Gå till innehåll

Bästa spelare på SvSp shorthanded NL 2.5/5


Sh4rkbite

Recommended Posts

  • Svars 280
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gul är väl kärlek.

Sao Slaska har jag respekt för. Skriker högre stakes om den snubben. Också en typisk sån där kille som många tycker är überspew och inte märker att han vinner.

 

Har du ens sett hur snubben lirar? Han spelade 22/22 över kanske 4-500 händer men ligger nu på 25/22 över 2,7k händer. Han har börjat syna lite mer mot mig men tidigare hade han ingen callrange what so ever. Han har en 3-bet på 18.8 (!!) och är back 18,7k (-59.43bb/100). Han ligger 2:a på listan över de jag vunnit mest mot.

 

Det sjuka är att jag tror att han kan vara en vinnande spelare i vilket fall som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha.. Ja grejen var att första gången jag såg honom blev jag lite småkär och bestämde mig för att stalka hans bord.

Men sen började jag notera hur jävla ofta hans überagg ledde till 5xBI och grejer.

Lite som när betongbarn hittar till 5:-, förutom att betongbarn aldrig vunnit en showdown.

 

Fint back. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några spelare som är alldeles för bra för nivån enligt mig är Stordvärgen,Cobbv,Gul,Elderserbo vissa är väl redan på väg eller har gått upp tror jag bestämt....

efter dom finns det en drös med helt ok grinders som typ Jag,partyjack,viggorish,Paradoks,Markus800 C# osvosvosv:-D

 

edit: glömde snusproffs i första gruppen, tror inte jag har vunnit en pott mot honom och spelar av ngn anledning riktigt jävla kukdåligt varenda gång jag möter honom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag gillar mest med nivån är att det är så mkt random spelare (oftast, kanske inte 03.30 en vardagmorgon) att man inte måste mäta kuk med en massa duktiga regs.

 

Själv har jag en bit kvar till dessa (ingen nämnd, ingen glömd) och sätter mig antingen på ett fiskbord eller väntar in bättre trafik istället.

(men ibland måste man ju bara lira oavsett motstånd....)

 

Gillar trådar som denna, då lär jag mig ytterligare PF:are att hålla mig undan ifrån ; )

 

GL alla!

 

//Pitney

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svarttaxi är bäst. Tog tre inköp av thecop bland annat. Spelar sjukt lurigt och bryr sig inte om pengarna.

 

 

 

Är du hårt efterbliven?

 

 

Svart_taxi ärju en av SvS absolut största donerare genom alla tider, är nog faktiskt en av dom som jag instasätter mig brevid oberoende på stake för att jag vet att han kommer ge mig pengar!:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du hårt efterbliven?

 

 

Svart_taxi ärju en av SvS absolut största donerare genom alla tider, är nog faktiskt en av dom som jag instasätter mig brevid oberoende på stake för att jag vet att han kommer ge mig pengar!:mrgreen:

 

+1, han verkar dock ha ganska gott om flis.. Alltid fulla inköp och köper ofta in 4-5 gånger innan han ger upp. Onekligen en jävla guldgruva!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1, han verkar dock ha ganska gott om flis.. Alltid fulla inköp och köper ofta in 4-5 gånger innan han ger upp. Onekligen en jävla guldgruva!

 

Han kör väl taxi om nätterna, hört att man drar in bra med deg på det runt stureplan... man blir ju jämnt blåst av taxisnubbar när man knappt vet vart man bor :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

markus800 har jag sjuka problem med fattar inte riktigt om han är spew eller sjukt rungod eller om han bara våldtar mig...snusproffs är också en stabil spelare med lite trix

 

Även om jag inte spelar överdrivet mkt med markus800 nu för tiden tycker jag nog att han tillhör de två-tre bästa spelarna på nivån utan tvekan. Verkligen inte spew.

 

Han kör väl taxi om nätterna, hört att man drar in bra med deg på det runt stureplan... man blir ju jämnt blåst av taxisnubbar när man knappt vet vart man bor :mrgreen:

 

Haha, trodde bara det var i U-land som Bulgarien osv som man åkte dit på såna fulknep.. :) Klart, är man full nog att det märks så finns det alltid folk som tar läget till vara och lurar av en lite stålars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...