Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En hel dag framför datorn men ingen poker... Huvudet känns inte med. Nu har jag ju någon skit i kroppen också men jag förstår inte hur man kan sitta inne o enbart grinda flera dagar i sträck. Hjärnan måste ju bli mos. Känns som jag är direkt beroende av att komma ut och röra på mig innan jag ens kan fundera på att spela poker. Annars blir det som den här dagen. Slösurf i oäntligheten o lite serietittande :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det här en kass syn? Tar den för att FI gett skenet de första 20 händerna av att vara donk.

 

AhQx

 

Seat 3: IShoveUTank ($333 in chips)

Seat 5: JUANOVICH42 ($206 in chips)

Seat 6: xxTCBxx ($198 in chips)

Seat 8: Batmayn ($259.50 in chips)

Seat 10: malxom59 ($221 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

xxTCBxx posts small blind ($1), Batmayn posts big blind ($2), DEALING_HOLE_CARDS

.

 

PRE-FLOP

malxom59 folds, IShoveUTank folds, JUANOVICH42 raises to $5, xxTCBxx folds, Batmayn raises to $16, JUANOVICH42 calls $16.

 

FLOP [board cards: Jack of Hearts,Jack of Spades,10 of Hearts ]

DEALING_FLOP

, Batmayn checks, JUANOVICH42 checks.

 

TURN [board cards: Jack of Hearts,Jack of Spades,10 of Hearts,3 of Hearts ]

DEALING_TURN

, Batmayn bets $20, JUANOVICH42 calls $20.

 

RIVER [board cards: Jack of Hearts,Jack of Spades,10 of Hearts,3 of Hearts,9 of Hearts ]

DEALING_RIVER

, Batmayn bets $223.50 and is all-in, JUANOVICH42 calls $170 and is all-in.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet man att man backar så tiltar man ju ändå =p

 

Jag tycker faktiskt tilten blir markant mindre när jag aldrig får se några siffror på det. Ältandet är också det mkt mindre. Win win :)

 

 

Spelade lite till men det gick segt. Var trött så försökte göra det enkelt. Kan ju va smart :)

 

 

Börjat spela lite CS igen med polarna. Sjukt vad roligt det är :) Vet inte för vilken gång i ordningen jag börjar lira igen men nog är det många nu

 

Jävla fint att man fått springa lite bra på börsen det sista också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker faktiskt tilten blir markant mindre när jag aldrig får se några siffror på det. Ältandet är också det mkt mindre. Win win :)

 

 

Spelade lite till men det gick segt. Var trött så försökte göra det enkelt. Kan ju va smart :)

 

Börjat spela lite CS igen med polarna. Sjukt vad roligt det är :) Vet inte för vilken gång i ordningen jag börjar lira igen men nog är det många nu

 

Jävla fint att man fått springa lite bra på börsen det sista också :)

 

Säg gärna till nån dag när ni kör kan ni få möta min "klan" =) , hade vart skoj se dig krossa i CS :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som jag blir scammad på min rb :(

 

Lirade 32k händer NL200 förra månaden. Kan detta verkligen bara generera drygt 1.9k rejk på ongame? Fick alltså tillbaka drygt 1k

 

 

Säg gärna till nån dag när ni kör kan ni få möta min "klan" =) , hade vart skoj se dig krossa i CS :D

 

Blir inte mkt kross av en avdankad lirare som mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som jag blir scammad på min rb :(

 

Lirade 32k händer NL200 förra månaden. Kan detta verkligen bara generera drygt 1.9k rejk på ongame? Fick alltså tillbaka drygt 1k

 

Vet inte hur mkt RB du har nu, men jag brukar räkna med runt 60 öre per spelad hand i RB, vilket borde ge runt 20k sek rb på en schysst RB-deal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som jag blir scammad på min rb :(

 

Lirade 32k händer NL200 förra månaden. Kan detta verkligen bara generera drygt 1.9k rejk på ongame? Fick alltså tillbaka drygt 1k

 

 

 

 

Blir inte mkt kross av en avdankad lirare som mig :)

 

maila siten och fråga, annars kanske du har statistik från prima och b2b du kan jämföra med? har du rejkat mer $€/hand där är det onekligen skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart ett stabilt hål nu skulle jag tro. Här är lite händer just for the great fun of it!

 

Seat 3: Katzorking ($202 in chips)

Seat 4: beppenick ($205 in chips)

Seat 5: JUANOVICH42 ($283 in chips)

Seat 7: Rohanh86 ($251 in chips)

Seat 9: tinkemoovs ($320.75 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Rohanh86 posts small blind ($1), tinkemoovs posts big blind ($2), DEALING_HOLE_CARDS

.

 

PRE-FLOP

Katzorking raises to $6, beppenick folds, JUANOVICH42 raises to $21, Rohanh86 folds, tinkemoovs folds, Katzorking calls $21.

 

FLOP [board cards: Ace of Spades,8 of Diamonds,7 of Spades ]

DEALING_FLOP

, Katzorking checks, JUANOVICH42 bets $26, Katzorking calls $26.

 

TURN [board cards: Ace of Spades,8 of Diamonds,7 of Spades,8 of Clubs ]

DEALING_TURN

, Katzorking checks, JUANOVICH42 bets $52, Katzorking calls $52.

 

RIVER [board cards: Ace of Spades,8 of Diamonds,7 of Spades,8 of Clubs,4 of Spades ]

DEALING_RIVER

, Katzorking checks, JUANOVICH42 bets $184 and is all-in, Katzorking calls $103 and is all-in.

 

SHOWDOWN

JUANOVICH42 shows [ Queen of Clubs,9 of Clubs ]

Katzorking shows [ Jack of Spades,Ace of Clubs ]

Katzorking wins $404.

 

 

--------

 

 

Seat 2: gimly16 ($273 in chips)

Seat 3: -HuxFlux- ($200 in chips)

Seat 7: els1972 ($146.70 in chips)

Seat 9: JUANOVICH42 ($228.60 in chips)

Seat 10: TwoDolphins ($247.35 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

TwoDolphins posts small blind ($1), gimly16 posts big blind ($2), DEALING_HOLE_CARDS

.

 

PRE-FLOP

-HuxFlux- folds, els1972 folds, JUANOVICH42 raises to $5, TwoDolphins folds, gimly16 raises to $18, JUANOVICH42 calls $18.

 

FLOP [board cards: 3 of Spades,Queen of Spades,9 of Spades ]

DEALING_FLOP

, gimly16 bets $19, JUANOVICH42 raises to $48, gimly16 calls $48.

 

TURN [board cards: 3 of Spades,Queen of Spades,9 of Spades,4 of Diamonds ]

DEALING_TURN

, gimly16 checks, JUANOVICH42 bets $162.60 and is all-in, gimly16 calls $162.60.

 

RIVER [board cards: 3 of Spades,Queen of Spades,9 of Spades,4 of Diamonds,2 of Clubs ]

DEALING_RIVER

.

 

SHOWDOWN

JUANOVICH42 shows [ King of Hearts,King of Diamonds ]

gimly16 shows [ Ace of Spades,5 of Spades ]

gimly16 wins $455.20.

 

--------

 

 

Seat 1: Magichand_2 ($375 in chips)

Seat 5: -HuxFlux- ($200 in chips)

Seat 8: dilo93 ($1,182.70 in chips)

Seat 9: JUANOVICH42 ($415.40 in chips)

Seat 10: iamthedevil6 ($277.10 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Magichand_2 posts small blind ($1), -HuxFlux- posts big blind ($2), DEALING_HOLE_CARDS

.

 

PRE-FLOP

dilo93 folds, JUANOVICH42 raises to $6, iamthedevil6 folds, Magichand_2 folds, -HuxFlux- raises to $20, JUANOVICH42 calls $20.

 

FLOP [board cards: 7 of Diamonds,6 of Clubs,Ace of Diamonds ]

DEALING_FLOP

, -HuxFlux- bets $24, JUANOVICH42 raises to $58, -HuxFlux- raises to $180 and is all-in, JUANOVICH42 calls $180.

 

TURN [board cards: 7 of Diamonds,6 of Clubs,Ace of Diamonds,6 of Hearts ]

DEALING_TURN

.

 

RIVER [board cards: 7 of Diamonds,6 of Clubs,Ace of Diamonds,6 of Hearts,10 of Clubs ]

DEALING_RIVER

.

 

SHOWDOWN

-HuxFlux- shows [ 8 of Hearts,10 of Hearts ]

JUANOVICH42 shows [ Ace of Hearts,Queen of Clubs ]

JUANOVICH42 wins $398.

 

 

--------

 

Seat 1: Magichand_2 ($366 in chips)

Seat 5: -HuxFlux- ($202 in chips)

Seat 8: dilo93 ($1,181.70 in chips)

Seat 9: JUANOVICH42 ($610.40 in chips)

Seat 10: iamthedevil6 ($285.30 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Magichand_2 posts small blind ($1), -HuxFlux- posts big blind ($2), DEALING_HOLE_CARDS

.

 

PRE-FLOP

dilo93 raises to $8, JUANOVICH42 calls $8, iamthedevil6 folds, Magichand_2 folds, -HuxFlux- folds.

 

FLOP [board cards: 5 of Spades,8 of Diamonds,Ace of Spades ]

DEALING_FLOP

, dilo93 checks, JUANOVICH42 bets $14, dilo93 calls $14.

 

TURN [board cards: 5 of Spades,8 of Diamonds,Ace of Spades,Jack of Spades ]

DEALING_TURN

, dilo93 checks, JUANOVICH42 bets $35, dilo93 calls $35.

 

RIVER [board cards: 5 of Spades,8 of Diamonds,Ace of Spades,Jack of Spades,5 of Hearts ]

DEALING_RIVER

, dilo93 checks, JUANOVICH42 bets $70, dilo93 calls $70.

 

SHOWDOWN

JUANOVICH42 shows [ Queen of Hearts,Ace of Diamonds ]

dilo93 shows [ 8 of Hearts,Ace of Clubs ]

dilo93 wins $254.

 

 

--------

 

 

 

Seat 1: Magichand_2 ($281 in chips)

Seat 5: -HuxFlux- ($200 in chips)

Seat 8: dilo93 ($1,409.20 in chips)

Seat 9: JUANOVICH42 ($480.40 in chips)

Seat 10: iamthedevil6 ($282.30 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

Magichand_2 posts small blind ($1), -HuxFlux- posts big blind ($2), DEALING_HOLE_CARDS

.

 

PRE-FLOP

dilo93 folds, JUANOVICH42 raises to $6, iamthedevil6 folds, Magichand_2 raises to $26, -HuxFlux- folds, JUANOVICH42 calls $26.

 

FLOP [board cards: Ace of Hearts,7 of Spades,8 of Hearts ]

DEALING_FLOP

, Magichand_2 bets $32, JUANOVICH42 calls $32.

 

TURN [board cards: Ace of Hearts,7 of Spades,8 of Hearts,10 of Clubs ]

DEALING_TURN

, Magichand_2 checks, JUANOVICH42 bets $58, Magichand_2 raises to $125, JUANOVICH42 raises to $422.40 and is all-in, Magichand_2 calls $223 and is all-in.

 

RIVER [board cards: Ace of Hearts,7 of Spades,8 of Hearts,10 of Clubs,King of Spades ]

DEALING_RIVER

.

 

SHOWDOWN

JUANOVICH42 shows [ Ace of Diamonds,Queen of Spades ]

Magichand_2 shows [ Jack of Hearts,9 of Hearts ]

Magichand_2 wins $561.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du spelat mkt cs förr rooney? ;s

 

 

 

du tar ju ba in niko, vilket obv är fusk :PP

 

Nja inte mer än en normalgamer :)

 

Vet inte hur mkt RB du har nu, men jag brukar räkna med runt 60 öre per spelad hand i RB, vilket borde ge runt 20k sek rb på en schysst RB-deal.

 

Det låter mycket. Får ta med i beräkningarna att man inte maxrejkar på NL200 heller

 

 

maila siten och fråga, annars kanske du har statistik från prima och b2b du kan jämföra med? har du rejkat mer $€/hand där är det onekligen skumt.

 

Tror inte det är affen utan siten som felet ligger hos faktiskt. Hos Unibet spelade jag 28500 händer i Juli 2009 och rejkade enligt HM €3463 på nl200. Har för mig att HM visade för mycket men inte jättemycket. Tror knappast det var mer än en tusing euro. Tyvärr kan jag inte se vad min rb blev då kontohistoriken hos unibet inte går tillbaka så långt... Iaf kan ju inte ongamerejken stämma :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar inte riverpushen i första handen, men det vet du nog om själv redan :)

 

Jobba på

/ musen

 

Wooot vi reppar ju massor med kul! Har man börjat bluffa utan outs får man väl fortsätta på flushkortet. Det kan nog herofoldas en del där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

river är bra mkt bättre än flop/turn iaf.

 

Flopp betar vi bort TT-JJ, turn skjuter vi bort floaten med dessa, o river bara måste vi ju hänga oss själva :mrgreen:

 

Nej men det kan väl vara att föredra att ge upp handen redan på flopp. Men de känns lite fel de också. Majoriteten av NL200 grinders synar ju in sig ganska tight där så rangen känns rätt starkt viktad mot TT-JJ samt AQ. Vill ju gärna ge dom chansen att vika paren med ett skott flopp eller? Jag trebettar bara kring 6% också så han borde respektera mina betar också sas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...