Gå till innehåll

Rakeback från Stackback


m1978

Recommended Posts

Sugen att öppna ett nytt pokerkonto och sitter och tittar runt lite på stackback vad det finns för erbjudanden, har redan konto på många sajter så sitter och kollar runt lite på dom mindre.

 

Det jag söker är en sida som har rakeback för Sng´s och där man inte måste rejka ett visst antal dollar varje månad.

 

Dom jag hittat som jag inte redan har och som uppfyller mina "krav" är Action poker på Action poker nätverket och Betsafe på crypto.

 

Någon som vet nåt om hur trafiken är på dessa sidor?

En har rake: Dealt och den andra contributed.. vad är egentligen skillnaden?

 

Eller om någon annan har förslag på sidor med bra erbjudanden för sng spelare så får ni gärna komma med dom =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hvilken rake-calculation som blir brukt i en sit and go spiller ingen rolle i og med at det blir likt for alle i en sit and go, uavhengig av rake calculation metode.

 

Om du tar en titt på pokerscout.com så får du en grei oversikt over aktivitet på de forskjellige nettverkene. Det er i alle fall en viktig faktor for meg når jeg velger hvilken site jeg skal spille på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...