Gå till innehåll

Vad är det mesta du har ätit?


Swede

Recommended Posts

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha underhållande tråd må jag säga! Mitt rekord ligger i runt 20 pannkakor med en jäkla massa sylt i skolan. Inte mkt att komma med här kanske, men satan vad trött jag var efter det. Matsmältningen tog all kraft och jag var inte med i huvudet eller kroppen resten av den dan. Svettig blev jag också :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

efter match med amerikanska fotbolls laget hade vi mat tävling...pizza hut bufee,,men vi åt inte slices,,vi tävlade om hela pizzor!

jag som vägde 100 (bland de minsta i laget) käkade nästan 3 sådana, ni som käkat deras bufee pan pizzor vet hur mycket 3 sådana innebär. tror de tar de flesta här..lägg tlil då att jag oxo tryckte in 2 salladtallrikar (var tvungen att förändra smaken i munnen innan jag började må riktigt illa av pizzan, han som vann käkade typ några slice mer än mig)

 

vi hade kvar syrgas mask från matchen o jag o 3 andra fick andas genom gasmask i en kvart...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

En large sized meatballs with spaghetti i USA, typisk roadtrip-restaurang (ni vet; smällfeta amerikanare, tuggummituggande servitriser och rödläderklädda soffor i mängder), mitt i Ingenstans. Jag hade förberett mig på en relativt stor måltid, var ganska hungrig ...

Nu vet jag att nästa gång jag är i Amerika, motsvarar något som är large sized XXXXL här i Sverige. Lite som svenska och thailändska klädstorlekar - de skiljer sig något otroligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
8 st kaviarsmörgåsar nu ikväll.

 

Kaviar suger! Kolla in leverpastej-traden...

 

Fyfan för lever. Kaviar är ju på något sätt likt sperma. Vilket kvinnor äter.

 

Ar du full? Kaviar ar ju raka motsatsen. Ren och skar fiskmenstruation om man ska dra det till sin spets...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...