Gaston116 Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 Nu förstår jag inte, det är väl den förlorandekorttjuvsspelarens statestik, och därmed är det ju kört för topicskaparen.....eler??? Ja det är hans statestik som han har spelat på det bordet som trådskaparen satt på. Citera
Akumila Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Skulle säga det samma. Tur att jag donerar till alla så jag slipper bli anklagad för fusk. Det hjälper inte alltid. Min polare fick sitt konto låst för chipdumpning på gamla Mansion, men i själva verket hade han bara spelat dåligt/haft otur. Fast det låstes såklart upp sen. Citera
sunray Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Skulle vara jäkligt kul att få höra utgången av det här. Eftersom ts blev så tyst så börjar man ju undra.. Citera
tobbelitoo Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 off topic vad gör expekt med konfiskerade pengar? fet firmafest? Citera
Akumila Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 off topic vad gör expekt med konfiskerade pengar? fet firmafest? tillbaks till den som blev bestulen kanske? Citera
LegalizeIt2 Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 OOOOOOOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, var ääär duuuuuu? Måste höra hur det går! Citera
Recommended Posts