Gå till innehåll

Vad är det mesta du har ätit?


Swede

Recommended Posts

Tja, ar berusad, deprimerad... saj ag borjar en off topic trad. Mkt ar felstavat, men det bryr jag mig inte ett skit om eftersom jag arfull och deprimerad (om ni inte fgattar det vid det har laget)

 

ok, vill bara se hur mkt pf's medlemmar har lyckjats kranga is ig vid en enda sittnign

 

dess ar mina prestationer

 

14 ar gammal: 0.5 kg pasta med pastasas + 12 aggs omellet + 1.5 liter mjolk

14 bast: 20 varmkorv med brod

17 bast: 3.5 pizzor (hade atit mer men hade inte mer pengar pa mig)

18 bast: 20 cheeseburgare pa McDonalds + 6 donuts

 

kan ni sla det eller?

 

* RP, lite prickar :) - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tja, ar berusad, deprimerad... saj ag borjar en off topic trad. Mkt ar felstavat, men det bryr jag mig inte ett skit om eftersom jag arfull och deprimerad (om ni inte fgattar det vid det har laget)

 

ok, vill bara se hur mkt pf's medlemmar har lyckjats kranga is ig vid en enda sittnign

 

dess ar mina prestationer

 

14 ar gammal: 0.5 kg pasta med pastasas + 12 aggs omellet + 1.5 liter mjolk

14 bast: 20 varmkorv med brod

17 bast: 3.5 pizzor (hade atit mer men hade inte mer pengar pa mig)

18 bast: 20 cheeseburgare pa McDonalds + 6 donuts

 

kan ni sla det eller?

 

Mask i magen eller vadå? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får väl säga att det var mina 19 "Bullens korv"och 18,5 korvbröd. Ketchup senap o lök heela köret.

 

Bör tilläggas: Det var inte korven som tog emot, utan bröden.....fyy faan för willys korvbröd! urk!

 

Ätit: 18,5 "Bullens med Bröd"

Tid: 18 minuter

Ålder: 24 år

Vikt: 77 kg

Längd: 180 cm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får väl säga att det var mina 19 "Bullens korv"och 18,5 korvbröd. Ketchup senap o lök heela köret.

 

Bör tilläggas: Det var inte korven som tog emot, utan bröden.....fyy faan för willys korvbröd! urk!

 

Ätit: 18,5 "Bullens med Bröd"

Ålder: 24 år

Vikt: 77 kg

 

Såvida du inte är 1,2 meter lång är det FANTASTISKT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag var yngre var jag väldigt smal, vägde 59 kg och var 187 cm lång när jag mönstrade till exempel. Detta gjorde jag när jag var 15, kan inte tänka mig att jag vägde mer än 50-55 då.

 

Jag och polarna hade fått tag i "2 för 1-kuponger" på McDonalds. Detta gällde bland annat hamburgare och McNuggets. Detta var bra eftersom jag hade dåligt med pengar men var väldigt hungrig. Så jag tog 2 hamburgare och ett 6-pack McNuggets. Sen var pengarna slut, men jag var fortfarande hungrig...

 

Så polarna började hetsa om att de kunde betala om jag åt 6 st 6-pack McNuggets till. Fick en halvtimme på mig, och klarade jag det inte fick jag betala själv och vara skyldig dem pengarna. Ville få ner det till 4, så efter mycket kompromissande fram och tillbaka kom vi fram till siffran 31 st McNuggets (vet inte hur det gick till...).

 

När det var 2 minuter kvar på tiden hade jag så ont i magen så jag knappt kunde sitta upp, och hade 2 nuggets kvar. Med 20 sekunder kvar hade jag en kvar, jag tryckte in den i munnen, tuggade frenetiskt och lyckades tillslut svälja allt innan tiden var ute. Efter det gick jag in på toaletten och försökte spy, men det gick inte. Jag kunde inte gå upprätt, jag var tvungen att luta mig bakåt när jag gick för att liksom stäcka ut magen. Låg i sängen och svettades i en timme efter jag kommit hem innan jag kunde göra någonting annat.

 

Så, 37 Chicken McNuggets, 2 Hamburgare samt läsk. Varav de sista 31 McNuggets på 30 minuter. 15 år, max 55 kg.

 

Denna händelse kan vara en av anledningarna till att jag nu är vegetarian sen många år tillbaka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

precis som herr skywalker har man utnyttjat dom där 2 för 1 kupongerna.

 

var väl 17 år skulle gå coh köpa snus, lyckades lura med mig en polare. går till första kiosken "STÄNGD" testar köpa i diverse mataffärer men alla frågade om leg.

efter att ha gått omkring i 2 timmar och försökt köpa snus kom vi på en lite kiosk på andra sidan stan, sagt och gjort vi började gå dit efter 3 timmar insåg vi att vi hade gått vilse. så vi högg tag i första bästa pensionär och frågade vart fan vi var och hur vi kom till kiosken. visade sig att det bara var en backe kvar. dit köpte sen påväg hem så tog det 10 min till centrum och båda upptäcker att vi är föbannat hungriga. polarn hittar ca 50st 2 för 1 kuponger i fickan så vi gick in på mcd jag går och sätter mig vid ett bord medan polarn beställer.

 

efter nån minut skriker han "kom och hjälp till och bära"

gick dit ser 4 brickor uppställda. sammanlagt var det väl 16 bic mac 8 stora strips och 8 av dom största läsken.

tog 3 timmar att äta upp och efter det kunde vi inte gå en meter så vi ringde taxi och åkte taxi dom sista 700 metrarna hem.

 

men allt besvär var värt det när man såg när hela personalen stod och stirra på oss och skratta sen när vi gick utan en smula kvar så stod dom bara och gapa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 år- En dubbel kebabrulle c:a 80 cm lång och fet som faan + 1,5 pizza. min vikt- 60 kg

18 år- 1 familjepizza, grymt stor, någonstans i Åtvidaberg. min vikt- 70 kg

19 år- tacos kväll, lyckades trycka i mig 8 mjuka och välfyllda + c:a 25 fyllda tacoskal. min vikt- 70 kg

22 år- frukost(bakis) en skogaholmslimpa delad på längden och preppad med köttfärs och ost, 3 liter mjölk, en burk stark feferoni och 2 panpizzor.

min vikt- 82 kg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...