Gå till innehåll

Vart är brudarna?


Benny_81

Recommended Posts

Finns några stycken här på pf. Lisa87, Hey_Lisa, Andrew_W, blaenda, dollface och hefo är några. Finns säkert fler som lurkar.

 

Men det är bara att inse att det är jäkligt många fler killar än tjejer som spelar poker. Tråkigt såklart men jag tror aldrig att det blir någon ändring på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns några stycken här på pf. Lisa87, Hey_Lisa, Andrew_W, blaenda, dollface och hefo är några. Finns säkert fler som lurkar.

 

Men det är bara att inse att det är jäkligt många fler killar än tjejer som spelar poker. Tråkigt såklart men jag tror aldrig att det blir någon ändring på det.

 

Iofs tycker jag det är bra att det inte är så många tjejer som spelar poker. För jag vill krossa mina fiender och höra deras kvinnor gny! ;) Man vill ju inte krossa en massa sötnosar. De vill man ju gosa med och vara snäll med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur e det med online bingo?? Alla reklam man ser är riktade mot kvinnor. varför online bingo till kvinnorna ??

 

Det kommer sig av att när männen inte har fått komma till på länge så ställer de frågan:

"Varför vill du inte älska med mig längre, är det mig det är fel på?"

I nio fall av tio svar då kvinnan:

"Bingo!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker ni är tomtar som tror ni kan säga nåt om den handen... ni vet ingenting om gameflow, metagame, stats... man KAN inte diskutera en hand utan information. // Sexyterran

 

Lite OT nu..

 

Katten!

 

Tycker du har många roliga inlägg men din signatur är väl inget skämt? Jag tycker Sexyterran har rätt på många sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite OT nu..

 

Katten!

 

Tycker du har många roliga inlägg men din signatur är väl inget skämt? Jag tycker Sexyterran har rätt på många sätt.

 

Nej ni har jättefel. Givetvis kan man diskutera en pokerhand även om man saknar massor med information.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Själv slutade jag med poker, avslutade studier och började jobba. Tror inte att det är helt ovanliga anledningar till att folk (tjejer inkluderat) kommer och går på forumet. Förutom att man kan bli less på tjafset också förstås.

 

"Var är brudarna?". Denna fråga kan såklart läsas på flera sätt, beroende på av vilken anledning man tänker sig att "brudars" närvaro är önskvärd.

 

Jag har legat med minst 2 av forumets medlemmar. Inte en så särskilt imponerande summa, men så var jag ju inte här för det. Med tanke på könsfördelningen på detta forum och de flesta medlemmars homofoba framtoning så är jag inte särskilt utmanad där. Enligt min mening precis vad forumet skulle behöva.

 

Ha det så fint allihop och lycka till runt borden. Kanske är din manlige bordsgranne en riktig snygging?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv slutade jag med poker, avslutade studier och började jobba. Tror inte att det är helt ovanliga anledningar till att folk (tjejer inkluderat) kommer och går på forumet. Förutom att man kan bli less på tjafset också förstås.

 

"Var är brudarna?". Denna fråga kan såklart läsas på flera sätt, beroende på av vilken anledning man tänker sig att "brudars" närvaro är önskvärd.

 

Jag har legat med minst 2 av forumets medlemmar. Inte en så särskilt imponerande summa, men så var jag ju inte här för det. Med tanke på könsfördelningen på detta forum och de flesta medlemmars homofoba framtoning så är jag inte särskilt utmanad där. Enligt min mening precis vad forumet skulle behöva.

 

Ha det så fint allihop och lycka till runt borden. Kanske är din manlige bordsgranne en riktig snygging?

 

Du var bara tvungen att outa hur många du hade legat med va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...