Blattanfejan Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 Loooool, jag gjorde just världens fiskgrej. Tittade bara med ena ögat och trodde att jag hade AA och lyckades få Sigge med JJ gå AI på på floppen 49T, då ser jag att jag bara har A4....Lyckligtvis kommern A på river så jag dubblar, men vilken fiskstämpel jag får:-) Citera
SouthEast Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 Resan hem gick smidigt igår, var hemma redan kl. 01.10 inatt. Slocknade omgående och var sen uppe och överlämnade presenter till hela familjen före jag åkte till jobbet. Är för trött för poker ikväll! Citera
miata91 Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Postad 11 September , 2009 Loooool, jag gjorde just världens fiskgrej. Tittade bara med ena ögat och trodde att jag hade AA och lyckades få Sigge med JJ gå AI på på floppen 49T, då ser jag att jag bara har A4....Lyckligtvis kommern A på river så jag dubblar, men vilken fiskstämpel jag får:-) A4 tror jag kallas Polskt AA... Har varit nära det misstaget många gånger själv... men inte torskat nån stor pott på det. Citera
miata91 Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Postad 11 September , 2009 På begäran från SE berättar jag nu en fin utdragning... Lirar lite NL50. Höjer till 3 med AQ sigge höjer till 5 jag synar. Floppen kommer AQ6, vi hamnar allin å sigge visar upp 6. Men jag rivrar Q för 50 buck.... Tackar Tackar Citera
Blattanfejan Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 Fitthemulen vad kasst det gick. Första setet plussade jag blygsamma 4 buck, men andra setet backade jag 46.....värsta var nog bubblan med AK<AQ....Fitthemulen lirkade in stege på river. Citera
Skanke Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Min graf gick nyss i taket..... Citera
Skanke Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 Dålig i magen två dar irad nu, idag kom det även feber.... Piss..... Citera
The Grand Bark Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 FYP. Ja, några sidor bakåt... Edit: http://pokerforum.nu/forum/1324777-post1759.html Därav min fråga ju. Sick! Min graf gick nyss i taket..... Sick! Dålig i magen två dar irad nu, idag kom det även feber.... Piss..... Som sagt, sick! Citera
Blattanfejan Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 Idag har jag varit fitthemulens bakis. Tror jag somnat på 4 olika ställen i huset och vaknade väl inte till liv förrän run 16 tiden. Litte pizza och cola gjorde livet lite bättre och nu tänkte jag ta mig ett set innan sängen Citera
Blattanfejan Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 Orkar nog bara lira ett set, och det setet gick fina fisken 1,1,3,4,7,7 ger +54 Citera
miata91 Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Postad 13 September , 2009 Blev lite plus idag. Får räcka med det eftersom jag fått whine varning av SE. Citera
Cyntax Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 Blev lite plus idag. Får räcka med det eftersom jag fått whine varning av SE. Jo, och SE är ett bra föredöme på den fronten. Citera
SouthEast Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Blev lite plus idag. Får räcka med det eftersom jag fått whine varning av SE. Bra jobbat! Jo, och SE är ett bra föredöme på den fronten. Jag är ALLTID ett bra föredöme! Enda pokern i helgen har varit microcg i totalt drygt en timme på dagtid. Har väl gått knappt +1BI! Citera
jm_j Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Dålig i magen två dar irad nu, idag kom det även feber.... Piss..... Hoppas att det blivit bättre nu. Och tänk på att nu när du haft grisen så behöver du inte vara orolig för den längre. Panga på med lite Mafia Wars så mår du ännu bättre ;-} Jag harfan tråkigt...fredag utan fredagsöl suger.....men när det känns så är det fan dax att lägga av med fredagsöl.Sitter och spånar på nån ny hobby, då menar jag nån form av fysisk aktivitet. -Ska vara adrenalinframkallande -Ska ge träning -Kunna genomföras oberoende av andra Sitter och funderar på nån typ av kampsport eller klättring. Mountainbike kanske skulle uppfylla kriterierna liksom skärmflygning eller kite. Någon som har nåpgon rolig hobby att tipsa om? Ska nog lägga lilleman och ta mig ett set sen Utan öl?!? Tänk dig stackars jag som skulle bli utan Koskenkorva på fredag... Seriöst: Cykling eller powerwalks är bra träning om man vill gå i sin egen takt. Citera
SouthEast Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Krya på sig Skanke. Jag brukar försöka promenixa med minstingen i barnvagnen efter middagen. Det är den motion jag får. Citera
Blattanfejan Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Jo, har cyklat lite, men det har varit mer som konditionsträning, inte som hobby...om du fattar skillnaden...inte säker på att jag fattar själv:-) Har precis kommit in från en joogingtur och ska ta en dusch och sen ett kvällsset Citera
SouthEast Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Promenixade med barnen efter jobbet. Lillgrabben i vagnen och stora grabben på cykel. Vi brukar gå och leta efter hästar (som är jätteintressanta för lillgrabben). Blev lite poker. 2x Don, en itm 1x 5-manna, blev nästan pengarna tillbaka (3 fcking priser) Tror jag ska leta lite CG före Heroes. Citera
SouthEast Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Blev CG 99<TT på xxx flop AQ<AA ai pre Gjorde totalt -142BB Sen vände det och gick bättre med bla den här ankato posted the small blind - €0.05 SuperHiro posted the big blind - €0.10 ** Dealing cards to SuperHiro: 8d, 8c nojpan called - €0.10 Remb05 raised to €0.40 asse01 folded akame folded ankato folded SuperHiro called - €0.40 nojpan called - €0.40 ** Dealing the flop: 8h, 9h, 10d SuperHiro checked nojpan went all-in - €3.11 Remb05 called - €3.11 SuperHiro went all-in - €11.96 Remb05 went all-in - €8.43 ** Dealing the turn: 3h ** Dealing the river: 9d SuperHiro shows: 8d, 8c Remb05 mucks: 10h, Kh nojpan mucks: Qh, Jc SuperHiro wins €10.06 from the main pot SuperHiro wins €16.01 from side pot 1 Rake: €1.37 Citera
Blattanfejan Postad 14 September , 2009 Rapport Postad 14 September , 2009 Å fy fan helvetes jävla dampfitta. AA<77, AQ<AK, damp på att han satt med AK A3<Q8 Sen tre bubblor JJ<AK och KJ rätt in i AJ, men den sjukaste var A9<67, hämta igen, sen A6<Q9 och till slut A8<79:evil: på samma jävla bubbeljävel!!!! Satans jävla fitthemuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul Citera
Skanke Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Vi brukar gå och leta efter hästar (som är jätteintressanta för lillgrabben). Ofta man behöver leta hästar...... Citera
miata91 Postad 15 September , 2009 Författare Rapport Postad 15 September , 2009 Ofta man behöver leta hästar...... Alla bor inte på landet, bor man i betongghettot får man fan leta efter dem. Citera
SouthEast Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Ofta man behöver leta hästar...... Alla bor inte på landet, bor man i betongghettot får man fan leta efter dem. Förklaring till letandet! Vi bor 10 km från Karlskrona centrum, är direkt ingen betong här. miata måste vart rejält onykter när han var här och hälsade på!? Vi bor 10 min gångväg från Karlskrona Ridklubb och veterinärstationen. En eftermiddag när vi skulle gå och kolla där, så var det HELT TOMT i ALLA hästhagar...och då snackar vi MÅNGA hästhagar! Citera
Blattanfejan Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Händer att jag får leta efter frugans hästar när de rymt. Är sådär kul måste jag säga. För övrigt känner jag mig stark nog att ta mig an mitt sedvanliga kvällsset. Citera
SouthEast Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Efter lite CG har jag backat 40% av rullen på 30 minuter, så då la jag ner. Ett litet utdrag: TT<AA på xxxxx brädan, var inte bra för mig. Fick in en Royal och fick tillbaka lite. AQ<AK, betalar av hela vägen på KQJ...K...x KJ<AA på Kxx blev dyrt. Sen spelade jag lite rejält jävla dåligt också och började tilta, men lyckades hitta att lägga ner pokern. Citera
Blattanfejan Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Fy faaan...QQ<JJ på bubblan, bubblade en till men det var inte lika jobbigt. Hade QQ fått stå hade jag plussat på setet, nu blev det istället -16 efter en 2 och 3 plats. Måste nog attackera popcap en stund och sen ta ett set till. Citera
Recommended Posts