Gå till innehåll

eurythmech 3ithriwenth84wut8reijhgifsdznd


eurythmech

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

I förrgår menar du? Jo, det var jag ju. Eller 168 iaf.

 

Vet du vad jag tror? Jag tror att det vänder för dig nu. I och med 5k-inlägget. Jag menar, vidskeplighet är fånigt - men alla medel är tillåtna när man ska jaga bort variansdemoner.

 

Kul med PSB förresten. Jag har blivit övertalad av en väldigt god vän att gilla dem. Efter 3-4 år, kanske fler, lyckades han få mig att förstå det fina med herrarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I förrgår menar du? Jo, det var jag ju. Eller 168 iaf.

 

Vet du vad jag tror? Jag tror att det vänder för dig nu. I och med 5k-inlägget. Jag menar, vidskeplighet är fånigt - men alla medel är tillåtna när man ska jaga bort variansdemoner.

 

Kul med PSB förresten. Jag har blivit övertalad av en väldigt god vän att gilla dem. Efter 3-4 år, kanske fler, lyckades han få mig att förstå det fina med herrarna.

 

 

Nej jag menar idag enligt din ss graf.

 

Håller på med ett sett nu, åkte i flera innan 5K inlägget men efter har jag itm i två raka 54a.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte posta en alternativ lista med bättre låtar med samtliga de artister som Hata postade, men med tanke på Gary Glitter så orkar jag inte gräva.

 

Angående Skunk Anansie så tyckte jag om dem en hel del när det begav sig - men vi har inte åldrats i samma takt. Jag tycker Skin sjunger rätt dåligt.

 

Låten Saint Bjorn postade tycks också ha drummaskin - det går inte ihop med rockattityden i mina ögon.

 

Hade inte heller någon aning om att Cobain var avvikande, men han verkar ha sagt en del saker som tydde på det, enligt wikipedia.

 

Visst funderade jag en kort stund på Queen - men insåg snabbt att ingen låt skulle kunna vara top 5 - så jag skrev inte upp någon låt på kandidatlistan - som blev sjutton låtar lång.

 

Angående Vetligan så får jag storskärpa mig! Jag kan ju inte åka ur ettan. Igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...