
Qhunden Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Nån med särskild read på Hakim1337? Inte rädd att daska in degen iaf. Lirar 26/19 med 5,8 i trebet och gärna überdjupt som jag. Har inte riktigt bestämt mig om det är snubbe jag ska ge action eller om man bara ska undvika. Citera
bigdwarf Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Nån med särskild read på Hakim1337? Inte rädd att daska in degen iaf. Lirar 26/19 med 5,8 i trebet och gärna überdjupt som jag. Har inte riktigt bestämt mig om det är snubbe jag ska ge action eller om man bara ska undvika. Sett han lira mkt omaha också, verkar riktigt stabil och aggro. Citera
cobb89 Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Hakim är lite väl lag och kontrollerar inte sin aggresivitet allt för bra. Men helt ok i övrigt... Citera
bigdwarf Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Hakim är lite väl lag och kontrollerar inte sin aggresivitet allt för bra. Men helt ok i övrigt... Hade bara spelat mot han en gång tidigare typ, spelade nyss mot han igen och blev inte lika impad denna gång...han verkar spewig. Citera
nacho1337 Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Håller med dig ganska bra här. Eller håller med dig Hört att han är f.d high stakes som börjat om typ. Kan vara helt fel. Håller nog med dig här. Jag såg han uppe på 25/50 förr när jag satt och railade så det kan nog stämma Citera
Trillske Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Vet inte om han spelar 5.0 eller bara 10.0+ men nån som har koll på Givare.? Fick för mig att han kom från åtminstone mid eller nåt (kommer inte ihåg varför), så han fick en del respekt, som bara förstärktes av att snubben låg typ 11k pluss på 400 händer i mitt PT trotts att jag knappt sett en hand han spelat. Sen märkte jag att, ofan, han var ju inte så knepig. Så plötsligt underskattade jag honom istället och gjorde någon form av skitkonstig bluff med 77 för 110bb eller nåt. Och vipps så hade han tagit pengar av mig också, utan att för den sakens skull klonka. Rungood eller bara good? Citera
Leooo Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Vet inte om han spelar 5.0 eller bara 10.0+ men nån som har koll på Givare.? Fick för mig att han kom från åtminstone mid eller nåt (kommer inte ihåg varför), så han fick en del respekt, som bara förstärktes av att snubben låg typ 11k pluss på 400 händer i mitt PT trotts att jag knappt sett en hand han spelat. Sen märkte jag att, ofan, han var ju inte så knepig. Så plötsligt underskattade jag honom istället och gjorde någon form av skitkonstig bluff med 77 för 110bb eller nåt. Och vipps så hade han tagit pengar av mig också, utan att för den sakens skull klonka. Rungood eller bara good? Sjukt många som har nått som liknar det niccet därför blandar jag ofta ihop han med andra spelare. Men tror han är semiOK mött han upp till 10/20 men ingen dirrekt read. Citera
Hittapengarna Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Inte en enda gång har jag nämnts Jag slickar iof såren på 1/2 atm så de talar väl för sig själv =D Citera
Pistol Pete Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Undrar hur många här som frågar om sig själva? Citera
Trillske Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Trillske äger 2.50/ Går iaf pluss, mest tackvare mitt superuseraccount. Fast tycker det är svårt ibland att förstå när jag leder. Citera
FishFTW Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Vet inte om han spelar 5.0 eller bara 10.0+ men nån som har koll på Givare.? Varit reg på 5/10 (och över?) ett bra tag. Känns ganska stabil efter vad jag sett. Kan komma med nå mer input om jag lirar mot han något mer.. men annars är nog det bästa att bara lira abc-spel utan nå större utsvängningar mot en sån kille =) Citera
Partyjack Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Med tanke på att Sofipropp är stort plus på dig, så är det nog du som levlar;-) Sofipropp vet att du semibluffar steg- och färgdrag jämt och ständigt. Haha, är back 800:- (10K förlorat - 9,2K vunnet) över 7500 händer mot Sofipropp.. Visst kan man kalla det mycket, men jag är även back mot andra slaskgrinders som TANDKRÄM mfl mfl. Säger nog mer om mig än om Sofipropp tyvärr. Säg som det är; Du spelar på två konton på SvS; Sofipropp när du tänker nötgrinda och Svart_Taxi när du är på slaskhumör? Det är allvarligt talat enda anledningen jag kan tänka mig som gör att du har såna åsikter? Edit; Över dessa 7500 händer är sofipropp back 3,2K, trots de +800 han/hon har på mig.. Citera
cobb89 Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Inte en enda gång har jag nämnts Jag slickar iof såren på 1/2 atm så de talar väl för sig själv =D Kanske för att en tänkande spelare inte har så svårt för nån som spelar typ 7/4/3 Citera
bigdwarf Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Kanske för att en tänkande spelare inte har så svårt för nån som spelar typ 7/4/3 LOL Citera
HeavyM Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Rolig tråd. Tycker själv att Partyjack är mest stabil. Tror det är extremt sällan han skickar in pengarna i dålig shape, utan att för den skull vara vek. Sen tror jag Cobb har mest och framför allt bäst trix för sig. Med det senare avser jag att han försöker hitta tänkbara värdehänder att reppa när han väl blåser iväg en bluff, medan majoriteten bara pottar utan närmare eftertanke. Utöver dessa tillhör nog spelare som är aktiva postare på detta forum den absoluta toppen. Citera
FishFTW Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Kanske för att en tänkande spelare inte har så svårt för nån som spelar typ 7/4/3 Lite hög 3bets-uppskattning där imo. Citera
Recommended Posts