Gå till innehåll

eurythmech 3ithriwenth84wut8reijhgifsdznd

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Betyg eury plz :)

5

4

3 - I don't like mondays

2

1 evig skam att du inte har med denna imo

Bubblare: fleetwood mac - monday morning, cat stevens - tuesday's dead, green day - church on sunday, keith urban - raining on sunday, u2 - sunday bloody sunday

Postad

Jag tyckte ettan såg ut som Ola Salo och började fila på förolämpningar. Cat Stevens är lyckligtvis sexton storleksordningar bättre. Den och Mondays är riktigt bra. Curelåten kanske jag underskattar eftersom så många andra av deras låtar är så mycket bättre, men en bra låt är det ju hursomhelst.

Nummer fem var hemsk, Elton är alltid okej.

6/10.

Postad
Jag tyckte ettan såg ut som Ola Salo och började fila på förolämpningar. Cat Stevens är lyckligtvis sexton storleksordningar bättre. Den och Mondays är riktigt bra. Curelåten kanske jag underskattar eftersom så många andra av deras låtar är så mycket bättre, men en bra låt är det ju hursomhelst.

Nummer fem var hemsk, Elton är alltid okej.

6/10.

Visste att du inte skulle gilla femman. Tänkte sätta green days låt där först men tror inte du hade gillar det heller. Fleetwood mac hade nog varit bäst om jag läser din smak rätt :)

Bluwajt vinner :D

dingdingding

Postad

Glömmer ibland att det här är en pokerdagbok :)

Fler resultatuppdateringar:

30/1 26 spelade (11/15) -$252

31/1 29 spelade (15/14) -$8

1/2 31 spelade (18/13) $188

2/2 37 spelade (24/13) $476

Sedan starten: $584 6.14%

Postad

Det var ett tag sedan jag installerade och körde tourneymanager.

Laddade ner senaste versionen, men den vekar klaga på DoNs:en jag skall importera. Tips trix mottages gärna. Turneringarna hamnar i errors, det verkar ju fungera för dig.

Postad
Det var ett tag sedan jag installerade och körde tourneymanager.

Laddade ner senaste versionen, men den vekar klaga på DoNs:en jag skall importera. Tips trix mottages gärna. Turneringarna hamnar i errors, det verkar ju fungera för dig.

Jag har för mig att jag hade samma problem, men att det löstes med en ny version av TM. Jag tror dessutom att den nya versionen inte annonserades på hemsidan, som brukligt nästan med det programmet :)

Jag kör 1.43, har du en äldre version?

lol, vad har du emot det`?:-)

Jag är ju dokumenterad språkfascist. (Ja, Hata, jag ska återkomma till dig).

Postad

Nästan så man blir ivägskrämd från denna annars trevliga dagbok pga all medioker musik som länkas här. :-(

Jaja, stonks senaste inlägg innehöll två bra låtar som höjde standarden på låtlänkarna här litegran.

Postad
Nästan så man blir ivägskrämd från denna annars trevliga dagbok pga all medioker musik som länkas här. :-(

Jaja, stonks senaste inlägg innehöll två bra låtar som höjde standarden på låtlänkarna här litegran.

New Order, Morrissey och Velvet Underground mediokert? Exakt från vilken planet är du?

Well, well. Jag hyllar Eury och hans fina blogg med reverend Al Green. Big love.