SasaOmerbasic Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Jag rejkar nästan 1k/10k på boss nl100-150, mestadels nl100 Bra! ohh, wait. Citera
Snygglenn Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Bra! ohh, wait. Nej jag menade inte att det var bra och är inte speciellt lag så därför jag undrar hur jag kan rejka så mycket i jämförelse Citera
SasaOmerbasic Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Nej jag menade inte att det var bra och är inte speciellt lag så därför jag undrar hur jag kan rejka så mycket i jämförelse Jag vet inte. Jag har spelat 66K händer på nivån och rejkat 7K enligt HM. Siffrorna verkar stämma med min rakeback. Har Bossmedia samma upplägg när dem rejkar potter? Samma tak osv? Citera
Gustaf112 Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Nej jag menade inte att det var bra och är inte speciellt lag så därför jag undrar hur jag kan rejka så mycket i jämförelse Ongame och Boss har kanske olika rakemetod? Citera
Rooney Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Pengarna ute från whitebet imorgon så jag kan flytta vidare Idag har jag gjort mitt andra dyk i vägen mot dykcert. Iom att vi tar det vintertid får vi dyka i torrdräkt vilket ju minst sagt är en upplevelse och utmaning. Grejade det dock fint efter ett tag. Lagom trevligt att dra på sig den med kläder under i ett varmt och fuktigt badhus dock Ska bli skoj att komma ut sen, de som dykt ett tag säger att dykningen i Sverige/norge är den de uppskattar mest. När jag tänker dykning är det väl dock främst tropikerna Kollade nyss The girl next door. Elisha Cuthbert Bland de värre i den filmen Citera
Zumsar Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Idag har jag gjort mitt andra dyk i vägen mot dykcert. Iom att vi tar det vintertid får vi dyka i torrdräkt vilket ju minst sagt är en upplevelse och utmaning. Grejade det dock fint efter ett tag. Lagom trevligt att dra på sig den med kläder under i ett varmt och fuktigt badhus dock Ska bli skoj att komma ut sen, de som dykt ett tag säger att dykningen i Sverige/norge är den de uppskattar mest. När jag tänker dykning är det väl dock främst tropikerna Kollade nyss The girl next door. Elisha Cuthbert Bland de värre i den filmen Grattis i förhand till certet! Du får gärna fråga dem vad det är de uppskattar med svensk dykning och var de dyker. Jag kan förstå "borta bra men hemma bäst" med hur man trivs innan och efter dyket mm men att säga att själva dykningen under ytan uppskattas mest i svenska vatten känns väldigt märkligt. Tilt, när du sa att du hade sett The girl next door hoppades jag på att du menade denna: http://www.imdb.com/title/tt0830558/ Citera
Rooney Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Grattis i förhand till certet! Du får gärna fråga dem vad det är de uppskattar med svensk dykning och var de dyker. Jag kan förstå "borta bra men hemma bäst" med hur man trivs innan och efter dyket mm men att säga att själva dykningen under ytan uppskattas mest i svenska vatten känns väldigt märkligt. Tilt, när du sa att du hade sett The girl next door hoppades jag på att du menade denna: http://www.imdb.com/title/tt0830558/ Som en förklarade det så är fiskar och koraller trevligt de 20 första dyken men sen blir det liksom inte mycket mer än det. Här i Sverige finns det hur många välbevarade vak som helst tack vare vattentemperaturen och att vrakdyka ska tydligen vara nuts. Tyckte också det lät märkligt dock Hehe jag råkade ladda hem den filmen istället förra gången vi tänkt se den, verkade läskig, tjejen vägrade se på den när hon såg barnmisshandlandet. Ska ta och kika in den någon dag The Girl Next Door är så nutz Verkligen. Mycket roligare än jag kom ihåg den också Citera
Staash Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Den Girl Next Door utan Elisha Cuthbert är en riktigt bra men skrämmande rulle. Hade suget såå många gånger att bara kliva in i rutan och banka lite vett i skallen på folket, det var brutalt. Det är knappt så man orkar se det! Citera
Alfredo__ Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Hehe jag råkade ladda hem den filmen istället förra gången vi tänkt se den, verkade läskig, tjejen vägrade se på den när hon såg barnmisshandlandet. Ska ta och kika in den någon dag Annan film du inte bör se med flickvännen såvida du inte försöker framkalla ett missfall: http://www.imdb.com/title/tt0856288/ Citera
GG Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Kul att du tar dykcert ronkan! Det grymmaste med varmare vatten tycker jag friheten att ha såpass tunn våtdräkt och om det är riktigt varmt även dyka helt utan våtdräkt. Sån otrolig frihet jämfört med tjockare våtdräkt/torrdräkt. Så jävla cpgrymt när vi var på cpc-cruisen och gjorde vrakdyk på 28m djup på ett extremt välbevarat vrak och 30 grader i vattnet, dök i bara badshortsen och BCDn, sjukt kul. Citera
Myt4z Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Kul att du tar dykcert ronkan! Det grymmaste med varmare vatten tycker jag friheten att ha såpass tunn våtdräkt och om det är riktigt varmt även dyka helt utan våtdräkt. Sån otrolig frihet jämfört med tjockare våtdräkt/torrdräkt. Så jävla cpgrymt när vi var på cpc-cruisen och gjorde vrakdyk på 28m djup på ett extremt välbevarat vrak och 30 grader i vattnet, dök i bara badshortsen och BCDn, sjukt kul. Känns lite läskigt att dyka bland vrak helt utan våtdräkt, ere inte lätt få rivsår mm? Är själv sugen på att ordna dykcert ngn gång i framtiden. Citera
GG Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Ah, om man ska in i vraket och ha sig så är ju våtdräkt ett måste, mkt vassa kanter osv. Men vi höll oss runt omkring det mestadels samt tog oss igenom en ganska bred passage bara så det var inte så farligt. Och ja, bra plan att ta dykcert Det är otroligt kul Citera
Rooney Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Kul att du tar dykcert ronkan! Det grymmaste med varmare vatten tycker jag friheten att ha såpass tunn våtdräkt och om det är riktigt varmt även dyka helt utan våtdräkt. Sån otrolig frihet jämfört med tjockare våtdräkt/torrdräkt. Så jävla cpgrymt när vi var på cpc-cruisen och gjorde vrakdyk på 28m djup på ett extremt välbevarat vrak och 30 grader i vattnet, dök i bara badshortsen och BCDn, sjukt kul. Jises det där låter sannerligen helt sjukt gött Citera
Rooney Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2010 Såja nu är alla pengar ute från whitebet och jämfört med kursen atm är jag till och med plus 4-500 på uttaget. Snygg som fan Ska sätta in 1.5k dulls med kreditkortet sen tror jag så jag kan lira lite ikväll. Svinig avgift dock Ska lägga om spelet lite framöver och har lite ideer. Ska även ta min första coachsession snart. Måste igång med grinden nu andra delen av månaden. Bara 4k händer hittils! Citera
padrinosftw Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 Prövade din metod att inte kolla saldot när jag grindade. Lät ju så bra i teorin, men praktiskt så åt ovetskapen upp mig inifrån. Needless to say så gick det inge vidare Kommer du att fortsätta spela på Ongame? Citera
Rooney Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2010 Prövade din metod att inte kolla saldot när jag grindade. Lät ju så bra i teorin, men praktiskt så åt ovetskapen upp mig inifrån. Needless to say så gick det inge vidare Kommer du att fortsätta spela på Ongame? Jasså. Jag antar att det passar alla olika. Jag tycker helt enkelt tanken att det inte spelar någon roll med utgången av händerna så länge jag spelar bra räcker för att inte ha något sug efter att veta hur det går. Jajemen bytte bara site Citera
jkkman Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 jag uppdaterar resultat hela tiden typ. nuts är det! Citera
Rooney Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2010 jag uppdaterar resultat hela tiden typ. nuts är det! Det gjorde jag med förr, råtiltande Citera
-PK- Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 jag uppdaterar resultat hela tiden typ. nuts är det! Haha, +1, sitter och klickar KONSTANT, förmodligen 2-3 updates i minuten, vet dock inte om jag gillar det eller ej8-) Citera
Myt4z Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 Ah, om man ska in i vraket och ha sig så är ju våtdräkt ett måste, mkt vassa kanter osv. Men vi höll oss runt omkring det mestadels samt tog oss igenom en ganska bred passage bara så det var inte så farligt. Och ja, bra plan att ta dykcert Det är otroligt kul Låter riktigt sjysst, och spännande. Vart ngnstans var detta, vilket land? Citera
Teh_MoUsE Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 Ett tips! Ta bort resultat från HM helt och hållet, tror det är mkt EV- att kolla resultat (iaf för mig). Det har funkat och jag har lärt mig att lägga mindre fokus på resultat Citera
Zeit Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 Ett tips! Ta bort resultat från HM helt och hållet, tror det är mkt EV- att kolla resultat (iaf för mig). Det har funkat och jag har lärt mig att lägga mindre fokus på resultat Hur tar man bort resultatet? Citera
Recommended Posts