Gå till innehåll

Bästa spelare på SvSp shorthanded NL 2.5/5


Sh4rkbite

Recommended Posts

  • Svars 280
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är CS PROFFS så jävla dålig då? Varför tycker du det?

 

Enda jag vet om honom är att han aldrig foldar mot en 3-bet , inte heller mot en c-bet och att han ofta har fina stackar på borden. :mrgreen:

 

Vad tycker ni om Nefrod?

 

Han kan inte läsa brädan överhuvudtaget, och han verkar inte tänka i ranger. Varken sin egen eller motståndarens range. Samt att hans betsizing suger helt sjukt mycket.

 

Nefrod har jag ingen åsikt om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Vad lirar mrlee för stats?

 

Säg era top 5 på 2.50-5

 

Mr_Lee10? 21.5/16.4 över 353 händer.

 

Har inte spelat tillräckligt mycket för att ha någon träffsäker top5-lista men kan lista några jag sett en del som jag skulle tro iaf är plusande:

elderserbo

geller

cl0wnfish

bigdwarf

riverjack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså de där med att man ska utmana varandra i HU bara för man säger att någon är sämre än den andre... De är så jädrans pubertalt, myser varje gång jag ser såna inlägg;)

Det är ju rätt stor skillnad på 5 max/6 max som HU, HU är ju verkligen pokerns Cadillac. Om ni nu ska jämföra vem som är bäst/störst dase så borde ni köra ett race på 50k händer på dom spelen ni brukar köra och se vem av er tomtar som klonkar mest!

Annars kan ni spotta i nävarna och göra upp bakom ladan som riktiga män!

 

De där med HU är bara finniga tonårspojkars sätt att hävda sig bakom skärmen...Dock gillar jag också emellanåt dessa dasetävlingar;)

 

Men apropå dom bästa spelarna på nivån, Elderserbo han är väl en av de bästa och Partyjack har ett mördande spel på nivån, han trebettar inte så mycket utan han drar ifrån postflop.

Vad tycker ni förövrigt om;

-Kardum

-|_()|_ (LOL)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså de där med att man ska utmana varandra i HU bara för man säger att någon är sämre än den andre... De är så jädrans pubertalt, myser varje gång jag ser såna inlägg;)

Det är ju rätt stor skillnad på 5 max/6 max som HU, HU är ju verkligen pokerns Cadillac. Om ni nu ska jämföra vem som är bäst/störst dase så borde ni köra ett race på 50k händer på dom spelen ni brukar köra och se vem av er tomtar som klonkar mest!

Annars kan ni spotta i nävarna och göra upp bakom ladan som riktiga män!

 

De där med HU är bara finniga tonårspojkars sätt att hävda sig bakom skärmen...Dock gillar jag också emellanåt dessa dasetävlingar;)

 

Men apropå dom bästa spelarna på nivån, Elderserbo han är väl en av de bästa och Partyjack har ett mördande spel på nivån, han trebettar inte så mycket utan han drar ifrån postflop.

Vad tycker ni förövrigt om;

-Kardum

-|_()|_ (LOL)

 

 

Näääää jag tror absolut inte att du känner dom! Bor du i samma by eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig förstått hur man kan vara så dum att man väljer ett sådant

avslöjande nick? (Alla grinders döper sig till något med -tilt eller -fish osv)

 

Vad är Thanksfish dårå? :-)

Alla som spelar någorlunda ofta vet redan vem alla är och hur dom spelar så det gör ingen skillnad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror tilt_er gnetar runt där en del, om jag inte minns fel.

Som alla med tilt i namnet agerar han för snabbt och tänker för lite, men han är rätt bra och dryg att möta.

 

Förtsnämnda gäller förövrigt nästan ingen och det sistnämnde gäller typ alla, men av anledningen att man tydligen inte spelar poker på 5.0:-. Grejen är att det må vara profitabelt att vinna blinds och småpotter, men det är så fasansfullt tråkigt. Att de flesta 5.0-regs sitter med 200bb är ett skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...