Rooney Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 böööööööö jag är rätt säker på att bredbandsbolaget är de som installerat uttagen i huset o jag således är stuck med dom Helvetes anus vad tiltande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Bäst man reder ut detta då, det beror helt på vilken affiliate du har om du får racepengar från ongame, vet inte vilken sajt det rör sig om men så fungerar det på betsafe. Skälet är att ni på andra sätt får ungefär samma rb som vi andra som deltar i race. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 KUUUUUNG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 går väl att fixa adsl? hade själv ett comhemhus och säger aldrig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 adsl känns ju inte så aktuellt... Ska de bli en sån här dag ;S Seat 1: Pejsek ($200 in chips) Seat 4: knirke98 ($211.80 in chips) Seat 5: AnjoFish ($289 in chips) Seat 6: JEPPANOVIC35 ($198 in chips) Seat 8: Johntheguard ($51.65 in chips) ANTES/BLINDS JEPPANOVIC35 posts small blind ($1), Johntheguard posts big blind ($2), PRE-FLOP Pejsek folds, knirke98 folds, AnjoFish raises to $6, JEPPANOVIC35 raises to $21, Johntheguard folds, AnjoFish calls $21. FLOP [board cards: ,, ] JEPPANOVIC35 bets $28, AnjoFish raises to $268 and is all-in, JEPPANOVIC35 calls $177 and is all-in. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN AnjoFish shows [ , ] JEPPANOVIC35 shows [ , ] AnjoFish wins $395. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Skitkul session. Riktigt jävla äckelback blev det. Hinner obv lägga ännu ett inköp på en felspelad hand absolut sista handen jag spelar sdfgwetwet3w5 när tjejen precis kommit o får bevittna mongotilten Så vidrigt mkt back de senaste dagarna börsen också hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Skitkul session. Riktigt jävla äckelback blev det. Hinner obv lägga ännu ett inköp på en felspelad hand absolut sista handen jag spelar sdfgwetwet3w5 när tjejen precis kommit o får bevittna mongotilten Så vidrigt mkt back de senaste dagarna Hur behandlade hon den? Det är viktigt med en tjej som är duktig i krissituationer. Har varit med om det förr och min flickvän sköter sig rätt bra! Det finns ju en mängd olika sätt att hantera det och det finns ett par riktigt irriterande sätt imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Börsen Vafan gör man nu?? Chillar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Börsen Vafan gör man nu?? Chillar? Köp massor! speciellt allt med med kopplingar till grekland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Hur behandlade hon den? Det är viktigt med en tjej som är duktig i krissituationer. Har varit med om det förr och min flickvän sköter sig rätt bra! Det finns ju en mängd olika sätt att hantera det och det finns ett par riktigt irriterande sätt imo! Hon tar det bra och låter mig vara tills jag lugnat ner mig och låter mig komma till henne istället för tvärt om. Precis som det ska vara imo Börsen Vafan gör man nu?? Chillar? Det är väl bara att sitta lika lugnt som vanligt? Jävligt seg nedgång hur som o det känns ju sådär, men vet man inte mer än vad man gör kan man ju inte göra något Mkt fint 24 avsnitt! Ett av de bästa den här säsongen imo. Ska igång med grinden nu igen tänkte jag, heja heja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Köp massor! speciellt allt med med kopplingar till grekland. Köpt nu. Ty för tips! Let me know när du tycker det är läge att gå ur också så jag inte sitter all in i Grekland för länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 aaaah vafan är det med mig jag bara radar upp felspelade händer idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Haha vilken kung, drar ett "sorry" efteråt De e helt bisarrt vilket värde det är.. Backar på dock obv Seat 4: ch00beh ($489.40 in chips) Seat 5: JEPPANOVIC35 ($200 in chips) Seat 8: lagrol ($295.95 in chips) Seat 9: ROMAINKING4 ($233.60 in chips) Seat 10: miepsnor ($289.90 in chips) ANTES/BLINDS lagrol posts small blind ($1), ROMAINKING4 posts big blind ($2), PRE-FLOP miepsnor calls $2, ch00beh folds, JEPPANOVIC35 raises to $8, lagrol folds, ROMAINKING4 folds, miepsnor calls $8. FLOP [board cards: ,, ] miepsnor bets $19, JEPPANOVIC35 calls $19. TURN [board cards: ,,, ] miepsnor bets $262.90 and is all-in, JEPPANOVIC35 calls $173 and is all-in. RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN miepsnor shows [ , ] JEPPANOVIC35 shows [ , ] miepsnor wins $400. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Så vidrigt mkt back de senaste dagarna börsen också hehe Jag lastade in på Avanza förra veckan, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Grindat snart 4h nu... Fick speinga bra ett tag men fattar inte, något får mig att ta så urusla beslut i så många händer. En hand kostade just 150 bb. Fyfan vilken åsna man är. Ska grinda tills jag stupar. Måste skärpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Om du känner att du spelar kasst kanske det är bättre att tänka till lite extra ist. för att bara trycka massa händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Om du känner att du spelar kasst kanske det är bättre att tänka till lite extra ist. för att bara trycka massa händer? obv sant.. ska göra det imorgon. Hade läge o pressa grind dock o ska väl va ev+ hur man än gör så kör på Sjuk turare man är, äre dåligt spelat? ;S halvstacken fin fisk obv Seat 1: SetofBs ($207 in chips) Seat 2: spsi77 ($55.30 in chips) Seat 3: JEPPANOVIC35 ($455.55 in chips) Seat 7: ongameguy ($216.05 in chips) Seat 8: HaitEiNuku ($97.90 in chips) ANTES/BLINDS spsi77 posts small blind ($1), JEPPANOVIC35 posts big blind ($2), PRE-FLOP ongameguy raises to $7, HaitEiNuku calls $7, SetofBs folds, spsi77 folds, JEPPANOVIC35 calls $7. FLOP [board cards: ,, ] JEPPANOVIC35 bets $16, ongameguy calls $16, HaitEiNuku raises to $90.90 and is all-in, JEPPANOVIC35 raises to $448.55 and is all-in, ongameguy calls $209.05 and is all-in. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN JEPPANOVIC35 shows [ , ] ongameguy shows [ , ] HaitEiNuku shows [ , ] JEPPANOVIC35 wins $291.70, JEPPANOVIC35 wins $236.30. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Maj , 2010 Rapport Share Postad 5 Maj , 2010 Tänkte ju skriva samma som memory men bestämde mig för att hålla på principen att skippa de vettiga inläggen här och överallt annars. Dock gillar jag sista handen faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Tänkte ju skriva samma som memory men bestämde mig för att hålla på principen att skippa de vettiga inläggen här och överallt annars. Dock gillar jag sista handen faktiskt. snyggt padde! Har två paket på posten o hämta ut o tänker mig tillbaka på tiden i början av min pokerkarriär då jag var shoppingberoende o alltid var tvungen o ha en beställning med någon pryl på väg till mig Helt sinnes var det, lagt stora delar av rullen på det här genom åren, men sen tog det ju slut på prylar att köpa så fick ofrivilligt lägga av! Blir snäppet lugnare vid borden idag o tänkte rikta in mig på de 3h som är stdgrinden jag ska få in per dag. Ska läsa lite pokerlitteratur också o få igång hjärnan lite. Nyttigt efter lite grind när spelet dras mot maskin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Vad har du tänkt läsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Vad har du tänkt läsa? Gillar o kika lite i tri nguyens workbook Nu har jag dock inte hunnit med det o kommer nog inte bli så heller. Tar o läser på väg till bortamatchen i helgen istället. Fattar inte varför det ska krångla så jävligt varje gång något ska göras med datorn. Blev ett flertimmarsprojekt att sätta in en till hårddisk liksom ;S Varje gång jag ska in o pilla brukar de sluta med att jag måste formatera men det verkar jag ha klarat mig från den här ggn iaf Musen jag beställt var inte alls skön så den åker tillbaka. Fan att det ska vara så svårt att hitta en bra. Någon som sitter på en skön för stora händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Gillar o kika lite i tri nguyens workbook Nu har jag dock inte hunnit med det o kommer nog inte bli så heller. Tar o läser på väg till bortamatchen i helgen istället. Fattar inte varför det ska krångla så jävligt varje gång något ska göras med datorn. Blev ett flertimmarsprojekt att sätta in en till hårddisk liksom ;S Varje gång jag ska in o pilla brukar de sluta med att jag måste formatera men det verkar jag ha klarat mig från den här ggn iaf Musen jag beställt var inte alls skön så den åker tillbaka. Fan att det ska vara så svårt att hitta en bra. Någon som sitter på en skön för stora händer? jag har provat "deathaddern" och steelseries ikari på senaste tiden i alla fall, jag gillade den sistnämnda mer i alla fall då den passade min hand bättre.. jag har små händer bör tilläggas, ska man sitta många timmar med deathaddern så skadar de nog inte ha en bananlabbe... man tappar som den efter ett tag o handflatan släpar som utanför musen och du vilar med fingrarna över musen så att du precis når knapparn =/ o därmed tappar precision. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 alltså vad fan händer med börsen??? Såg ju ut att bli en lugn dag men cpdyket på slutet ;S tilt Hann med en timme spel innan träningen. Måste lämna ett så äckligt bra bord med en 84/44 respektive 73/22 snubbe Tagit pengar av mig har de gjort också. I övrigt var spelet back on track o stabilt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Har tappat äckelhormycket senaste 3 dagarna Avanza -10% idag HEHEHEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Maj , 2010 Rapport Share Postad 6 Maj , 2010 Fattar ingenting av nergången i Bahnhof heller, stabil rapport och sen inga nyheter och ändå rejält dyk. Låg omsättning som vanligt men varför säljer folk så billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts