Climber Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Jag har redan ett konto sen tidigare, men den har ingen rakeback. Och för att få rakeback så måste man ju starta ett nytt konto. Är det tillåtet att göra detta eller tar dom bort mitt konto så fort jag gör den åsså ryker pengarna med? Och en annan sak. Full Tilt är ju inte innon EU så de sägs ju att man ska betala skatt. Men är det verkligen nån som behövt gjort de? Och vilka summor rör de sej om innan dom ens kollar upp en sån sak? Citera
Nice Hand GG Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Inte tillåtet att skaffa ett till account och ja dom kommer låsa det. Citera
Lemiux Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Om dom låser accountet med pengar på så kan du få dom flyttade Citera
vuns187 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 jag tror ftp är skattefritt. Det var iaf vad det stog i en tråd här på pf nu nyligen. Citera
jkkman Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Men är det verkligen nån som behövt gjort de? Och vilka summor rör de sej om innan dom ens kollar upp en sån sak? Inte vad jag vet. Handlar nog mer om att inte kopa en bostadsratt kontant och ha en bmw i garaget. Citera
eurythmech Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Du känner till det svenska ordet "konto" va? Citera
Climber Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Inte tillåtet att skaffa ett till account och ja dom kommer låsa det. Rätt uselt! Om man inte har rakeback på sitt baskonto redan så är det omöjligt att få de, lysande! Inte vad jag vet. Handlar nog mer om att inte kopa en bostadsratt kontant och ha en bmw i garaget. är ingen större fara då Citera
Lisa87 Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 CyntaX skrev nyss en tråd om att FTP var skattefritt. Har för mig att siterna meddelar skatteverket vid uttag på över 100k. Nej det är inte tillåtet att göra ett till konto men å andra sidan vet jag flera som gjort det utan att fått sina konton låsa, be creative Citera
noggaa Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Banken är skyldig att rapportera summor över 150k till skatteverket. Pokersiterna har inget ansvar utan du ska själv rapportera till skatteverket. Citera
Full Tilt Support Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Hej, Det är inte tillåtet att starta ett nytt konto. Vår strikta policy är "en spelare - ett konto" på grund av dom bonusar, turneringar och liknande som erbjuds nya spelare så skulle det inte vara hållbart att låta folk skapa nya konton vid behov. Vårt svar i skattefrågor är att varje spelare själv har ansvar för att rapportera vad som behövs till skatteverket. Vi skickar gärna dom rapporter som kan tänkas behövas för något sådant (in-uttagshistorik, vinstrapporter, turneringsresultat o.s.v) till spelaren så att han/hon kan sköta det på ett enkelt sätt. Om du vill läsa mer om andra spelares erfarenheter på skatteområdet så har Cyntax haft en omfattande kontakt med skatteverket angående just Full Tilt Poker. Du kan läsa mer om detta i hans tråd i "Ekonomi, Skatt & Juridik" forumet. Angående rakeback; som diskuterats här tidigare så är det möjligt att få olika bonusar på ett existerande konto, det beror helt på om du redan tagit del av ett erbjudande och om du är reggad till en affiliate. Du kan läsa lite mer om olika upplevelser folk haft i den här tråden.. MVH, Full Tilt Support Citera
Climber Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 Verkar ju fan vara omöjligt å spela få spela på full tilt med rakeback så. Nått förslag på nån annan stor pokersida so erbjuder rakeback? Citera
Recommended Posts