Andrew_W Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Du var bara tvungen att outa hur många du hade legat med va? Vad fint att du förstod poängen. Citera
Staahla Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Hjort och SuperTequila är min gissning. Citera
ampixo Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Gdaily och Ängeln ligger mina slantar på Citera
okocha Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Hjort och SuperTequila är min gissning. samtidigt antagligen Citera
Jennez Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Fan vad snyggt gjort av Andrew_W. Ni är ägda hela bunten. Citera
HerrDaniel Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Jag tippar Jens x2. D.v.s. Jennez och Djens! Citera
Supertequila Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Nu hänger jag inte med här. Är andrew_w en tjej som legat med minst 2 killar här, eller en kille som legat med minst 2 tjejer här, eller en kille som legat med minst 2 killar här (med tanke på att h*n särskilt nämner den "homofoba" stämningen)? Och vad betyder "minst" 2? Det måste ju betyda fler än 2. Hur många i så fall? Jag har inte haft gruppsex med Hjort så den gissningen är off the charts. Däremot så vet jag att Hjort och Heltok inte gärna pratar om vad som hände på senaste pokercollot i Thailand. Sist jag tog upp det på fyllan tystnade Hjort och fick en tom blick som skådade nånstans i fjärran. Heltok bara försvann. Citera
saxin1 Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Ängeln_17 förförde honom med en av sina berömda femrättersmiddagar. Efter lite vinfylla slöt Mikka upp för en menage a trois. Also, ligga med forumbrudar, det håller man tyst om vännen. Citera
devalanteriel Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Fan vad söta ni är. Jag tycker synd om dig, Andy. Citera
Qhunden Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Vad fint att du förstod poängen. Kan du förklara poängen för jag fattar inte heller.. Citera
jello Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Fan vad söta ni är. Jag tycker synd om dig, Andy. 1. 2? Citera
The Grand Bark Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Nu hänger jag inte med här. Är andrew_w en tjej som legat med minst 2 killar här, eller en kille som legat med minst 2 tjejer här, eller en kille som legat med minst 2 killar här (med tanke på att h*n särskilt nämner den "homofoba" stämningen)? Har du medvetet uteslutit combon "en tjej som legat med minst 2 tjejer"? Citera
Chofritz Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 Har du medvetet uteslutit combon "en tjej som legat med minst 2 tjejer"? +1, ytterligare ett bevis på semihomofob stämning! Citera
Recommended Posts