Gå till innehåll

Poker.se tidningen nr2: 3 svenska stjärnskott


Recommended Posts

Visste in om jag skulle posta tråden här eller under Poker i övrig media. Flytta den ifall det behövs.

 

Iallafall, jag såg rubriken "Svenska stjärnskott" på framsidan. Jag blev så glad över att någon äntligen intervjuar och skriver om de svenskar som verkligen är bäst just idag. Att någon skulle göra en intervju med Nebbis, Saxin och Jello var absolut på tiden.

Och efter att jag, nyfiken som ett barn på julafton, har bläddrat fram till sidan så ser jag att intervjun innefattar någon stejkad $3-$6 NLT grinder istället. Suck

 

/besviken :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp. Alltså jag känner ju inte honom så han kan ju vara svensk men är han från åland är ju det troligaste att han är finsk medborgare.

 

Hur vet du att det är en han? Samma antagande som ang. nationalitet, att det är troligast, enligt dig?

 

Btw, jag hade tyckt det varit bättre ifall att du skrivit "Tomgus456 är ifrån Åland, är h*n svensk eller finsk då? Jag tror att h*n är finsk."

Eftersom att du inte har en aning om varifrån h*n kommer ska du heller inte säga något utan fråga ist så ingen blir lurad av att tro på det du skriver, ifall det skulle visa sig vara fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet du att det är en han? Samma antagande som ang. nationalitet, att det är troligast, enligt dig?

 

Btw, jag hade tyckt det varit bättre ifall att du skrivit "Tomgus456 är ifrån Åland, är h*n svensk eller finsk då? Jag tror att h*n är finsk."

Eftersom att du inte har en aning om varifrån h*n kommer ska du heller inte säga något utan fråga ist så ingen blir lurad av att tro på det du skriver, ifall det skulle visa sig vara fel.

 

Tillochmed jag vet att han skrivit att han är finsk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...