Gå till innehåll

D o N På Svenskaspel (Från 500 till en lägenhet)


sit_and_go

Recommended Posts

Japp då va det dags med en dagbok igen då. Den här gången så ska jag nästan uteslutande spela D o N ´s 20/50. Jag kommer att belöna mig sj med att Skotta ett inköp 1-2 för varje vunnen 1000 lapp. Även en del billiga MTT. Börjar med 500 kr.

 

Lite tråkig/rolig info om mig sj.

 

*Har en underbar dotter på snart 3 veckor som heter Signe.

*En sambo sen snart 3 år

*Sport tokig. (har vart tränare med punkrock_kid för ett ungdomslag i fotboll)

*Hopplös snusare.

*Snart jobb på Lidl :-D

*Tjock fotbollsspelare e jag med.

*Halv finsk.

*Musik - Främst DropKick Murphys

* mm . . .

 

Har spelat en hel del poker genom åren,men utan nån form av moneymanegment. Men tror starkt på mig sj denna gång.

 

 

Mål - Spela ihop till en lägenhet. (Långsiktigt mål.)

 

Kommer att posta resultat och intressanta HH`s om det blir några.

 

 

Hare fint. / ifkNL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Önskar dig all lycka. Du inser väl dock att du tjänar 18:- / itm i 22 DoN? Kan ta tid att grinda upp rullen eftersom de dessutom tar tid att starta upp på SvS.

Mitt tips är att slänga in lite mer deg om det är möjligt och åtminstone lira 110 DoNs. Motståndet är inte värre där. Jag själv lirar enbart 220 DoNs (och vanliga SH och FR SnGs 220-550) och motståndet på 220 är löjligt enkelt. Ligger just nu på 90% ITM i dom. Iofs har dom inte funnits så länge på SvS så folk har väl inte lärt sig att anpassa spelet än...

Outa nick på SvS?

 

See ya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Önskar dig all lycka. Du inser väl dock att du tjänar 18:- / itm i 22 DoN? Kan ta tid att grinda upp rullen eftersom de dessutom tar tid att starta upp på SvS.

Mitt tips är att slänga in lite mer deg om det är möjligt och åtminstone lira 110 DoNs. Motståndet är inte värre där. Jag själv lirar enbart 220 DoNs (och vanliga SH och FR SnGs 220-550) och motståndet på 220 är löjligt enkelt. Ligger just nu på 90% ITM i dom. Iofs har dom inte funnits så länge på SvS så folk har väl inte lärt sig att anpassa spelet än...

Outa nick på SvS?

 

See ya.

 

 

Jo jag vet det,men jag ser det som lite personlig disiplin träning med. Ne det finns ingen möjlighet just nu. Ok men det låter ju jäkligt bra :-D

 

Mitt nick är ifkNl

 

/Hare fint / ifkNL ps. Nickar du sj ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok då är första sessionen avklard. Kan med glädje skriva att det vart ett hel ok + i mina ögon. Sessionen slutade med 241 kr+

 

Jag spelade både 22/55 DoN`s . Ska ta ett brejk då jag känner att koncentrationen börjar dala lite. Men hare fint så hörs vi säkert lite senare ikväll ! :-D

 

Rulle = 741 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok då är första sessionen avklard. Kan med glädje skriva att det vart ett hel ok + i mina ögon. Sessionen slutade med 241 kr+

 

Jag spelade både 22/55 DoN`s . Ska ta ett brejk då jag känner att koncentrationen börjar dala lite. Men hare fint så hörs vi säkert lite senare ikväll ! :-D

 

Rulle = 741 kr

 

Dra upp rullen med 50% på en session måste anses ok!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...