Akim Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 När jag gör ett uttag från fulltilt efter vilken dollarkurs får jag pengarna? Som t.ex i fredags gjorde jag ett uttag och då stod dollarn i 8,37 kommer jag då få pengarna efter den kursen? Det dröjer ju 48h för fulltilt att behandla ärendet och i så fall är det den kursen som gäller, den har ju gått ner till under 8 och jag har inte fått pengarna än. //Akim Citera
Nice Hand GG Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 Alltid efter kursen den dagen pengarna försöver. Citera
two_aces Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 det där var knappast säljkursen i fredags, den var lägre. Möjligtvis köpkursen, men du ska välj sälja dollars? Citera
Akim Postad 27 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2009 det där var knappast säljkursen i fredags, den var lägre. Möjligtvis köpkursen, men du ska välj sälja dollars? Ok, jag har inte så stor koll på sådant. Citera
animalplanet Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 Säljkursen är lägre. Kolla tex på swedbanks hemsida på valuta delen. Ser du vad du får ge för $ när du köper resp. säljer. Citera
Full Tilt Support Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Hej, Alla uttag skickas i USD från Full Tilt Poker, inte konverterade till kronor. MVH, Full Tilt Support Citera
Playboy Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Hej, Alla uttag skickas i USD från Full Tilt Poker, inte konverterade till kronor. MVH, Full Tilt Support Alltså blir det bankens säljkurs per det datum pengarna kommer till banken som blir kursen. Citera
Recommended Posts