ulaf Postad 28 Februari , 2009 Rapport Postad 28 Februari , 2009 Måste man köpa ett visst märke för att känna sig originell har man misslyckats fatalt! Citera
Roob Postad 1 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2009 Måste man köpa ett visst märke för att känna sig originell har man misslyckats fatalt! Äh, fish, blubb blubb Har somsagt börjat lira på b2b, springer relativt fint. De som är bra när jag lirar 9 bord är att jag inte HINNER tilta, vilket är UUUUNDERBART! upp 2½ bi än så länge, tvättar parallelt med liret, så blir endel korta sesses, men nu har jag 2H och lira på! så lets go and get some fishes out / Rob Citera
Metaddict Postad 1 Mars , 2009 Rapport Postad 1 Mars , 2009 Måste man köpa ett visst märke för att känna sig originell har man misslyckats fatalt! Du vet inte mycket om livet du! Citera
Roob Postad 1 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2009 Jaha, då har jag slutat spela för idag... förnedrande dagspluss på 15€ och 110 inspelade vippoäng. Har mål på 2k vippoäng i mars, vilket vi får se hur de går 2.6k händer säger pt2 idag, men lite mer efter som jag hade problem med PT iaf. aja, cheers! Citera
Roob Postad 2 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2009 Ny dag, nya hinder! Vakna för ett tag sen och som standard har jag "missat" vissa personer som varit inne på msn och velat mig något men careface. Laddar inför en liten grind atm, kaffe och snus till frukost, wounderbart! Grejen är ju den att de finns ingen mat hemma förutom morsans gi-crap samt bröd som man kan tro är gjort av jord, för de är så hiskeligt grovt, blää! aja, caff och snews var de! CHEERS! Citera
Henkiee5 Postad 2 Mars , 2009 Rapport Postad 2 Mars , 2009 blir inte din morsa lack för att du bara spelar poker och inte gör något "vettigt" med ditt liv? Citera
Roob Postad 2 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2009 blir inte din morsa lack för att du bara spelar poker och inte gör något "vettigt" med ditt liv? Hon är en förstående mor, jag har sagt att jag ska börja plugga, vilket jag håller på att undersöka nu samtidigt som jag parallelelt söker jobb första sessen avslutad, hittade ett back på 4bi till en början, jobbade tillbaka till be för att sen tappa lite mer, slutar 18€ ner, 53vips inspelade, har mål på att ha 400vips idag, vilket de är 116 kvar till, blir en hård grind! blev inte mer än 1400 händer, vilket jag tycker är lite knepigt, man kanske ska lägga på ett eller två bord till.. aja pizza time ;D /Rob Citera
Henkiee5 Postad 2 Mars , 2009 Rapport Postad 2 Mars , 2009 Hon är en förstående mor, jag har sagt att jag ska börja plugga, vilket jag håller på att undersöka nu samtidigt som jag parallelelt söker jobb /Rob såft, ska vi byta? Jag har en tjatande läkare med en förkärlek till min syster, som jag kan tänka mig att trada.. favoritsamtalsämne vid matbordet: mina dåliga pluggrutiner, betyg, högskoleprovsresultat och eventuellt mitt "spelberoende" Citera
Roob Postad 2 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2009 Tja r00b.. yow haj. såft, ska vi byta? Jag har en tjatande läkare med en förkärlek till min syster, som jag kan tänka mig att trada.. favoritsamtalsämne vid matbordet: mina dåliga pluggrutiner, betyg, högskoleprovsresultat och eventuellt mitt "spelberoende" Haha typ, vad studar du till? Tiltar så grymt på b2b atm, ibland tar den inte min inloggning, va 4 NL20 bord uppe med 12k users online?! sen när man skulle öppna borden så blev de timeout? lixom WHAT?! Startade om datronm i hopp om bättre lycka, men icke! HJÄLP! Citera
cab Postad 2 Mars , 2009 Rapport Postad 2 Mars , 2009 yow haj. Haha typ, vad studar du till? Tiltar så grymt på b2b atm, ibland tar den inte min inloggning, va 4 NL20 bord uppe med 12k users online?! sen när man skulle öppna borden så blev de timeout? lixom WHAT?! Startade om datronm i hopp om bättre lycka, men icke! HJÄLP! Har ofta samma problem med b2b.... Citera
Henkiee5 Postad 2 Mars , 2009 Rapport Postad 2 Mars , 2009 yow haj. Haha typ, vad studar du till? HJÄLP! just nu , ingenting, studenten i våras.. tror de blir juridik till hösten om högskoleprovet går som det ska =) duuuhrå? Citera
Roob Postad 2 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2009 Fy för b2b sitter och slaskar PLO10 på stars ist något måste man ju göra. Citera
Roob Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2009 Vaken och sungen på fetgrind......... va händer? Jo, atm är de 3 NL20 bord i lobbyn med 7k spelare online, gah! tilt Citera
Roob Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2009 +66eez för sessen, provade och köra 11 bord men bleev förmycket med grov överlapp.. hade varit 86+ om inte jag missa FD de sista mintuerna på sessen, men pengarna ska in iaf PT2 säger 1568 händer, jag tror inte på de, de gör jag på 2h med FEM bord på svs.. nått är knepigt.. aja ica nu, fast ska titta på zums när han lirar 50/100 mot dawwe/strykjärn först fniss ggoogogo Citera
Roob Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2009 Fortsätter min otroligt sköna monolog här och kan rapportera att proviant är införskaffad iform av: Fanta chacara, godaste drickan imo. 200g marabou apelsinkrokant 24g General White Skön musik i form av Ane Brun och de är dags för grind, lång väg till 400vips på kontot men jag ska göra de jag kan! cheers Citera
MikeTime Postad 3 Mars , 2009 Rapport Postad 3 Mars , 2009 Hörru t-shirt junkie - här kan du hitta bra priser på Affliction Citera
Roob Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2009 http://www.pokerhand.org/?3934440 runka inte för hårt till mitt agame, de är sååå jäkla underbart tappade allt utom 10€ av dagsplusset och tänker fan i helvete inte sätta min fot mer på b2b idag... först en säker 3out, som han väljer och stoppa in med böttenstegen samt inga fd, han har 3 jättefina outs.. booooooom! 2 min senare 3 bettar AK har FD+ 2 övekort till flöppen.. vi får in det på flopp alla 3, en semishort, turn K och river J, finnjävlen bara viker upp JQo och spottar mig i ansiktet, note to self att dom är oop, då jag 3 bettar knappen.. inkompetenta idioter, gah! out: rykande tiltande rob. fojkedit, ty mikie, ska kolla Citera
Roob Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2009 dags för lite PLO10 på stars, för cashen man har där, typ 30 bucks aja.. stötte på lisa87 på nån random festival i helgen.. enjoy.. Citera
MikeTime Postad 3 Mars , 2009 Rapport Postad 3 Mars , 2009 Bra, nu kan jag inte somna. Vilket verkligen är bra eftersom jag sitter på jobbet. Citera
Roob Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2009 Bra, nu kan jag inte somna. Vilket verkligen är bra eftersom jag sitter på jobbet. Jag kan fixa date om du önskar mike ge mig PLO rigg nu då! Citera
MikeTime Postad 4 Mars , 2009 Rapport Postad 4 Mars , 2009 Jag kan fixa date om du önskar mike Alltså, jag ser bara den Robben ligga på sin skära säng med vita tubsockar när jag blundar. Snälla, valium någon...? Citera
Recommended Posts