Gå till innehåll

Rob, skall jag kunna tura?


Roob

Recommended Posts

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tja... hoppas ni läser detta, håller på att hoppa ur byxorna!

 

 

Jag klonka precis en auktion på ebay, en affliction tshirt för den som undrar, och tänkte betala via paypal... Hade mitt kort knutet till paypal för jag betalar pokercampus därigenom.. Men när jag skulle använda ebay, loggar jag in för att betala, sen så ska man "confrima" kortet.. så bara boom "try use another card bla bla bla" nån som har varit i samma sitts som kan hjälpa mig?!

 

 

all hjälp uppskattas!

 

/Robert

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja... hoppas ni läser detta, håller på att hoppa ur byxorna!

 

 

Jag klonka precis en auktion på ebay, en affliction tshirt för den som undrar, och tänkte betala via paypal... Hade mitt kort knutet till paypal för jag betalar pokercampus därigenom.. Men när jag skulle använda ebay, loggar jag in för att betala, sen så ska man "confrima" kortet.. så bara boom "try use another card bla bla bla" nån som har varit i samma sitts som kan hjälpa mig?!

 

 

all hjälp uppskattas!

 

/Robert

 

Jaså, du kunde inte låta bli att bjuda på lite t-shirts? :mrgreen:

Alltså, jag har hållit på med Ebay (enbart köp) i snart 5 år och har aldrig varit med om det du beskriver. Kan inte säljaren erbjuda en annan betalningslösning? Typ banktransfer eller nåt? Iofs kostar det några kronor i avgift för dig att föra över slantar till ett utländskt konto men det kan du ju vara värt.

I annat fall får du be någon som har Paypal och som litar på dig att betala åt dig. Skicka bara ett pm till säljaren så han vet var $$$ kommer ifrån.

Gl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mejlade paypal och dom sa någt om att min bank har satt en limit för va jag får handla för på nätet, blir och gå och rycka dom i örat imrg :)

 

gå upp lite tidigare då med kasnke, nyvaken nu med.. >_<

 

 

editedit: nu funkade kortet... >_<

 

väntar på "confrimcode" från paypal.

 

rätt väg va mikie? =)

 

edit2:

 

http://www.bt.se/nyheter/langt-uttagsstopp-for-swedbankkunder(1190240).gm

 

bingo.

 

citat "Halv nio på onsdagskvällen drabbades Swedbank av ett problem som gjorde att bankens kunder inte kunde ta ut pengar i uttagsautomater.

 

 

Först tolv timmar senare hade banken löst problemet.

Under tiden kunde kunderna betala med kort i butiker och restauranger, men beloppen var begränsade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft något from av break nu, fråga mig inte varför, inte lirat på 4 dagar.. så tänkte att jag skulleta en grind idag, men ca 30 min in i grinden så hojtar en polare på mig och säger att vi behöver snacka för de va längesen vi sågs, han föreslår en fika och jag nappar..

 

sitter här nu nyduschad och blöt, ska gå om 10 min, och blää men aja, lite social får man vara..

 

btw, kroghistoria kommer när jag kommer hem, häng på låset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min regel är att jag aldrig får tacka nej till liveinteraktioner för att spela!

 

edit: obv om man startat 15 mtt kan man inte dra.

 

Är inte "en inplanerad turnering som jag absolut inte kan avregistrera mig ifrån" en bra ursäkt för att slippa liveinteraktioner ibland?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...