sit_and_go Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Japp då va det dags med en dagbok igen då. Den här gången så ska jag nästan uteslutande spela D o N ´s 20/50. Jag kommer att belöna mig sj med att Skotta ett inköp 1-2 för varje vunnen 1000 lapp. Även en del billiga MTT. Börjar med 500 kr. Lite tråkig/rolig info om mig sj. *Har en underbar dotter på snart 3 veckor som heter Signe. *En sambo sen snart 3 år *Sport tokig. (har vart tränare med punkrock_kid för ett ungdomslag i fotboll) *Hopplös snusare. *Snart jobb på Lidl *Tjock fotbollsspelare e jag med. *Halv finsk. *Musik - Främst DropKick Murphys * mm . . . Har spelat en hel del poker genom åren,men utan nån form av moneymanegment. Men tror starkt på mig sj denna gång. Mål - Spela ihop till en lägenhet. (Långsiktigt mål.) Kommer att posta resultat och intressanta HH`s om det blir några. Hare fint. / ifkNL. Citera
MikeTime Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Önskar dig all lycka. Du inser väl dock att du tjänar 18:- / itm i 22 DoN? Kan ta tid att grinda upp rullen eftersom de dessutom tar tid att starta upp på SvS. Mitt tips är att slänga in lite mer deg om det är möjligt och åtminstone lira 110 DoNs. Motståndet är inte värre där. Jag själv lirar enbart 220 DoNs (och vanliga SH och FR SnGs 220-550) och motståndet på 220 är löjligt enkelt. Ligger just nu på 90% ITM i dom. Iofs har dom inte funnits så länge på SvS så folk har väl inte lärt sig att anpassa spelet än... Outa nick på SvS? See ya. Citera
sit_and_go Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 Önskar dig all lycka. Du inser väl dock att du tjänar 18:- / itm i 22 DoN? Kan ta tid att grinda upp rullen eftersom de dessutom tar tid att starta upp på SvS.Mitt tips är att slänga in lite mer deg om det är möjligt och åtminstone lira 110 DoNs. Motståndet är inte värre där. Jag själv lirar enbart 220 DoNs (och vanliga SH och FR SnGs 220-550) och motståndet på 220 är löjligt enkelt. Ligger just nu på 90% ITM i dom. Iofs har dom inte funnits så länge på SvS så folk har väl inte lärt sig att anpassa spelet än... Outa nick på SvS? See ya. Jo jag vet det,men jag ser det som lite personlig disiplin träning med. Ne det finns ingen möjlighet just nu. Ok men det låter ju jäkligt bra Mitt nick är ifkNl /Hare fint / ifkNL ps. Nickar du sj ? Citera
sit_and_go Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 Tänkte uppdatera lite hur det går. Det ok, är väl upp en 100 typ. Stött på AA två gr, en med JJ o andra med KK inte mycket att göra där. Märker ingen skillnad på spelet på 20/50 iaf . . . /ifkNL Citera
sit_and_go Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 Ok då är första sessionen avklard. Kan med glädje skriva att det vart ett hel ok + i mina ögon. Sessionen slutade med 241 kr+ Jag spelade både 22/55 DoN`s . Ska ta ett brejk då jag känner att koncentrationen börjar dala lite. Men hare fint så hörs vi säkert lite senare ikväll ! Rulle = 741 kr Citera
sit_and_go Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 Ok då är första sessionen avklarad. Kan med glädje skriva att det vart ett hel ok + i mina ögon. Sessionen slutade med 241 kr Jag spelade både 22/55 DoN`s . Ska ta ett brejk då jag känner att koncentrationen börjar dala lite. Men hare fint så hörs vi säkert lite senare ikväll ! .. .. .. Citera
Sekko Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Ok då är första sessionen avklard. Kan med glädje skriva att det vart ett hel ok + i mina ögon. Sessionen slutade med 241 kr+ Jag spelade både 22/55 DoN`s . Ska ta ett brejk då jag känner att koncentrationen börjar dala lite. Men hare fint så hörs vi säkert lite senare ikväll ! Rulle = 741 kr Dra upp rullen med 50% på en session måste anses ok! Citera
sit_and_go Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 Dra upp rullen med 50% på en session måste anses ok! Ty ! Edit: 261 ska det va Citera
sit_and_go Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 Tjo ! Kör en session till nu. Riktigt sugen ska jag säga. /ifkNL Citera
sit_and_go Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 Lycka till med dagboken ! Tack så mycket ! Citera
sit_and_go Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 Vet inte om jag lira väldigt dåligt lr om jag e motriggad . . . springer bara in i stora händer hela tiden (när jag sj har bra händer) ? ? ? Sluta inte förns jag e på plus från förra sessionen iaf Citera
sit_and_go Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 SID-V hänger du nåt på PF ? Citera
sit_and_go Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 OMG va dåligt det går nu. Vet inte hur många gr jag slarvat ut mig på 6 plats. Klart sämre en fisken just nu,jag e fisken Citera
MilfHunter Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Är det 6 eller 10-manna bord du spelar och hur lång tid är det på varje nivå`? Citera
sit_and_go Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Är det 6 eller 10-manna bord du spelar och hur lång tid är det på varje nivå`? Det är 10 -manna. Vet faktiskt inte va det e för tid på blinds nivån Citera
sit_and_go Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Lycka till! Tack. Kan jag behöva just nu Citera
sit_and_go Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Lycka till finnen ty punkie Signe undrar varför inte farbror tolrkel har hälsat på sa hon idag =D Å så ville hon att farbror torkel ska ha med sig en pressent till henne med ha ha =D Allt väl annars lr ? Citera
sit_and_go Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Sticker emellan med en 50 kr djuping,så dålig action på DoN`s nu. Citera
sit_and_go Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Ok blev mini + iaf efter ett jäkla slit + för sessionen blev ca 50 Rullen = 807 Nu trött, spelat alldeles för länge. God Natt Sov Gott. /ifkNL Citera
sit_and_go Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 OK ! Då e det dags för en kaffe en snus och en + Grind hoppas jag Förövrigt så va vi på BVC idag och allt står bra till med lilla Signe så det e skönt. Hoppas verkligen foppa håller ! MODO HOCKEY BÄST I SVERIGE/NHL Citera
sit_and_go Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Nån som vill veta lite roliga saker om Punkrock_kid ? Citera
-PK- Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Nån som vill veta lite roliga saker om Punkrock_kid ? lol, du vet ju att jag har många många hållhakar på dig så jag tror inte du skulle vilja skriva något här som inte skulle uppskattas av mig Citera
Recommended Posts