Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det bara jag som inte direkt uppskattar sovsällskap? Jag har aldrig gillat det då jag tycker man sover så fasligt dåligt. Varmt och jävligt blir det och standard att vakna 111 ggr per natt vilket gör att allt bara känns som en ytlig sömn hela vägen. Underlättar väl dock om man har lite bredare än 120 säng. Mysigt är det ju iofs 8-) Inte för haj på träningen 10.30 idag dock efter att ha somnat 04... Det går alltså bra med damen. Blir en del umgänge nu de närmsta dagarna då hon drar på studentresa sen. Nap nu

 

Har lite samma problem. Har iofs en ganska bred säng men det hade inte spelat någon roll eftersom flickvännen är den typen som inte missar sin chans att krypa upp och lägga sig tätt inpå. Sömnen blir helt klart lidande, det har jag också räknat ut. Ibland lägger man sig med ryggen emot men då blir det onda ögat och gnäll i en hel dag typ och det orkar man ju heller inte, så det är lite av ett dilemma hemma hos mig! Jobba på bara!

 

Frågan är då om det är värt det? Mys kontra sömn, hmm.. Tveksamt va? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite samma problem. Har iofs en ganska bred säng men det hade inte spelat någon roll eftersom flickvännen är den typen som inte missar sin chans att krypa upp och lägga sig tätt inpå. Sömnen blir helt klart lidande, det har jag också räknat ut. Ibland lägger man sig med ryggen emot men då blir det onda ögat och gnäll i en hel dag typ och det orkar man ju heller inte, så det är lite av ett dilemma hemma hos mig! Jobba på bara!

 

Frågan är då om det är värt det? Mys kontra sömn, hmm.. Tveksamt va? 8-)

 

precis som hos mig, att känna att t.ex två ben som ligger tätt intill varandra som börjar bli svettigt är något jag avskyr men precis som hos dig går det inte vända ryggen/byta säng (då jag har två jämte varandra) för då blir det ett jävla liv

 

ett sjuhelvetes-dilemma

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

120 säng vad är du för en pokerspealre? =) skaffa fetaste modellen från Kungsängen. Det är i princip en nice Hästens fast för mindre pengar. Kan starkt rekommendera den!

 

dubbelsäng? 2*90 är fint

 

Hade jag haft plats hade jag givetvis haft det. Lägenheten har dock en ganska speciell sänglösning och 120 är verkligen max vad som får plats. Men 120 funkar väl ändå hyffsat. Värre när vi ska trängas i hennes 105:a. Några gånger har man ju legat i 90 också, det är bara sjukt :)

 

Har lite samma problem. Har iofs en ganska bred säng men det hade inte spelat någon roll eftersom flickvännen är den typen som inte missar sin chans att krypa upp och lägga sig tätt inpå. Sömnen blir helt klart lidande, det har jag också räknat ut. Ibland lägger man sig med ryggen emot men då blir det onda ögat och gnäll i en hel dag typ och det orkar man ju heller inte, så det är lite av ett dilemma hemma hos mig! Jobba på bara!

 

Frågan är då om det är värt det? Mys kontra sömn, hmm.. Tveksamt va? 8-)

 

precis som hos mig, att känna att t.ex två ben som ligger tätt intill varandra som börjar bli svettigt är något jag avskyr men precis som hos dig går det inte vända ryggen/byta säng (då jag har två jämte varandra) för då blir det ett jävla liv

 

ett sjuhelvetes-dilemma

 

 

Haha, låter inte som en helt tokig flickvän ändå Staash ;) Skulle nog klassa det som värt det iallafall. Sen är det väl bara att få henne att acceptera att man lägger sig med ryggen till. När gjorde detta svarade hon bara med att skeda tillbaka istället :mrgreen: Hon är riktigt sjuk också, ligger typ med filt jämt och verkar inte kunna svettas alls. Själv är man raka motsatsen och börjar forsa floder vid minsta överhettning :( Iof bra att hon inte alstrar så mycket värme så man får se det positiva i det ;)

 

Jag brukar få ont i axlarna också av att ha sällskap, gillar det inte alls!

 

Haha va i helvete emil :)

 

 

Damsällskap:-(

 

:mrgreen:

 

 

Ni har inte funderat på att prata med era respektive och förklara hur det ligger till?

 

Segt att det går tungt Rooney, hoppas att vinden vänder! =)

 

Pfft ;) Även om det inte har så mycket att göra med just detta ämne, så är det lite roligt med ställen som tex relationsforumet på flashback. 9 av 10 trådar är så idiotiska eftersom det enda vettiga svaret är att : prata med din partner och inte med oss för i helvete :)

 

 

I-lands problem?;)

 

Lyx-i-landsproblem skulle jag nästan klassa det som :)

 

 

 

Var just iväg och gratulerade farfar på födelsedagen, farfar som för övrigt är min idol i alla kategorier. Kommer alltid med så jävla mycket sköna kommentarer, aldrig tvekat på att köpa ut och tar livet med en fin klackspark. Idag drack de lite vin så frågade någon -Vad var det här för vin Stig?

 

-Det är något mulattvin, det är svartingar som trampat de där vöttu!

och ett sånt där härligt farfar-skratt efter :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många orutinerade här ser jag.

 

Har 160 säng. När man går och lägger sig så lägger jag mig i mitten så tjejen får lägga sig på en kant, när hon sen somnar rullar man iväg och har halva sängen för sig själv :mrgreen:

 

Har jag haft för kramiga tjejer när man sover förklarar jag att jag behöver plats och att det är för varmt att ligga nära. Pratar man om det och säger varför brukar det gå bra :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda sättet att vända pokern är nog tyvärr att se till att det tar slut med tjejen. Helst ska det gå jävligt grisigt till och bli väldigt spänd stämning i de olika sociala lägren. Fixa det så ska du se att det blir rekordmånad i juni.

 

poker > irl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda sättet att vända pokern är nog tyvärr att se till att det tar slut med tjejen. Helst ska det gå jävligt grisigt till och bli väldigt spänd stämning i de olika sociala lägren. Fixa det så ska du se att det blir rekordmånad i juni.

 

poker > irl

 

Man spelar ju poker för att få pengar. Man vill ha pengar för att förbättra irl-livet. När man då får chansen att göra det som anses vara livskvalitet i irl-livet (knulla, umgås med vänner, supa eller whatever) så har man imo riktigt sjuk disciplin om man gång på gång väljer bort det för att istället spela poker och på såvis "skjuta fram" livskvaliteten.

 

Flummigt förklarat kanske, men kan dra ett exempel:

 

En brud vill ligga med dig ikväll, men du stannar hemma framför datorn för att det är så himla bra värde i en turnering på ipoker just idag. Varför då välja bort ligget när eventuella vinster från turneringen ändå bara kommer leda till att du får göra det du kan njuta av ikväll i framtiden istället?

 

Är det bara jag som är en åsna som tänker så kortsiktigt? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man spelar ju poker för att få pengar. Man vill ha pengar för att förbättra irl-livet. När man då får chansen att göra det som anses vara livskvalitet i irl-livet (knulla, umgås med vänner, supa eller whatever) så har man imo riktigt sjuk disciplin om man gång på gång väljer bort det för att istället spela poker och på såvis "skjuta fram" livskvaliteten.

 

Flummigt förklarat kanske, men kan dra ett exempel:

 

En brud vill ligga med dig ikväll, men du stannar hemma framför datorn för att det är så himla bra värde i en turnering på ipoker just idag. Varför då välja bort ligget när eventuella vinster från turneringen ändå bara kommer leda till att du får göra det du kan njuta av ikväll i framtiden istället?

 

Är det bara jag som är en åsna som tänker så kortsiktigt? :-D

 

Spelberoende > sexualdrift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ligga och mysa med varandra har jag då alltid trott är ett 'nyss blivit tillsammans' påfund... alla människor föredrar space och slippa ligga o kladda med den andre... dock gillar tjejerna det i början men härdar man bara ut så ligger man med ryggen mot varandra på varsin kant till slut som det bör sig vara =)

 

Ibland när man känner att man behöver lite kärlek är det väl nice o spoona en stund, mne efter ett tag gör man ju som Ross i Vänner "Hug-And-Roll" (Han lär ut det till Chandler som misslyckats fatalt btw)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...