The Grand Bark Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Kul att du fått igång en dagbok igen. Att Boomtown Rats skulle uppenbara sig var jag helt säker på. Här är en låt för hela jäla veckan: Citera
Bluwajt Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Betyg eury plz 5 4 3 - I don't like mondays 2 1 evig skam att du inte har med denna imo Bubblare: fleetwood mac - monday morning, cat stevens - tuesday's dead, green day - church on sunday, keith urban - raining on sunday, u2 - sunday bloody sunday Citera
MikeTime Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Bluwajt - no 1 funkar inte =( Citera
Bluwajt Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Bluwajt - no 1 funkar inte =( nu funkar den Citera
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2009 Jag tyckte ettan såg ut som Ola Salo och började fila på förolämpningar. Cat Stevens är lyckligtvis sexton storleksordningar bättre. Den och Mondays är riktigt bra. Curelåten kanske jag underskattar eftersom så många andra av deras låtar är så mycket bättre, men en bra låt är det ju hursomhelst. Nummer fem var hemsk, Elton är alltid okej. 6/10. Citera
MikeTime Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Nu är denna guldklimp iofs inget som har det minsta med veckodagar att göra utan den är mer årstidsrelaterad men fan vad den är bra. Har postat den i min egen db men den är värd att postas igen: Citera
Bluwajt Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Jag tyckte ettan såg ut som Ola Salo och började fila på förolämpningar. Cat Stevens är lyckligtvis sexton storleksordningar bättre. Den och Mondays är riktigt bra. Curelåten kanske jag underskattar eftersom så många andra av deras låtar är så mycket bättre, men en bra låt är det ju hursomhelst. Nummer fem var hemsk, Elton är alltid okej. 6/10. Visste att du inte skulle gilla femman. Tänkte sätta green days låt där först men tror inte du hade gillar det heller. Fleetwood mac hade nog varit bäst om jag läser din smak rätt Bluwajt vinner dingdingding Citera
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2009 Glömmer ibland att det här är en pokerdagbok Fler resultatuppdateringar: 30/1 26 spelade (11/15) -$252 31/1 29 spelade (15/14) -$8 1/2 31 spelade (18/13) $188 2/2 37 spelade (24/13) $476 Sedan starten: $584 6.14% Citera
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2009 U2 hade nog varit närmast Citera
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2009 Får visst byta grönfärg till nästa uppdatering. Citera
Bluwajt Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Nästa uppdrag bör vara att ta fram en lista med månadsnamn eury Lär bli svårare.. Citera
eurythmech Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2009 Hehe, ska tänka på om det är genomförbart. Citera
Bluwajt Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Klart det är. I annat fall får du väl fuska lite och ta med exempelvis life on mars. Ser fram emot en lista imon =) Citera
MikeTime Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Nästa uppdrag bör vara att ta fram en lista med månadsnamn eury Lär bli svårare.. Hehe, ska tänka på om det är genomförbart. U2 hade nog varit närmast Suck. Lätt. Citera
hajen Postad 3 Februari , 2009 Rapport Postad 3 Februari , 2009 Det var ett tag sedan jag installerade och körde tourneymanager. Laddade ner senaste versionen, men den vekar klaga på DoNs:en jag skall importera. Tips trix mottages gärna. Turneringarna hamnar i errors, det verkar ju fungera för dig. Citera
popquee Postad 3 Februari , 2009 Rapport Postad 3 Februari , 2009 Om du fortsätter med apostrofgenitiv i min dagbok, din bläcksprut, lol, vad har du emot det`? Citera
eurythmech Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2009 Det var ett tag sedan jag installerade och körde tourneymanager.Laddade ner senaste versionen, men den vekar klaga på DoNs:en jag skall importera. Tips trix mottages gärna. Turneringarna hamnar i errors, det verkar ju fungera för dig. Jag har för mig att jag hade samma problem, men att det löstes med en ny version av TM. Jag tror dessutom att den nya versionen inte annonserades på hemsidan, som brukligt nästan med det programmet Jag kör 1.43, har du en äldre version? lol, vad har du emot det`? Jag är ju dokumenterad språkfascist. (Ja, Hata, jag ska återkomma till dig). Citera
hajen Postad 3 Februari , 2009 Rapport Postad 3 Februari , 2009 1.38 vesionen fanns på sidan. Skall maila programmeraren. Citera
León Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Nästan så man blir ivägskrämd från denna annars trevliga dagbok pga all medioker musik som länkas här. Jaja, stonks senaste inlägg innehöll två bra låtar som höjde standarden på låtlänkarna här litegran. Citera
HataB2B Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Nästan så man blir ivägskrämd från denna annars trevliga dagbok pga all medioker musik som länkas här. Problem solved... Citera
Basen Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Nästan så man blir ivägskrämd från denna annars trevliga dagbok pga all medioker musik som länkas här. Jaja, stonks senaste inlägg innehöll två bra låtar som höjde standarden på låtlänkarna här litegran. New Order, Morrissey och Velvet Underground mediokert? Exakt från vilken planet är du? Well, well. Jag hyllar Eury och hans fina blogg med reverend Al Green. Big love. Citera
Recommended Posts