Bluwajt Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 gubbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 när åks det? Edit: tänkte främst på om du var där över nyår, för isf borde du boka sensation white HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE EHEHEH :D:D http://www.sensation.com/ + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 hahaha hade hört att nån hade sex första programmet i ph o hon va med i schulmanshow på aftonbladet o verkade ju helt jävla pantad så fick kolla upp saken helt enkelt "ååååh så jävla kåt, ska vi knulla?" "Men lägg lakanen över mig så kör vi doggystyle" "Nej nej nej vi kan inte göra det, då ser alla ju" "Vadå ser alla?" "Ingen vet vad vi gör" (jätteobv vad dom gör ) "Nae det här går inte allså, nej nu kommer jag" "Nej nej nej lägg av" "Nej jag kommer, fitta" "Kom då" :mrgreen: Måste ses, tv6 play första avsnittet first? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 när åks det? Edit: tänkte främst på om du var där över nyår, för isf borde du boka sensation white HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE EHEHEH :D:D http://www.sensation.com/ Jag är sugen men brorsan inte lika tror jag first? Säkerligen fler än jag som inte inbitet följt paradise hotel, office exkluderat Fortsätter springa bra i december! Typ 700 händer till samtidigt som jag grindade paradise hotel obv, inte ens svårt att riva in 4 bi Lär ju raisa flopp här men tog synen o bad för en blank turn som obv inte kom Men hur ska str8flushdraget missa Stacks: UTG making_love ($563.25) CO sankha.26 ($673.30) BTN Hero ($204) SB Nordic_Mist ($240.30) BB W221 ($214.05) Pre-Flop: ($3, 5 players) Hero is BTN K:heart: Q:club: making_love raises to $6, sankha.26 calls $6, Hero calls $6, Nordic_Mist calls $5, 1 fold Flop: J:club: 9:club: 10:heart: ($26, 4 players) Nordic_Mist checks, making_love bets $20, 1 fold, Hero calls $20, Nordic_Mist folds Turn: 10:club: ($66, 2 players) making_love bets $50, Hero calls $50 River: K:club: ($166, 2 players) making_love bets $150, Hero calls $128 Final Pot: $444 making_love shows A:club: 6:club: Hero shows K:heart: Q:club: Hero wins $419 (net +$215) FI verkar va fisk men bara spelat ett tjugotal händer. Openraisat 14, bara pottbet är det jag sett. Är det standard att syna? Stacks: UTG W221 ($214.05) CO making_love ($572.25) BTN sankha.26 ($495.30) SB Hero ($194) BB Nordic_Mist ($210.30) Pre-Flop: ($3, 5 players) Hero is SB Q:heart: Q:diamond: 1 fold, making_love raises to $6, sankha.26 raises to $21, Hero raises to $52, 1 fold, making_love folds, sankha.26 calls $31 Flop: 6:club: K:diamond: 10:heart: ($112, 2 players) Hero checks, sankha.26 bets $150, Hero Fick lägga ner när ja trodde 57 va 77 och KTs var KJs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 Sjuk den här, 92:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Hur kan han inte vara sugen, behöver ju inte ta E eller kola för att det ska vara sjukt grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 Hur kan han inte vara sugen, behöver ju inte ta E eller kola för att det ska vara sjukt grymt Inte hans stil att ravea direkt. Inte hans nya brud heller. Hans gamla brud däremot, hon jävlar drog runt på sånt där. Gillade både att ravea och ta den i rava sas som han sa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Blev en kväll med tjejen igår och idag blir det utgång. Sista utgången på hemmaplan i år! Ska bli storartat. Skulle kunna lira lite på dagen idag men vi får se. Egentligen är det väl enda chansen jag har att lira innan jag drar till NY och det är väl inte helt fel att gå på semester med 8bi upp på 1.4k händer i ryggen i december Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knoxville_1 Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 xxxxxxx Är de så han nickar på ongame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Senaste aktivitet: Idag 14:26 Tittar på ett ämne Kontoret - Luap, Pk och Mrjimmy @ 14:26 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 QQ handen kör jag på. Han har AK inte så ofta mtp syn pre och du blockerar KQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 QQ handen kör jag på. Han har AK inte så ofta mtp syn pre och du blockerar KQ. Tänkte inte särskilt mkt och synade in i AK Antar att man får syna av skiten hur som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Tänkte inte särskilt mkt och synade in i AK Antar att man får syna av skiten hur som helst Givet uppvisat resultat så suger din syn. Fold imo. Board: 6c Kd Th Dead: equity win tie pots won pots tied Hand 0: 10.808% 10.81% 00.00% 963 0.00 { QdQh } Hand 1: 89.192% 89.19% 00.00% 7947 0.00 { AKo } Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2009 åååååååå bakfull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 jag skulle inte inte snacka så överjävligt skit om den där bruden som låg med någon i PH första kvällen, hennes farsa är fanemig inte o leka med Svartenbrandt e levande legendarisk svensk kriminalhistoria! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Inlägget raderat pga provokationsförsök. // Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 ... BAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 BAN! +1 jävla fan kuk i fittan horas bög i knullat rövhål...orka! Edit: dock är jag inte 100 på att jag tror på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 jag skulle inte inte snacka så överjävligt skit om den där bruden som låg med någon i PH första kvällen, hennes farsa är fanemig inte o leka med Svartenbrandt e levande legendarisk svensk kriminalhistoria! Ja.. Han är väldigt farlig. ett riktigt proffs. Är ju allmänt vedertaget den största lallern inom den kriminella världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 Såja projektorn ser ut att bli såld idag lagom till NY resan 8k blir det för den. En kille som kommer upp från Mariestad! Klonkade hem flera fina presenter från tjejen på vår tidiga julafton igår. Resväska (oväntad när hon jobbar på väskshoppen), ipod shuffle, nötset med nackkudde o ögonbindel för flyget, kärlek osv osv Allihop var mitt i prick! Dags att tvätta och packa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 rik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 Såja då vart skiten såld Beat: betalad cash, cash is not king Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Cash är ju så jävla king, släpp sargen nu ronny! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Ja.. Han är väldigt farlig. ett riktigt proffs.Är ju allmänt vedertaget den största lallern inom den kriminella världen. jasså? Med tanke på att han är evig kåkfarare så bör han ju sig ha knytit kontakter med folk som man inte vill ha o göra med som gärna skulle göra en polare en tjänst om det kommer till ens dotter har blivit behandlad oförätt. Fan, till och med polaren skulle kunna ordna fram folk som gladeligen plockar nån random snubbes nylle sönder o samman om han har gjort något mot hans två barn/snackat jävligt mkt om hans bröder eller något. Må dock säga att jag trodde svartenbrandt var riktigt hardcore. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts