Rooney Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 Ok, han pushar river som vi missar, fold i guess? Citera
cOP Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 viker du river så peta in det turn bara Det måste ju vara snuskigt kallt, bra mycket bättre att peta flop isf. Ok, han pushar river som vi missar, fold i guess? Ja Citera
pezdawg Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Jag skulle göra ålin på floppen. edit: som spelat skulle jag syna och sen syna som den synstation jag är. Citera
Sorkoas Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Det måste ju vara snuskigt kallt, bra mycket bättre att peta flop isf. Ja varför vill du ens trebetta den floppen? det är mycket lättare att ta en turn och pusha över hans bet där bara. tänk hur du vill spela dina nötter EDIT: VART KOM BLINKSMILEYN FRÅN LOL Citera
jon123 Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Ser bra ut fram till turn, där du ska pusha. Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 Jag pushade turn o klonkade river hihi Han hade AK Citera
Staahla Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Syna turn och vik bommad river. Raise flop och raise turn är kallt oavsett om man tar en GTO- eller exploapproach imo. Citera
Elitloppet Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 3bet flop är det i särklass sämsta förslaget. Kan sympatisera till viss del med att dega turn men som std kikar jag även turn. Eller nej som standard tar jag en helt annan linje men som spelat kikar jag även turn. Citera
Jakelamotta Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Syna turn och vik bommad river. Raise flop och raise turn är kallt oavsett om man tar en GTO- eller exploapproach imo. Håller helt med. Lägger till att jag checkar bakom flopp med de sämsta färgade essen här. Citera
Staahla Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 3bet flop är det i särklass sämsta förslaget. Kan sympatisera till viss del med att dega turn men som std kikar jag även turn. Eller nej som standard tar jag en helt annan linje men som spelat kikar jag även turn. Jo, svårt att hitta ett färgdrag mer skräddarsytt för att checka bakom. Citera
-PK- Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Håller med. Checka flop är fine. Annars synar vi såklart både flopp och turn och foldar river på en blank. Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 FI 25/19 hyffsat duktig. Går ju för checkpush flopp men vad blire nu på turn då? AQcx Seat 3: Nina_19 ($566.50 in chips) Seat 7: Dumpelo ($61 in chips) Seat 8: 2lucky4u2 ($222.90 in chips) Seat 9: ciplider ($305.45 in chips) Seat 10: JUANOVICH ($218.15 in chips) ANTES/BLINDS ciplider posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP Nina_19 raises to $6, Dumpelo folds, 2lucky4u2 folds, ciplider calls $6, JUANOVICH raises to $27, Nina_19 calls $27, ciplider folds. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH checks, Nina_19 checks. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, Nina_19 bets $45 Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 Vad tycker ni om att pusha här? Han har en hundring kvar. Hur spelar ni övriga handen? FI 23/18 9% trebet As9x Seat 1: ybuffi ($120 in chips) Seat 2: xxxKOSTxxx ($391.40 in chips) Seat 3: Alvinpe85 ($210.45 in chips) Seat 4: MrBustAlot ($206.85 in chips) Seat 5: JUANOVICH ($339.15 in chips) ANTES/BLINDS PLAYER_RELEASE , MrBustAlot posts small blind ($1), JUANOVICH posts big blind ($2), PRE-FLOP ybuffi folds, xxxKOSTxxx folds, Alvinpe85 raises to $5.55, MrBustAlot calls $5.55, JUANOVICH calls $5.55. FLOP [board cards: ,, ] MrBustAlot bets $12, JUANOVICH calls $12, Alvinpe85 folds. TURN [board cards: ,,, ] MrBustAlot bets $30, JUANOVICH calls $30. RIVER [board cards: ,,,, ] MrBustAlot bets $60, JUANOVICH Citera
jkkman Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 fold. det kanske verkar som du har värsta jamhanden men fi har ändå aldrig nötfärg här. mvh. Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 fold. det kanske verkar som du har värsta jamhanden men fi har ändå aldrig nötfärg här. mvh. Tänkte inte på det, foldade iaf. Ty AQn checkpushade jag in i T9, kändes kallt men vetefan hur man ska spela den. Checksyn känns ju konstigt Sjuk comebacksession. Inköpen bara flög o swingade som fan. Fick vinna lite på slutet iallafall så det var gött. Spelet känns sådär dock. Skulle behöva nån jävla filmsida. Någon måste kunna reka någon?? Citera
padrinosftw Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Vet inte om den är att reka men filmfix.se finns en del på om du är trött och swesub uppskattas : ) Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 Tänkte mer på pokerfilmer Reggade på leggopoker Citera
padrinosftw Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 sry är helt hjärndöd idag (också) Citera
jkkman Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 kan reka filmer från brianm15. rent guld. Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2010 Kollade på en video av aejones, fyfan va konstigt han spelade. 3bettade alla händer i poss typ, fembetpushade 97o o donkbetade hit o dit ;S Citera
Teh_MoUsE Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Kollade på en video av aejones, fyfan va konstigt han spelade. 3bettade alla händer i poss typ, fembetpushade 97o o donkbetade hit o dit ;S Std?! eller kanske han gör en donkfilm så att folk ska börja ta efter och göra likadant 1a, Betar flop och får in det. Han kommer checka bakom väldigt mycket och vi har ingen aning om vad vi står på turn om vi inte träffar. 2a, Gillar push river då vi blockar nötfärgen, spelar likadant fram till river Citera
cOP Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 Är det standard för er (rooney och mouse) att syna pre i den spoten med A9o? Citera
Recommended Posts