eurythmech Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Vilka omkostnader har ni? Hur många personers resor, kost och logi bekostas genom förbundet i samband med SM? Finns det någon redovisning som medlemmarna kan ta del av? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Kom på årsmötet för att se redovisning. Resor (5-6 personer), reklammaterial, inkvartering på hotell, bjuda in media, sponsorturnering, turneringsledning är bland dom kostnader som tilkommer för att hålla en liveturnering utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Kom på årsmötet för att se redovisning. Resor (5-6 personer), reklammaterial, inkvartering på hotell, bjuda in media, sponsorturnering, turneringsledning är bland dom kostnader som tilkommer för att hålla en liveturnering utomlands. ...du glömde kostymerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 För 2,5 år sedan, ja det stämmer;-) Upptaget på årsmöte och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzpike Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Kom på årsmötet för att se redovisning. Resor (5-6 personer), reklammaterial, inkvartering på hotell, bjuda in media, sponsorturnering, turneringsledning är bland dom kostnader som tilkommer för att hålla en liveturnering utomlands. Tror inte att ni får några höga arvoden eller sprider massa pengar omkring er men att svara en som kanske är medlem att han måste infinna sig på årsmötet för att ta del av offentliga siffror (förmodar att det är offentliga siffror) är väl inget höjdarsvar. Jag vet inte vart ni har årsmötet men pokerspelare finns väl över hela sverige så tycker inte man kan begära det av ev medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Svepof ljuger fattar du väl Du trodde att det hette "modekortet" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Tror inte att ni får några höga arvoden eller sprider massa pengar omkring er men att svara en som kanske är medlem att han måste infinna sig på årsmötet för att ta del av offentliga siffror (förmodar att det är offentliga siffror) är väl inget höjdarsvar. Jag vet inte vart ni har årsmötet men pokerspelare finns väl över hela sverige så tycker inte man kan begära det av ev medlemmar. Med tanke på topic så tycker jag att det är helt legitimt att svara så. Jag tycker faktiskt att Peder gav en mer utförlig beskrivning än vad han hade behövt! Om medlemmen är så intresserad så är det väl bara att titta på förra årets budgetrapport. Finns säkert publicerat på nätet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Med tanke på topic så tycker jag att det är helt legitimt att svara så. Jag tycker faktiskt att Peder gav en mer utförlig beskrivning än vad han hade behövt! Om medlemmen är så intresserad så är det väl bara att titta på förra årets budgetrapport. Finns säkert publicerat på nätet! ahhahahahahahahhahhaaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzpike Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Med tanke på topic så tycker jag att det är helt legitimt att svara så. Jag tycker faktiskt att Peder gav en mer utförlig beskrivning än vad han hade behövt! Om medlemmen är så intresserad så är det väl bara att titta på förra årets budgetrapport. Finns säkert publicerat på nätet! Hade det inte varit bättre han länkat till den rapporten på deras hemsida då än att skriva att han skulle åka på årsmötet? Innan jag kollat så gissar jag på att den inte finns på nätet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Pokerförbundet e inte i toppform iaf . . . Jo, bättre än så här blir det tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Hade det inte varit bättre han länkat till den rapporten på deras hemsida då än att skriva att han skulle åka på årsmötet? Innan jag kollat så gissar jag på att den inte finns på nätet.. Ok jag kanske var lite snabb att ställa mig bakom svepof där. Kan faktiskt inte hitta något, vilket torde ses som undanhållande av informartion till sina medlemmar. Detta tycker jag är mycket oroande ur en demokratisk synvinkel. Jag hävdar dock fortfarande att det inte hör hemma i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ejope Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Ok jag kanske var lite snabb att ställa mig bakom svepof där. Kan faktiskt inte hitta något, vilket torde ses som undanhållande av informartion till sina medlemmar. Detta tycker jag är mycket oroande ur en demokratisk synvinkel. Jag hävdar dock fortfarande att det inte hör hemma i den här tråden. Att producera information på nätet är ingen skyldighet, dock är jag säker på att medlemmar kan få ut denna information, prova att skicka ett mail till förbundet, är du medlem kommer du säkert att få till dig den information du önskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Starta en ny tråd i ämnet om ni önskar diskutera vidare om förbundets ekonomi, då jag ogärna vill moderera bort poster som kan vara relevanta, men inte i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runnerx2 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Starta en ny tråd i ämnet om ni önskar diskutera vidare om förbundets ekonomi, då jag ogärna vill moderera bort poster som kan vara relevanta, men inte i denna tråd. Hmm... moderera bort har du de möjligheterna på detta forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 har du de möjligheterna på detta forumet? I just den här gruppen har Peder M. de möjligheterna, ja. Den handlar ju trots allt om förbundet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runnerx2 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 I just den här gruppen har Peder M. de möjligheterna, ja. Den handlar ju trots allt om förbundet. Aha... lite weird:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts