Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ingen som tar BobbyFischers rygg och lirar Tyskland till 75ggr på betfair mot Usla Kanada?

 

Nä, däremot kör jag hcp-lir på Tyskland +4,5, inte lika vågat kanske;-) Vad jag läst så verkar de flesta vara inne på att spela hcp-spel på Kanada men jag tror inte dom kommer få till den målfest som folk är inne på. Har lirat en hel del hockey under detta OS och det har gått riktigt bra, har mest spelat hcp-spel på underdogsen och underspel på mål, i perioder och match. Känns överlag som att värdet ligger i att gå emot favoriterna lite, då oddsen verkar gå upp pga att folk vill spela favoriterna, men att dom får ta till hcp-spel då.

 

Spridda tankar från en som har noll koll på hockey, men mina resonemang har funkat bra hittills iaf, kanske bara varians.

 

Edit: Bara för å jinxa sönder mig rejält så kan jag redovisa mina två andra bets jag lagt ikväll, Tjeckien -3,5 och Slovakien -3,5, vilka iofs går emot mitt tidigare resonemang:) Hade en liten slant på Vitryssland tidigare ikväll också, tyckte 3,80 var ett för högt överodds för att avstå, var nära att den satt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj vilken dominans av Kanada. Ska mycket till om det inte blir vinst med 5 baljor här.

 

Håller med faktist, tyskarna verkar inte ens ha en tanke på att försöka anfalla. Satte första livebetet dock, under 1,5 mål i första perioden. Slängde även in under 6,5 mål i matchen innan matchstart, men tror det kan rinna iväg om Kanada väl får in en puck tidigt i andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha Kanada ser inte alls intresserade ut längre och Tyskarna får in en puck. Nu ser det inte alls lika ljust ut. Man snackar ju om "good habits" hela tiden. Kom igen nu för helvete

 

Skönt skott dock, rätt genom målburen!

 

Har ett basketbet som kommer missa också. Hur lyckas jag rygga alla missar :( Lagt märke till vad mycket idioter det finns på olika sidor. En sida som "Rekatochklart.se" har ju skribenter som tycker det är helt ok att spela svs odds eller skita i att jämföra odds över huvud taget. Pinsamt

 

 

+1 han e grym.

 

Är en lång pina varje match då han e utbytt mot renberg.

 

Renberg tycker jag dock är ok, Lindeborg däremot, JESUS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket guldspel det finns ikväll på USA - Schweiz. +2.5 på Schweiz till 2.15.

 

USA vinner senast mot Kanada men har REJÄL flyt. Långt efter i skotten och spelmässigt också i min mening.

 

Att bookisarna sätter USA som favorit med 1.12 i odds känns helt vansinnigt. Schweiz imponerade inte mot Vitryssland och har visserligen en match i benen sen gårdagen, men det ska inte behöva spela särskilt stor roll. Skillnad på hockey och fotboll här. Nu får man återigen göra det man gör bäst när man lämnar över taktpinnen till USA och spelar kontringshockey. Hiller gör inte om tabben från igår

 

Låt nu bara inte spelet missa på grund av ett mål i öppen kasse...

 

 

Känns som ett av de bästa spelen hittils i OS-hockeyn imo

 

 

Under 5.5 till 1.9 känns också intressant

 

 

 

 

Finland är värt att tänka över efter Tjeckiens match inatt. Jagr fortfarande inte säker till spel, men tvingades tydligen kliva av igår på grund av en stel nacke. Borde ju gå att återhämta sig från tycker man

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...