Rooney Postad 25 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2009 2 iskalla timmar till och back 170. Kunde verkligen inte få en hand och den röda linjen dök rakt ner. Nöjd med att inte ha cbettat bort allt för mkt mot fiskarna iallafall... Sessionen räddades av att jag fick vinna ett öppet steg+flushdrag på slutet. Ska se house en halvtimme o sen fortsätta. Blir inte Ongame idag så segt som det gått. 4.4k händer och back 2bi såhär långt! Sitter så länge jag orkar hålla uppe spelet sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2009 Tyckte det var kallt förut... Lägg till en jävla massa stora setups så har vi sista sessionen nu också Jävligt nöjd med spelet ändå, så vart inte tiltad någon gång under sessionen över huvud taget, o lyckades riva in några potter som drog tillbaka backet. När jag hämtade igen ett par hundra på slutet kände jag att det var lika bra att stänga ner. Extremt såsig i huvudet. Handrekord blev det iaf med de 6033 jag fick in! €961 slutar kalaset. Tur att man har bra rb sas. BE för månaden som var målet är dock långt långt borta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 meeeeeeeeeeeeeeen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 hängit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
noten434 Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 du har ju slaktat varje hand du postat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Jag tycker du spelar så otroligt weakt Jesper, och är faktiskt ledsen att säga det. Det känns som du spelar med scary money när du t.ex checkar din QQ på 4 5 8 när du höjt pre, jag förstår inte planen bara. Helt fel hand att försöka "trappa med" där när du bara blivit synad pre. Din AK är det såklart bra att mixa upp med syner ibland men att bara syna flopp och turn känns så weak. Att underreppa händer som du gör blir väldigt fel då du i princip aldrig kan veta vart du är i handen. Du ger dig inte utrymme för stora valuebets, du hamnar i konstiga sitser, du låter turnkort dyka upp i onödan för att förstöra din potientiella action du hade kunnat få med t.ex QQ mot K8 på 4 5 8, du ger dina motståndare massa chanser att använda potcontrol emot dig när du har en stark hand OOP och bara synar floppar trots att du är väldigt stark. Du låter din spelstil bli så förutsägbar känns det som. Försöker säga att du synar alldeles för mycket verkar det som (?) i din poker då en vinnande poker oftast består av fold och raise, inte syn. Jag kanske har fel men som sagt, det känns som du underreppar extremt mycket händer och du tappar fruktansvärt mycket value på det. GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 vafan betyder sas??? så att säga? felstavat sås? snyggt ass stumpan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Jag tycker du spelar så otroligt weakt Jesper, och är faktiskt ledsen att säga det. Det känns som du spelar med scary money när du t.ex checkar din QQ på 4 5 8 när du höjt pre, jag förstår inte planen bara. Helt fel hand att försöka "trappa med" där när du bara blivit synad pre. Din AK är det såklart bra att mixa upp med syner ibland men att bara syna flopp och turn känns så weak. Att underreppa händer som du gör blir väldigt fel då du i princip aldrig kan veta vart du är i handen. Du ger dig inte utrymme för stora valuebets, du hamnar i konstiga sitser, du låter turnkort dyka upp i onödan för att förstöra din potientiella action du hade kunnat få med t.ex QQ mot K8 på 4 5 8, du ger dina motståndare massa chanser att använda potcontrol emot dig när du har en stark hand OOP och bara synar floppar trots att du är väldigt stark. Du låter din spelstil bli så förutsägbar känns det som. Försöker säga att du synar alldeles för mycket verkar det som (?) i din poker då en vinnande poker oftast består av fold och raise, inte syn. Jag kanske har fel men som sagt, det känns som du underreppar extremt mycket händer och du tappar fruktansvärt mycket value på det. GL Fail, fail, fail.... och fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2009 du har ju slaktat varje hand du postat... Hint, de händer jag postar är till 90% inte de jag är som mest nöjd med utan tvärt om Jag tycker du spelar så otroligt weakt Jesper, och är faktiskt ledsen att säga det. Det känns som du spelar med scary money när du t.ex checkar din QQ på 4 5 8 när du höjt pre, jag förstår inte planen bara. Helt fel hand att försöka "trappa med" där när du bara blivit synad pre. Din AK är det såklart bra att mixa upp med syner ibland men att bara syna flopp och turn känns så weak. Att underreppa händer som du gör blir väldigt fel då du i princip aldrig kan veta vart du är i handen. Du ger dig inte utrymme för stora valuebets, du hamnar i konstiga sitser, du låter turnkort dyka upp i onödan för att förstöra din potientiella action du hade kunnat få med t.ex QQ mot K8 på 4 5 8, du ger dina motståndare massa chanser att använda potcontrol emot dig när du har en stark hand OOP och bara synar floppar trots att du är väldigt stark. Du låter din spelstil bli så förutsägbar känns det som. Försöker säga att du synar alldeles för mycket verkar det som (?) i din poker då en vinnande poker oftast består av fold och raise, inte syn. Jag kanske har fel men som sagt, det känns som du underreppar extremt mycket händer och du tappar fruktansvärt mycket value på det. GL Haha det här inlägget var lite roligt. Under hela dagboken har rådet varit det andra! Att jag synar för lite och hela tiden bettar bort FI och detta har jag också känt, då jag alltid varit aggro. De händer när jag spelar passivare som jag postat på slutet är de händer där jag försöker få in det mer i mitt spel. Detta är också det som vänt till det bättre och det som känts bra på slutet. Som någon skrev är det väldigt profitabelt att låta fiskarna bluffa. Vad föreslår du med AK? Tror definitivt att syn tre gator är det bästa spelet. Vi är ju djupa Att checka QQ är dock ett misstag, det håller jag med om och det var inget bra spel Tack för synpunkterna dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2009 Beställde just en ps3a i unibet shoppen. Kul att man kan få något man vill ha för poängen! Nu ska jag o se på fotboll, säsongens sista match. Tyvärr har vi hamnat i ett riktigt tråkigt läge efter 2 förluster det senaste, varav en mot tabelljumbon Vi kan inte bara av egen kraft vinna serien/nå kval då vi ligger trea nu 2 poäng efter ettan. Något lag måste tappa poäng och vi vinna... Når vi kval blir det nog supa ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Beställde just en ps3a i unibet shoppen. Kul att man kan få något man vill ha för poängen! Du är utmanad! Btw vad gillar du nya nhl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Jeppan, det kommer ta en evighet att få det där kan jag säga. Jag har beställt ett Wii därifrån och väntat helt otroligt länge men har inte sett röken av något Wii än iaf:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calzer Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 tja rooney! vi e 2 som spelar mkt poker och går på KAU, du har inte lust att lira livepoker nån dag? du kanske har nån polare som vill va med också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2009 Du är utmanad! Btw vad gillar du nya nhl? Tycker det är sådär. Det känns som att det är ett bättre och mer verkligt spel men att nhl 09 levererade mer spelglädje Jeppan, det kommer ta en evighet att få det där kan jag säga. Jag har beställt ett Wii därifrån och väntat helt otroligt länge men har inte sett röken av något Wii än iaf:-( Misstänkte det, läste ju om nån som väntat flera år på en t-shirt som sen kommit De 28 dagarna som står när man beställer är väl för bra för att vara sant tja rooney! vi e 2 som spelar mkt poker och går på KAU, du har inte lust att lira livepoker nån dag? du kanske har nån polare som vill va med också? Jag ogillar livepoker faktiskt och spelar det aldrig förutom när jag reser. Har inga polare som spelar heller tyvärr Vi gick till kval!!!!! Så jävla underbart. FBK som ledde serien inför dagens omgång förlorade mot ett mittenlag. Så jävla gött så som de turat stolpe in hela säsongen. Vi vinner med 5-2 efter en trots allt svettig match där de stod både 1-1 o 2-2 innan vi drog ifrån. Måste måste måste bli hel så jag kan vara med. Första matchen är onsdag, men det är för tidigt. Lördag däremot är inte alls omöjligt. Ska till sjukgymnasten för bedömning på måndag. Lite bära eller brista är det ju ändå, brister det har jag ju ändå lång tid på mig att låta det läka ordentligt sen. Ser med andra ord inte ut att bli någon grind ikväll, perfekt läge att supa till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knoxville_1 Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Hint, de händer jag postar är till 90% inte de jag är som mest nöjd med utan tvärt om Haha det här inlägget var lite roligt. Under hela dagboken har rådet varit det andra! Att jag synar för lite och hela tiden bettar bort FI och detta har jag också känt, då jag alltid varit aggro. De händer när jag spelar passivare som jag postat på slutet är de händer där jag försöker få in det mer i mitt spel. Detta är också det som vänt till det bättre och det som känts bra på slutet. Som någon skrev är det väldigt profitabelt att låta fiskarna bluffa. Vad föreslår du med AK? Tror definitivt att syn tre gator är det bästa spelet. Vi är ju djupa Att checka QQ är dock ett misstag, det håller jag med om och det var inget bra spel Tack för synpunkterna dock h3h3 lollin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 låter som en level från cds.. "vet inte var du står i handen" eller vad han skrev. varför ska man veta det på bekostnad av värde? ja jag säger då det, jag förstår inte hur du kunde vinna så rakt ut CDS. Du spelade ultracp och du visar med dina tankegångar (om du inte levlar) att du fortfarande tänker helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Verkar som att engelska inte är CDS starka sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Verkar som att engelska inte är CDS starka sida. Beror ju på va han menar i o f s. Han kanske menar just scary money Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2009 Då var fyllan över, dags för 3-dagars bakfyllemisären Just det... Tredagars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Då var fyllan över, dags för 3-dagars bakfyllemisären Just det... Tredagars Fortsätt? Det är bara att köra. Är mitt inne i en och har b-lagsmatch imorgon. Spikade i princip nytt kontrakt idag så visst fan får man fira. Får nog fan ställa mig i buren imorgon, det blir kanon! Skål Rooney! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Hint, de händer jag postar är till 90% inte de jag är som mest nöjd med utan tvärt om Haha det här inlägget var lite roligt. Under hela dagboken har rådet varit det andra! Att jag synar för lite och hela tiden bettar bort FI och detta har jag också känt, då jag alltid varit aggro. De händer när jag spelar passivare som jag postat på slutet är de händer där jag försöker få in det mer i mitt spel. Detta är också det som vänt till det bättre och det som känts bra på slutet. Som någon skrev är det väldigt profitabelt att låta fiskarna bluffa. Vad föreslår du med AK? Tror definitivt att syn tre gator är det bästa spelet. Vi är ju djupa Att checka QQ är dock ett misstag, det håller jag med om och det var inget bra spel Tack för synpunkterna dock Dessa två fenomen motsäger inte varandra. Man kan vara weak och för aggressiv i andra lägen samtidigt. I själva verket är faktiskt de flesta mid limit-spelare det. Har inte följt dagboken så jag vet inte om du har haft en coach, men annars borde du prova det. Även heads up rekommenderas. Förslagsvis på 1/2 till att börja med, så att du kan bli bekväm med vissa spel som du kanske inte är bekväm med just nu. Av de händer jag sett så känns det som det är rätt stora glapp i ditt spel. Känns rätt hackigt och oharmoniskt. Ett tips i all välmening. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2009 Dessa två fenomen motsäger inte varandra. Man kan vara weak och för aggressiv i andra lägen samtidigt. I själva verket är faktiskt de flesta mid limit-spelare det.Har inte följt dagboken så jag vet inte om du har haft en coach, men annars borde du prova det. Även heads up rekommenderas. Förslagsvis på 1/2 till att börja med, så att du kan bli bekväm med vissa spel som du kanske inte är bekväm med just nu. Av de händer jag sett så känns det som det är rätt stora glapp i ditt spel. Känns rätt hackigt och oharmoniskt. Ett tips i all välmening. Det har du rätt i! Tack för tipsen. Har bara blivit coachad en gång och det upplevde jag som positivt men antar att det behövs flera tillfällen för att det egentligen ska ge något. Hackigt och oharmoniskt är nog exakt rätt ord för spelet just nu faktiskt... Klev nyss upp efter 11h fyllesömn Riktigt vidrigt. Blandade vin, öl, rom och shots igår Går sällan utanför ramen öl o redbullvodka annars. Ingen resorb hade man hemma heller... Skulle gärna säga att jag inte ska gå ut på ett par veckor men så fyller en polare år nästa helg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 .... Klev nyss upp efter 11h fyllesömn Riktigt vidrigt. Blandade vin, öl, rom och shots igår Går sällan utanför ramen öl o redbullvodka annars. Ingen resorb hade man hemma heller... Skulle gärna säga att jag inte ska gå ut på ett par veckor men så fyller en polare år nästa helg När man börjar blanda då är det kört dagen efter. Går runder som en zombie och vill aldrig mer dricka typ, som du säger. Få tag i allt onyttigt du kan stoppa i dig kanske hjälper, men tvivlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 vatten tills pisset ser ut som vatten, mat som tas upp snabbt i kroppen och koffein! centralstimulantia är nötigt mot bakfylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts