Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Usch jag sover så dåligt när jag grindar om kvällarna. Inatt var jag och Dr House ute och flög i något som liknade en formel 1 bil och var jagade utav någon kvinnlig polis. Vi hade kommit över något som skulle kunna göra att vi kunde flyga.

Sen va jag med i något krig, det var en neger som flög planet. Staden vi landade i var det typ helt dött i förutom några kärringar. Sen va jag tvungen att käka tabletter så att jag kunde flyga, men de funkade inte alltid. Sen blev jag avsugen :S

Av piloten?

Postad
Månaden i graf, non sd går bra osv. Tamefan testat allt nu. Spelar verkligen inte samma spel som förut men linjen förblir densamma. Testat lösa upp och det senare tighta till det men inte fan märks det någon skillnad på det heller. Sammanfattningsvis går ju allt åt helvete iallafall. På NL200 :S

Jobba Rooney!

Jag kommer snart och donerar så du kan vara lugn..

Postad
skulle inte du sluta spela på dagen? :-(

Nej det var väl mer så att jag skulle börja spela mer på kvällarna. Kan man få in en session på dagen är det väl inte heller fel. När man inte springer som idag och cptilten ligger så nära efter gårdagen. Spelar 16/14 över 500 händer för att jag får såna jävla skitkort. Sen lyckas man förlora 4-5 standardflips och vips var man 4 bi back med lika mycket under ev :evil: Uttagsriggen var oväntad. Ny low i onlinerulle på några år

Stängde ner direkt iallafall när jag drog över stoplossen. Framsteg.

Varför skulle det vara en självklarhet? Du är medveten om att rooney äger en plattång?

Tre, faktiskt

På gång över till unibet iallafall. Hade börjat spela där redan förut om vip managern bara varit lite snabbare. Hatar att lämna en site när jag backat massa där bara. Även om man inte kan tänka så känns det som man har så jävla mycket positiv rigg att hämta igen

Postad

Hatar att lämna en site när jag backat massa där bara. Även om man inte kan tänka så känns det som man har så jävla mycket positiv rigg att hämta igen

sjukt sant. sjukt men sant. osannolikt egentligen - men så känns det ju.

Postad
Nick or it didn't happen.

Jag ska vara hemlig ett tag!

Nu känns det bra. Allt fixat med unibet och en bra deal. Hoppas på att inte bli scammad, gick genom en affe :o

Kommer dock spela klart månaden ut på b2b då rbn börjar ticka först nästa månad eftersom jag inte kommer hinna upp i de nivåer jag behöver. MEDRIGG PLZ

Vad sägs om rullen på united ikv? Nedå men €100 tänkte jag satsa iallafall. Sportsbettar nästan aldrig men ser inte hur united inte ska kunna klara det ikv

Postad

Detta var ju segt. Redan när barca gjorde 1-0 på deras första chans efter att united inlett så jävla bra kände man ju att det var deras kväll. Kan tänka mig att jag jinxade hela världens unitedanhängare med mitt bet :( Inget snack om vilka som var värda vinsten dock.

Fint back de senaste två dagarna iaf. Orkar nog inte spela ikväll. Orkar inte tilta.

Postad

Kvällsunderhållning :mrgreen:

http://www.slitz.se/sex/artiklar/?ID=255&DepartmentID=36

Linda: – Om jag får vara helt ärlig bör en penis ligga mellan 22 och 27 centimeter i styvt tillstånd. Aldrig någonsin under 20 centimeter, man vill ju inte att det ska kännas som om man blev fingerpullad under sexakten.

"Linda: – Mäter gör man från den hårda delen mellan pungkulorna ända upp tills dit ollonet slutar"

8-)

Postad

Kvällsunderhållning 2 :mrgreen:

Flashback såklart.

En kille skriver ett bittert inlägg kl 05.30 om hur jävla trött han är på att snygga killar får ligga jämt på krogen, och att hans polare drar hem tjejer varje helg men han aldrig lyckats. Någon gång har han till och med knullat en brud hemma hos honom när han suttit framför datorn.

zlIwTNeYX.jpg

Alltid lika roligt att läsa på forum i sin ensamhet och börja skratta rakt ut :mrgreen:

Postad

Det är ingen bra dag idag. Jävligt väder och lite emo. Nyss varit iväg och lunchat med mor och ska träna nu. Ska iväg till affären där jag lämnade in xboxen också o se om de kan plocka fram mitt kollinr. Vore ju trevligt att klonka.

Kommer inte bli mycket spel idag men lite iallafall

Postad
HOOOOOOOOOOOORAAAAA

att jag inte såg att rooney degade på united, så hade jag kunnat dega rullen på barca. Så badrun du är så jinxar du som du skrev säkert hela världen iom ditt bet.

Oj vad många det är som anser att de är deras otur som jinxar via deras bet, its getting a bit old faktiskt :(

Postad
It never gets old wtf

he said it!

Det var inga problem att få tag på kollinr förresten. Visar sig att idioterna jag skickat till inte hämtat ut paketet, och det idag returnerats. Så jävla trött man blir

Postad
he said it!

Det var inga problem att få tag på kollinr förresten. Visar sig att idioterna jag skickat till inte hämtat ut paketet, och det idag returnerats. Så jävla trött man blir

Trött fast lättad hoppas jag?

Postad
Trött fast lättad hoppas jag?

Ja jag hade svårt att känna glädje då bara :mrgreen:

Nu är jag på bättre humör. Har precis avslutat lite välgörenhetscoaching med ebisumaru som så oerhört snällt förbarmade sig över mig. Behövde verkligen detta och jag märkte direkt många lägen där jag börjat göra annorlunda till det sämre. Blivit allt för passiv framförallt vilket ofta sätter mig i nya och svårspelade lägen.

Förväntade mig givetvis inget annat än rungood när jag skulle få en sån rail heller så smackade givetvis upp ett par NL400 bord! Viktigt att inte vara motriggad för då hade det varit stor risk för sitegulning :D Var fiskigare på NL400 än NL200 men tyvärr ville det sig inte riktigt där och det slutade back 200 tillslut. På NL200 sprang man ju dock bättre o hittade bland annat AQo vs AQs vinsten! Nästan 5 bi upp där på 450 händer. Mycket skönt :)

Totalt 737 händer och 770 upp. Behövdes. Coachningen ar ju värd en hel del den också :)

Det här var den största vinsthanden

MP (€333,87)

CO (€200,00)

Button (€208,15)

SB - Hero (€369,00)

BB (€122,66)

UTG (€721,32)

Preflop: Hero is SB with Q:club:, Q:spade:

1 fold, MP raises to €6,00, 2 folds, Hero raises to €20,00, 1 fold, MP calls €15,00

Flop: (€44,00) 8:club:, 3:spade:, 2:heart: (2 players)

Hero bets €30,00, MP raises to €60,00, Hero calls €30,00

Turn: (€164,00) 7:club: (2 players)

Hero checks, MP bets €80,00, Hero calls €80,00

River: (€324,00) 3:diamond: (2 players)

Hero checks, MP goes all-in for €172,87, Hero calls €172,87

Final pot: €669,74

MP shows K:heart:, Q:diamond: (a pair of Threes)

Hero shows Q:club:, Q:spade: (two pairs, Queens and Threes)

Outcome: Hero wins €669,74

Nu ska jag äta middag med en tjejkompis