Partyjack Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jag hoppas du inte menar stone8? Nej Ston6 tror jag denna nickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 tards, st6ne är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rullpott Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Har inte så många händer på folk än men de jag undviker om jag kan är tiltmode och markus800 som imo är överlägsna på nivån. 100bb regs märks inte så mycket men jag kan tänka mig att stone6 eller vad han heter har bäst winrate? Du kan inte mena allvar att tiltmode är bra, värre nit får man leta efter. F. Wagner - större fisk får man leta efter stadz - tycker jag är halv jobbig att möta 123KGB - stabilt plussande men verkar kunna tilta stadz - verkar vara ganska stabil kokalo - dålig nit Aukustisk - vet inte Harpunen - en dålig grinder Rullpott - nefrod - är rolig att möta och verkar vara stabil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Trillske är otrevlig i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 nefrod - är rolig att möta och verkar vara stabil nefrod är ju största regfisken nånsin.. gratis pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kajse Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Hur mycket, om något, tror ni en bra spelare sänker sin winrate genom att spela 100bb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Hur mycket, om något, tror ni en bra spelare sänker sin winrate genom att spela 100bb? 26,4% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Hur mycket, om något, tror ni en bra spelare sänker sin winrate genom att spela 100bb? Borås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 haha rullpott du har nog inte många rätt i dina gissningar där iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kajse Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Formulerade mig dåligt, var ute efter lite tankar och funderingar snarare än absoluta siffror. Men om frågan var så dum så nvm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 mitt svar var seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Om den bra spelaren är väldigt bra deep sänker han den nog väldigt mycket eftersom typ alla andra är väldigt dåliga. Nåt sånt? Trillske är otrevlig i chatten Lier! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Du kan inte mena allvar att tiltmode är bra, värre nit får man leta efter. F. Wagner - större fisk får man leta efter stadz - tycker jag är halv jobbig att möta 123KGB - stabilt plussande men verkar kunna tilta stadz - verkar vara ganska stabil kokalo - dålig nit Aukustisk - vet inte Harpunen - en dålig grinder Rullpott - nefrod - är rolig att möta och verkar vara stabil F.Wagner - Fisk Stadz - Överspelar händer, spew. 123KGB- Nit, alla 17/13/3 vinner bra mot fisk kan ja tänka mig. Kokalo-aldrig mött. Aukustisk- 20/15/7 Stabil,jobbig spelare lätt bäst av dom som nämns. Harpunen- Grinder? fisk? Nefrod- Så sjukt fiskig, att han gillar hålpipor osv är ingen nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzigge Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 zzen är obv bäst på nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 zzen är obv bäst på nivån. hehe, du som är han lr? tight iaf, inga större moves dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Aukustisk är duktig. Spelar aldrig mot honom om jag inte har position på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Hur mycket, om något, tror ni en bra spelare sänker sin winrate genom att spela 100bb? 18,9% (empirisk data, ganska litet sample). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 18,9% (empirisk data, ganska litet sample). vilken site lirar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 SvS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Aukustisk är duktig. Spelar aldrig mot honom om jag inte har position på honom. Så bra är han inte, Kan du inte sitta ur pos på han då vet ja inte=). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 123KGB- Nit, alla 17/13/3 vinner bra mot fisk kan ja tänka mig. Va? Har honom på 39/28/4(400 händer)...allmänt jättespew och fiskig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ghoul12 Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 mitt svar var seriöst 18,9% (empirisk data, ganska litet sample). Ah, tack. En morot till att ta sig ur sin comfort zone mao! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jake Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 SvS. vad har hänt sen sist? du hade ju min favoritdagbok på tiden det begav sig / gl tracebuste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 SvS. vad e ditt nya nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 vad e ditt nya nick? bumhunter lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts