Bluwajt Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Hehe Jag har match imorgon, vad har du för ursäkt? HSP kan vi säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 HSP kan vi säga Usch Jag är glad att jag glömde anmäla mig En hand från sessionen jag funderat lite över. FI är 26/19. Inte spelat mot honom tidigare men multitejblande reg verkar det som. Till att börja med; notera stackar. Är det bättre att spela handen passivt? Om vi synar flopp och synar turn, foldar vi mot en shove river vid miss? Säg att vi sitter utan Ac, hur påverkar detta vårat val av linje i handen? MP (€546,25) CO - Hero (€649,81) Button (€19,60) SB (€484,50) BB (€539,07) UTG (€610,50) Preflop: Hero is CO with A:diamond:, A:club: 1 fold, MP calls €4,00, Hero raises to €18,00, Button goes all-in for €19,60, 1 fold, BB calls €15,60, MP calls €15,60, Hero calls €1,60 Flop: (€80,40) 6:club:, 9:club:, K:club: (4 players - 1 All-In) BB bets €60,00, 1 fold, Hero raises to €172,00, BB calls €112,00 Turn: (€424,40) 8:diamond: (3 players - 1 All-In) BB checks, Hero goes all-in for €458,21 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 du equals donk imo HU4Rollz anytime sir. Om du inte är någon av Sveriges giganter som bara fular sig. Men kan inte tänka mig att någon sådan skulle yttra sig så som du gör. So. FU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 nån som var allvarlig med att vika turn i 99 handen på 3783 brädan?? såklart det lär synas där. är ju snapish.. /all in från mowmows konto.. har inget pf konto själv så fått låna mowmows. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Syna inte 3b med mellan pp imo. syra lr meskalin? /allin igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 nån som var allvarlig med att vika turn i 99 handen på 3783 brädan?? såklart det lär synas där. är ju snapish.. /all in från mowmows konto.. har inget pf konto själv så fått låna mowmows. Fuck, jag är nog vekare än jag trodde.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 28 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Hej ai och kul att du tittar in Då får jag ändra om tänket i handen Lame att lura mig sådär ST Tagga match nu. Finns inte bättre sätt att göra det än att skåda världens bästa anfallare in action :) Vilka jävla avslut han har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 gogo! skönt att inte vara ensam hemmasittare på en fredag Ingen ursäkt heller lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Är det bättre att spela handen passivt? Om vi synar flopp och synar turn, foldar vi mot en shove river vid miss? Säg att vi sitter utan Ac, hur påverkar detta vårat val av linje i handen? MP (€546,25) CO - Hero (€649,81) Button (€19,60) SB (€484,50) BB (€539,07) UTG (€610,50) Preflop: Hero is CO with A:diamond:, A:club: 1 fold, MP calls €4,00, Hero raises to €18,00, Button goes all-in for €19,60, 1 fold, BB calls €15,60, MP calls €15,60, Hero calls €1,60 Flop: (€80,40) 6:club:, 9:club:, K:club: (4 players - 1 All-In) BB bets €60,00, 1 fold, Hero raises to €172,00, BB calls €112,00 Turn: (€424,40) 8:diamond: (3 players - 1 All-In) BB checks, Hero goes all-in for €458,21 Detta känns bra fi har som mest 3(4) outs om vi leder. Fi måste ändå ha ganska stark range för att leda 3vägs i tom sidpott. Synar fortf flop utan Ac. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Jag synar bara floppen i AAnäven i think Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 HU4Rollz anytime sir. Om du inte är någon av Sveriges giganter som bara fular sig. Men kan inte tänka mig att någon sådan skulle yttra sig så som du gör. So. FU.du är grym sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 28 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Detta känns bra fi har som mest 3(4) outs om vi leder.Fi måste ändå ha ganska stark range för att leda 3vägs i tom sidpott. Synar fortf flop utan Ac. Jag antar att vi även synar turn? Vad gör vi river vid miss? Vi kommer ju inte direkt ha mycket kvar. Matchen avklarad och jag känner att jag är på gång. Idag var det visserligen mediokert motstånd men kroppen känns riktigt bra, och spelet kommer som sagt mer och mer. Vi vann med 7-1 och jag var med och skapade mycket framåt. Trots 5-6 bra lägen att göra mål lyckas jag dock inte göra ett enda spelmål. Jag får dock med mig en straff när målvakten fäller mig i ett friläge som jag sätter dit. Inte särskilt bra slagen men tanken var att lura honom åt fel håll och det lyckades jag med. Det är så irriterande för bara jag lär mig avsluta så skulle jag göra hur mycket mål som helst. Springer till mig så sjukt mycket lägen. Likadant hela förra säsongen. Förhoppningsvis kommer detta bli säsongen jag får ordning på det och då jävlar kommer det öppna dörrar. http://www.vf.se/Sport/Varmland/KBK-hoppas-pa-skrall-i-cupen-090328.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Då möter ni min gamla klubb sen 4 år tillbaka Vet inte hur bra erat div.3 lag är men finns helt klart skrälläge mtp att thn har väldigt mkt skador och sjukdomar atm. gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Hej ai och kul att du tittar in Då får jag ändra om tänket i handen Lame att lura mig sådär ST Tagga match nu. Finns inte bättre sätt att göra det än att skåda världens bästa anfallare in action :) Vilka jävla avslut han har Helt sjuk kille. Fastnade för finten han gör 8min in i friläge, inte hur spektakulär som helst men hur många i världen gör den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Kör med optisk kabel från datorn med Foobar och FLAC filer. Att föredra är såklart en fläskig cd spelare och en gedigen cd-samling, men jag äger inte en cd-skiva och planerar inte att skaffa heller Är det Foobar2000 du syftar på? Har jag inte sett tidigare näml, men verkar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Kör med optisk kabel från datorn med Foobar och FLAC filer. Att föredra är såklart en fläskig cd spelare och en gedigen cd-samling, men jag äger inte en cd-skiva och planerar inte att skaffa heller Tja det finns ju nätverksspelare som ger riktigt bra ljud numera. Kan ju vara något för dig som inte gillar CD. Lite trist att ha datorn som flaskhals när man köpt nya högtalare o förstärkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Då möter ni min gamla klubb sen 4 år tillbaka Vet inte hur bra erat div.3 lag är men finns helt klart skrälläge mtp att thn har väldigt mkt skador och sjukdomar atm. gl! Se där Laget håller definitivt div 2 klass (missade precis i kvalet senaste säs) och slog Carlstad United som till vardags spelar i div 1 så nog fan finns det potential Ska bli riktigt kul att se hur det går imorgon. Helt sjuk kille. Fastnade för finten han gör 8min in i friläge, inte hur spektakulär som helst men hur många i världen gör den där? Ja det är just det. Ofta är det inga spektakulära finter osv men hans snabbhet och just avsluten är så jävla bra... Saknar motstycke Är det Foobar2000 du syftar på? Har jag inte sett tidigare näml, men verkar fint. Precis. Riktigt bra! Tja det finns ju nätverksspelare som ger riktigt bra ljud numera. Kan ju vara något för dig som inte gillar CD. Lite trist att ha datorn som flaskhals när man köpt nya högtalare o förstärkare. Grejen är ju att man om man kör digitalt från datorn så låter man förstärkaren ta hand om ljudet, och DACen i onkyoförstärkaren jag köpte sköter sig ganska bra Skulle kunna vara idé att köpa ett ordentligt ljudkort i 5k klassen och sen köra analogt från datorn dock, men det avvaktar jag med i dagsläget iallafall. Det slutade med utgång ikväll. Gick ut med ett par polare jag inte vanligtvis brukar gå ut med men det blir ju så jävla mycket roligare att variera sig lite Riktigt skön kväll, och en brud jag semikänner sen ett par år tillbaka var ute och så sjuuukt vad snygg hon är. Träffat henne på gymmet ett par ggr det sista och reagerat på det redan där. Med lite alkohol i kroppen är det bara Inte direkt aktuell ändå. Fina brudar gillas ju alltid dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 ska man tagga inför match så är det c.ronaldo filmer som gäller imo. om man hade det klippet i benen......................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 ska man tagga inför match så är det c.ronaldo filmer som gäller imo. om man hade det klippet i benen......................... Jo fast huvuddelen av hans finter kommer man ju aldrig kunna göra iallafall Nyss uppstigen och 1h15min till samling. Kunde varit mer taggad men en ordentlig frukost intagen. Magen i sådär form, vänsterfoten halvstukad efter att ha sparkat in i deras målvakts smalben igår. Klockren vristträff sådär så det känns i hela kroppen, och 170cm målvakt flög som en vante! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4759168.ab Det var som fan. Ett år är ju ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Balle. 1-0 på straff efter 10 min, obv mål på 2 av 2 målchanser ganska direkt efter, och hela andra halvlek med 10 man gjorde matchen ganska tung. Slutade 7-2 och jag spelade 10 min. Inte mkt att orda om egentligen dock, det är ju klasskillnad och vore det inte det hade ju något varit fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4759168.ab Det var som fan. Ett år är ju ett tag... Sånt jävla retard. Betala nån 20 000 dollar eller whatever för att fixa det istället, inte som att han inte hade haft råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Sånt jävla retard. Betala nån 20 000 dollar eller whatever för att fixa det istället, inte som att han inte hade haft råd. Han tänker långsiktigt och prisar värdet av en genuin THUG image Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 12 h sömn både skönt o standard obv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 12 h sömn både skönt o standard obv! Living the dream Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts