Rooney Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 klart som fan båda fotbollsmatcherna ska missa också, verkligen totalt jävla misärback rullemässigt idag ;S;S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 separat sportsbettingrulle eller jättedonk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 separat sportsbettingrulle eller jättedonk? Obv separat sportsbettingrulle på några tusenlappar, microstejks dammit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 rätt sjuka misärinlägg du skeppar om några jävla micro gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 rätt sjuka misärinlägg du skeppar om några jävla micro gillar Vadå kämpar man timtals om dan för att dra ihop lite slantar är de väl tiltande som fan Brände trots allt iväg halva "rullen" idag Så obv att man ska torska när man chansar lite Slutar väl me att man sitter o slänger tusenlapparna runt sig på musens vis detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mira Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Man ska egentligen inte kritisera ett spel efter match, men.... 1,32 (Mora). Lite fel att gå in tungt på ett lag som inte har nått att spela för. Och till det oddset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Man ska egentligen inte kritisera ett spel efter match, men.... 1,32 (Mora). Lite fel att gå in tungt på ett lag som inte har nått att spela för. Och till det oddset. Hade faktiskt ingen aning om vad som gällde i matchen över huvud taget, ryggade bara Iceeman. Var så fallet vet jag inte hur han tänkte där men men Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Börjar bli ganska löjligt med mina NBA bets Miss inatt igen. Använde iaf Expekts gratisbet Missade två tennismatcher till igår också. Bättre lycka idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Iceeman Missade två tennismatcher till igår också. Bättre lycka idag FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esapro Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Vad sägs om Canada OS guld -200/1.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Vad sägs om Canada OS guld -200/1.50 Jag har spelat USA för 4,80. Kan de skrälla i gruppen kan de mycket väl göra det igen till sånt odds. Finland kommer de slå ganska lätt idag tror jag. Finland hade grymt mycket tur mot Tjeckien och var inte alls farliga, har dessutom inte imponerat f.ö. Om man spelar USA-Canada på finaldagen så får man troligen 2,50-3.00 i odds som bäst och då gäller ju även våran bet på övertid och straffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Vad sägs om Canada OS guld -200/1.50 Jättekallt imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Hejhej, vilken tid sänds usa-finland? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esapro Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 21:00 usa fin Vill gärna se hur lätt USA sågar ner Finland först... Om Miller fortsätter å vara omänsklig så blir det såklart tufft för Canada Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 USA - 1.5 till 2.7, Kanada -2.5 till 2 Schild på pallen i Slalomen till 1.65 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Idag går bettingen som tåget, typ iaf Har 3 nba matcher, en gång i livet? Vägrar ge mig där Dyrt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Idag går bettingen som tåget, typ iaf Har 3 nba matcher, en gång i livet? Vägrar ge mig där Dyrt som fan Vilka har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Vilka har du? Tog tre av dom du hade som jag hittade odds på. Washington, portland och memphis Funderar för övrigt lite hur du tänker när du rygger Icemaan fast när förutsättningarna är helt andra och oddset obv också ändrats i tennismatchen han spelat på nu inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Tog tre av dom du hade som jag hittade odds på. Washington, portland och memphis Funderar för övrigt lite hur du tänker när du rygger Icemaan fast när förutsättningarna är helt andra och oddset obv också ändrats i tennismatchen han spelat på nu inatt? Okej. Jag tänkte att Över 17,5 och Över 18,5 inte är någon större skillnad samt att jag fick 2.00 odds istället för 1,72 som han fick på sin bet. Om jag inte har missat något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Okej. Jag tänkte att Över 17,5 och Över 18,5 inte är någon större skillnad samt att jag fick 2.00 odds istället för 1,72 som han fick på sin bet. Om jag inte har missat något annat? Nä men fortfarande rätt övertygad om att man inte kan tänka så utan att ha någon koll på det över huvud taget. I övrigt, har ju märkt att det verkligen inte är "bara" att rygga hans spel för att håva in cashen. I 3 av 4 spel har ju oddset droppats ordentligt sen han lagt upp dom, och att rygga då som de flesta verkar göra rakt av att döma av kommentarerna är nog inte särskilt smart... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Nä men fortfarande rätt övertygad om att man inte kan tänka så utan att ha någon koll på det över huvud taget. I övrigt, har ju märkt att det verkligen inte är "bara" att rygga hans spel för att håva in cashen. I 3 av 4 spel har ju oddset droppats ordentligt sen han lagt upp dom, och att rygga då som de flesta verkar göra rakt av att döma av kommentarerna är nog inte särskilt smart... Jag tycker fortfarande det är en bra bet till de oddset, kollar över varje bet jag ryggar och analyserar om det är spelvärt. Som du säger sjunker oddsen väldigt fort på de matcher han spelar, vissa t.ö.m tar bolagen bort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Såja livebettade på kanadas damer till 3x Fan vad dåliga sverige är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Såja livebettade på kanadas damer till 3x Fan vad dåliga sverige är bad beat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nijap Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 nice, gl! vad är din månadslön ungefär förresten, om du gissar dig ett tal du skulle tro på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 nice, gl! vad är din månadslön ungefär förresten, om du gissar dig ett tal du skulle tro på? hahah alltså, typ 10e gången du frågar folk hur mycket de tjänar? Whats up with that? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts