Gå till innehåll

Rooney

Rooney

Recommended Posts

• Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

rätt sjuka misärinlägg du skeppar om några jävla micro :D gillar

Vadå kämpar man timtals om dan för att dra ihop lite slantar är de väl tiltande som fan :mrgreen: Brände trots allt iväg halva "rullen" idag :) Så obv att man ska torska när man chansar lite :( Slutar väl me att man sitter o slänger tusenlapparna runt sig på musens vis detta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ska egentligen inte kritisera ett spel efter match, men....

1,32 (Mora). Lite fel att gå in tungt på ett lag som inte har nått att spela för. Och till det oddset.

Hade faktiskt ingen aning om vad som gällde i matchen över huvud taget, ryggade bara Iceeman. Var så fallet vet jag inte hur han tänkte där men men :)

Länk till kommentar

Vad sägs om Canada OS guld -200/1.50

Jag har spelat USA för 4,80. Kan de skrälla i gruppen kan de mycket väl göra det igen till sånt odds. Finland kommer de slå ganska lätt idag tror jag. Finland hade grymt mycket tur mot Tjeckien och var inte alls farliga, har dessutom inte imponerat f.ö.

Om man spelar USA-Canada på finaldagen så får man troligen 2,50-3.00 i odds som bäst och då gäller ju även våran bet på övertid och straffar.

Länk till kommentar

Vilka har du?

Tog tre av dom du hade som jag hittade odds på. Washington, portland och memphis

Funderar för övrigt lite hur du tänker när du rygger Icemaan fast när förutsättningarna är helt andra och oddset obv också ändrats i tennismatchen han spelat på nu inatt? :P

Länk till kommentar

Tog tre av dom du hade som jag hittade odds på. Washington, portland och memphis

Funderar för övrigt lite hur du tänker när du rygger Icemaan fast när förutsättningarna är helt andra och oddset obv också ändrats i tennismatchen han spelat på nu inatt? :P

Okej.

Jag tänkte att Över 17,5 och Över 18,5 inte är någon större skillnad samt att jag fick 2.00 odds istället för 1,72 som han fick på sin bet. Om jag inte har missat något annat?

Länk till kommentar

Okej.

Jag tänkte att Över 17,5 och Över 18,5 inte är någon större skillnad samt att jag fick 2.00 odds istället för 1,72 som han fick på sin bet. Om jag inte har missat något annat?

Nä men fortfarande rätt övertygad om att man inte kan tänka så utan att ha någon koll på det över huvud taget.

I övrigt, har ju märkt att det verkligen inte är "bara" att rygga hans spel för att håva in cashen. I 3 av 4 spel har ju oddset droppats ordentligt sen han lagt upp dom, och att rygga då som de flesta verkar göra rakt av att döma av kommentarerna är nog inte särskilt smart...

Länk till kommentar

Nä men fortfarande rätt övertygad om att man inte kan tänka så utan att ha någon koll på det över huvud taget.

I övrigt, har ju märkt att det verkligen inte är "bara" att rygga hans spel för att håva in cashen. I 3 av 4 spel har ju oddset droppats ordentligt sen han lagt upp dom, och att rygga då som de flesta verkar göra rakt av att döma av kommentarerna är nog inte särskilt smart...

Jag tycker fortfarande det är en bra bet till de oddset, kollar över varje bet jag ryggar och analyserar om det är spelvärt. Som du säger sjunker oddsen väldigt fort på de matcher han spelar, vissa t.ö.m tar bolagen bort :-P

Länk till kommentar