sTARVIN89 Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 Blatte och SD snacket var aktuellt när man var 15-16 år, glömde kanske att snittåldern på pf är nånstans runt där? . Angående att tippa på sitt eget lag tror jag det kan vara olika på vissa sidor, man borde ju kunna satsa på sig själv samtidigt som man kan ha viss "insiderinfo" som ökar chansen att vinna osv. Bettingsajten vill ju vara på säkra sidan. Men när det gäller mindre belopp och mindre matcher tror jag inte det är så aktuellt, men om du tänker satsa på ditt lag rätt ofta bör du kontakta sajten för att undvika konflikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 Blattepower räddar Sverige igen O alla SD- och BSS-nötter hade kunnat suga balle o missa samtliga stormästerskap om de fått sin vilja igenom.... Frågan är snarare hur många fler mästerskapsmedaljer vi skulle tagit om vi sluppit spelare som Rade Prica, Jozo Matovac och Kleber Saarenpää. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 uuuh varför varför varför ska man behöva vara bakis två dar i rad nu för tiden för... Förkylningen gör ju inget bättre heller. Sov illa inatt. Spelar ingen poker innan seriefinalen ikväll, kanske efter, får se. Sjukt viktig match hur som helst. Vinner vi har vi i princip bärgat seriesegern i div 5, skulle ju inte vara fel. Tagga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Blatte och SD snacket var aktuellt när man var 15-16 år, glömde kanske att snittåldern på pf är nånstans runt där? . Konstant aktuellt för oss som lever med utländsk bakgrund här. Finns en sån dubbelmoral långt in i den svenska själen som äcklar mig. Aja, ska inte hijacka Rooneys db. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 SJUKT!!! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article5750710.ab När Nöjesbladet når Håkan Hallin är han på väg hem för att äta falukorv och makaroner. ----------------- Mina bel är stelare än supertequilas erigerade daze. Tog en promenad och ett stretchpass vilket väl gjort det lite bättre. Ganska sargad dock överlag med förkylningen också. Åker iallafall iväg på samlingen nu. Viktigaste matchen den här säsongen, gogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axix Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Blattepower räddar Sverige igen O alla SD- och BSS-nötter hade kunnat suga balle o missa samtliga stormästerskap om de fått sin vilja igenom.... Konstant aktuellt för oss som lever med utländsk bakgrund här. Finns en sån dubbelmoral långt in i den svenska själen som äcklar mig. Blir det bättre eller sämre av uttalanden som du gör ovan tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 Gör en bra match idag, som dock avslutas väldigt väldigt tråkigt... Vi tar ledningen med 1-0 i första halvlek och spelar ok. Vi har massiv medvind vilket är typ som att spela med en extra spelare. I andra halvlek är när det börjar hända grejer dock. Först blir jag semifri men har inte ordentlig fart så jag får stanna upp och vänta in. Kort senare får jag ett nytt friläge men får en för kort touch med högerfoten och slår sen iväg bollen med vänsterfoten Riktigt värdelöst. Sen kommer den första straffsituationen. Målvakten kommer ut på ett tillbakapass men jag är först på den. Han gör allt för att undvika att träffa mig men touchar mig lätt. Jag faller men ingen straff. Får sen ett nytt friläge från mitten av plan och blir kapad. Frilägesutvisning men bara frispark i kasst läge. Sen kommer en ny straffsituation när jag ska sätta pannan på en boll men får en rejäl knuff i ryggen så jag faller. Sopdomarn blåser inte nu heller Trots att jag är ganska stor så brukar jag söka frisparkar/straffar ganska mycket och jag antar att detta kan vara emot mig ibland ifall domarn suger som de flesta gör i div 5. I 75e minuten läser jag en dålig touch från en av deras backar och gör ett ryck för att gå in framför honom och ta bollen. Satsar lite för hårt och direkt jag sätter ner högerbenet känner jag hur hela baksidan bränner till, och där var säsongen förmodligen över Har känt att baksidorna varit väldigt ansträngda det sista och jag och sjukgymnasten i laget skulle sträcka ut dom imorgon sa vi innan matchen. Too late... 2x20 min tryck på det efteråt och det är tamefan det vidrigaste jag varit med om. Hela benet domnade bort och det gjorde så sjukt ont. Så sjukt jävla tråkigt med den formen jag har nu. Riktigt kul att spela också när det stämmer ju... Hur som helst. Vi vinner matchen efter att de pressat tillbaka oss ordentligt på slutet i medvinden, och har i princip säkrat segern i div 5. Skönt det iallafall! 6 veckor sa han om det är en ordentlig bristning. Orka Inte en hand poker idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Fyfan nu mår jag illa också, vet inte om det är smärtan eller kebaben jag åt förut. Blandning kanske, går i vågor... Har smärttröskel som en jävla kärring. Luktar helvetesnatt. Finns ju inte så mkt roliga serier som går nu men en skön och lättsam serie jag gillar är Leverage. Sjukt att one tree hill kör vidare, trodde verkligen det var slut efter förra säsongen och tyckte det var ett bra slut Tror inte jag kommer kolla mer, kan ju inte bli bra. Weeds har varit riktigt bra den här säsongen, likaså Entourage även om det dalat på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Sett Hung? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Sett Hung? Nej den verkade bra, ska kolla in den direkt Känner mig bättre än vad jag förväntade idag. Behöver ju inte betyda något dock... Ska till läkare sen. Ska även komma igång o grinda! Sen ikväll blir det att kolla när laget möter Degerfors i DM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Sett Hung? Nötserien nr1 just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Hung funkar, drog ju dock över serien på en dag. Jävla snacket om True blood förstår jag dock inte, precis samma skit som twilight och det är väl samma fjortisar som gillar det. Oz är ju en jävligt nötig serie, sex säsonger, varje avsnitt ca 1h. Timekiller! Ska kolla upp leverage Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Hung var verkligen bra. Sett de flesta avsnitten idag nu. Helt förtrollad av Leonore eller vad hon heter. Hon har något speciellt. Skapligt fru-material Något som stör mig bara är att han har så sjukt fula barn att man mår illa varje gång man ser dom. Och han som ser bra ut, och frun som också ser ok ut, hur fan får de så vanskapta kids? Tror inte det blir spel idag heller... Fick riktigt ont i benet efter att ha stått upp och kollat hela matchen idag och blev sjukt seg. Förlorade med 3-0 förresten. Ska se klart de sista avsnitten nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Visste väl att du skulle gilla den Skön brudsmak också, du kan du Ronkan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Något som stör mig bara är att han har så sjukt fula barn att man mår illa varje gång man ser dom. Och han som ser bra ut, och frun som också ser ok ut, hur fan får de så vanskapta kids?) hahah, being snyggronny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 hahah, being snyggronny Haha men bluwwe, dessa är särklass. http://www.imdb.com/media/rm2059503872/nm1873154 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Fast morsan var ju inte såååå het... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Fast morsan var ju inte såååå het... Nä skrev ju bara att hon såg ok ut SATAN vad het Leonore var i sista avsnittet. Helt vansinnigt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Haha men bluwwe, dessa är särklass. http://www.imdb.com/media/rm2059503872/nm1873154 haha, dom ser ju inte ut att vara fula på riktigt utan bara sjuka looks för filmen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 9 September , 2009 Rapport Share Postad 9 September , 2009 Om du gillar Leonore, kika in serien Mad Men... hon är superhet där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2009 haha, dom ser ju inte ut att vara fula på riktigt utan bara sjuka looks för filmen kanske? Det är ju det jag menar, varför är dom så sjukt fula i serien? Finns liksom ingen anledning Är ju klart man kan göra folk mer och mindra vackra med olika metoder Om du gillar Leonore, kika in serien Mad Men... hon är superhet där. ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2009 Fick de precis bekräftat att säsongen är över... Minst sex veckor sa han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 9 September , 2009 Rapport Share Postad 9 September , 2009 Fick de precis bekräftat att säsongen är över... Minst sex veckor sa han Lider me dig, mkt tråkigt:-( Har själv haft problem med både fram och baksidor, bristningar och sträckningar. Ett jävla helvete som tyvärr ofta sitter i väldigt länge. Min ena skada slog jag upp en 5-6 ggr första året jag hade den. Det var dock mer en kombination av att jag inte vågade säga ifrån, samt dåliga tränare. Kör man ordentlig rehab bör du säkert vara tillbaka på en 4-6 v. Kämpa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fulpetson Postad 9 September , 2009 Rapport Share Postad 9 September , 2009 Fick de precis bekräftat att säsongen är över... Minst sex veckor sa han Lider med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Lider me dig, mkt tråkigt:-( Har själv haft problem med både fram och baksidor, bristningar och sträckningar. Ett jävla helvete som tyvärr ofta sitter i väldigt länge. Min ena skada slog jag upp en 5-6 ggr första året jag hade den. Det var dock mer en kombination av att jag inte vågade säga ifrån, samt dåliga tränare. Kör man ordentlig rehab bör du säkert vara tillbaka på en 4-6 v. Kämpa på! Lider med dig! Ty boys Ska vara ordentligt seriös med rehaben, hört om många som dragits med problem ett bra jävla tag efter såna här skador precis som du... Nu blir det tid att biffa till sig i gymmet också Får se positivt på det. Tillbaka vid borden idag och spelade rätt ok. Sprang sämre till en början dock men kom igen på slutet! Slutar lillplus. Tänkte få in ett par sessioner idag så får vi se vad det blir totalt! Trails nu. Riktigt nöjd med att ha fått en tid på en bana rankad 55:a igår Jag har fått en affärsidé förresten. Synd att man inte har en aning om vad man gör med den bara Det handlar om en enkel produkt som vad jag vet inte finns. Man kan dock använda en annan produkt till ändamålet, som dock är tänkt till något helt annat, och det var där idén dök upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts