Gå till innehåll

Maffia V Anmälningstråd


kraclob

Recommended Posts

Alla som är sugna på att lira en till maffia är det bara att anmäla sig här. För att slippa bestämma vem som ska vara vad. har jag lagt själv skrivit en lista med alla roller så ni kommer få en plats efter när ni har anmält er. Inget som ni kan kontrollera obv. Tänkte bara säga det.

 

Så bara att anmäla er. Hoppas vi kan dra igång runt 8 ikväll om det blir fullt.

 

1. Nice Hand GG

2. Jennez

3. TotalFarsa

4. Juggler79

5. Saint_Bjorn

6. popquee

7. gdaily

8. thestonk

9.GruGloG

 

Då Ola och Jens inte ska kunna teama Skriver vi upp Gdaily :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och för satan, ni som anmäler er, försök nu få lite rotation på skiten. Särskilt ni som blir maffia/polis/läkare. Finns inget segare än när man måste vänta ett helt dygn på att få in vad som sker under natten.

 

Självfallet kan man inte sitta här 24/7 men ett par ggr om dagen får man väl ändå kolla tråden. Och hoppa inte in och skrik "jag vill lyncha XXX" utan läs igenom inläggen så att ni verkligen vet hur rösterna ligger. (No offence mot föregående deltagare, ni skötte er bra förutom att ni var lite sega ibland :-D )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lördag kl 13-ca 20 är jag out of pc, men om det är acceptabel frånvaro ser jag fram emot att få lyncha folk.

 

Och hoppa inte in och skrik "jag vill lyncha XXX" utan läs igenom inläggen så att ni verkligen vet hur rösterna ligger. ((No offence mot föregående deltagare, ni skötte er bra förutom att ni var lite sega ibland :-D )

Följde förra leken från läktaren och såg att lekledaren indirekt outade doktor #1 (juggler) och dennes efterträdare (TF, vilket också stämde). Otroligt nog verkade det som att ingen upptäckte det. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl dessa lekregler som gäller

http://www.sitesled.com/members/mikeburnfire/mafiascum04.swf

 

Och jag antar Jennez upplägg från förra även gäller denna omgång:

Jag vill alltså ha nio spelare och ni anmäler er här i tråden. Utav dessa nio kommer två stycken att bli maffiamedlemmar. Deras jobb är att döda alla bybor. En spelare kommer att vara läkare och en kommer att vara polis. Övriga kommer att bli bybor.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...