Tottyville Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 jag har ingen koll längre.. är svs fortfarande rik på fisk vid borden, mer generellt? eller har är det nästan enbart regulars/grinders numer? det finns rätt mycket fisk på alla nätverk, det är bättre motstånd på svs nu än förrut, precis som överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Bara en ren känsla och en gissning Det känns som om det blivit något tuffare och något bättre spelare på svs det senaste kvartalet/halvåret Om det beror på lotterilagen, och att en del grinders från andra saiter flyttat över till svs är en ren spekulation så det låter jag vara osagt. Det finns ju en risk att det är jag som inte hängt med i utvecklingen Som tur är är det fortfarande gott om donatorer på 0,5-1 Jag menar, jag är ju kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Fan jag hade fel Lasse91 med statsen 57/0/1,5 och 200 händer sitter med 1241:- på 1-2 Det går numera inte vinna en hand mot stor vpip:arna Så Donatorerna har numera blivit vinnare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Fan jag hade felLasse91 med statsen 57/0/1,5 och 200 händer sitter med 1241:- på 1-2 Det går numera inte vinna en hand mot stor vpip:arna Så Donatorerna har numera blivit vinnare Haha det är så sjukt för det är alltid den största fisken vid bordet som har störst stack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donkeyboy Postad 16 Maj , 2009 Rapport Share Postad 16 Maj , 2009 Haha det är så sjukt för det är alltid den största fisken vid bordet som har störst stack dock är det inte ovanligt att de är +-0 även om de sitter med 7ggr max inköp på bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts