Rebonius Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Visste in om jag skulle posta tråden här eller under Poker i övrig media. Flytta den ifall det behövs. Iallafall, jag såg rubriken "Svenska stjärnskott" på framsidan. Jag blev så glad över att någon äntligen intervjuar och skriver om de svenskar som verkligen är bäst just idag. Att någon skulle göra en intervju med Nebbis, Saxin och Jello var absolut på tiden. Och efter att jag, nyfiken som ett barn på julafton, har bläddrat fram till sidan så ser jag att intervjun innefattar någon stejkad $3-$6 NLT grinder istället. Suck /besviken Citera
frekje Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Hm ja det var inte mycket nytt på den fronten. Du får njuta av den övrigt sponsrade läsningen. Gillar den om rakeback när han googlade efter en rakeback kalkylator och som av en händelse hamnade hos stackback Citera
Juggler Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Ställer de riktiga stjärnskotten upp på intervjuer då? eisenhower1 Tomgus456 mendieta19 Telefonkiosk RIPCURL gerrard ATM4LIFE Citera
mr-flow Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Juggler79 säger: Ställer de riktiga stjärnskotten upp på intervjuer då? eisenhower1 Tomgus456 mendieta19 Telefonkiosk RIPCURL gerrard ATM4LIFE Upp till bevis för MTT spelarna också , lägg inte ut namnen bara så finns det väl inget problem? Citera
Jakelamotta Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Juggler79 säger: Ställer de riktiga stjärnskotten upp på intervjuer då? eisenhower1 Tomgus456 mendieta19 Telefonkiosk RIPCURL gerrard ATM4LIFE Fast tomgus är ju inte svensk. Citera
popquee Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Jakelamotta säger: Fast tomgus är ju inte svensk. Skriver på svenska här, är det att h*n är ifrån mariehanm som du syftar på? Citera
Jakelamotta Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 popquee säger: Skriver på svenska här, är det att h*n är ifrån mariehanm som du syftar på? Jepp. Alltså jag känner ju inte honom så han kan ju vara svensk men är han från åland är ju det troligaste att han är finsk medborgare. Citera
popquee Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 Jakelamotta säger: Jepp. Alltså jag känner ju inte honom så han kan ju vara svensk men är han från åland är ju det troligaste att han är finsk medborgare. Hur vet du att det är en han? Samma antagande som ang. nationalitet, att det är troligast, enligt dig? Btw, jag hade tyckt det varit bättre ifall att du skrivit "Tomgus456 är ifrån Åland, är h*n svensk eller finsk då? Jag tror att h*n är finsk." Eftersom att du inte har en aning om varifrån h*n kommer ska du heller inte säga något utan fråga ist så ingen blir lurad av att tro på det du skriver, ifall det skulle visa sig vara fel. Citera
Metaddict Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 popquee säger: Hur vet du att det är en han? Samma antagande som ang. nationalitet, att det är troligast, enligt dig? Btw, jag hade tyckt det varit bättre ifall att du skrivit "Tomgus456 är ifrån Åland, är h*n svensk eller finsk då? Jag tror att h*n är finsk." Eftersom att du inte har en aning om varifrån h*n kommer ska du heller inte säga något utan fråga ist så ingen blir lurad av att tro på det du skriver, ifall det skulle visa sig vara fel. Tillochmed jag vet att han skrivit att han är finsk. Citera
popquee Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 Jag vet inte, därför jag frågade och han svarade "troligen" då ser jag det inte som att han vet. Citera
Recommended Posts